XXL Nutrition

The Lebowski Chronicles

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.042
Kou heeft wel degelijk invloed op je weerstand als je deze link mag geloven http://www.kennislink.nl/publicaties/warm-aankleden-anders-word-je-ziek

"Het is onzin dat je van kou of tocht op zichzelf ziek wordt” vertelt Jan Wilschut, viroloog aan de Rijksuniversiteit Groningen. “Verkoudheid of griep krijg je door een virus dat je van andere mensen krijgt aangeproest."

Verder worden wel twee mechanismen gesuggereerd hoe kou infecties in de hand zou kunnen werken, maar ik zie nergens gekwantificeerd hoe sterk die effecten zijn.

• #3.044
Dan kun je de claim "nauwelijks invloed" ook niet maken.

Wel, want ik heb mijn claim nooit op dit artikel gebaseerd. Dit artikel steunt noch weerspreekt mijn kwalificatie "nauwelijks".

Ik baseerde mijn claim op de uitspraken van een bevriende viroloog. Of hij daarmee de wetenschappelijke consensus verwoordde, weet ik niet. Maar doe ermee wat je wil.

Ach zo lang ik niet ziek word (wat ik vrijwel nooit ben * klopt af*) vind ik het helemaal mooi.

Wie denk je dat je bent? Wanneer ik kruit wil zeggen, dan zeg ik kruit ja! :mad:

• #3.047
Ach zo lang ik niet ziek word (wat ik vrijwel nooit ben * klopt af*) vind ik het helemaal mooi.

En ik trek een jas aan als het koud is, want ik heb het niet graag koud :D

Wie denk je dat je bent? Wanneer ik kruit wil zeggen, dan zeg ik kruit ja! :mad:

Ik duld geen taalfouten in mijn log. Eerste waarschuwing!

Bench Press
Set 1: 20 kg × 10
Set 2: 50 kg × 5
Set 3: 80 kg × 5
Set 4: 100 kg × 3
Set 5: 115 kg × 4
Set 6: 115 kg × 4
Set 7: 115 kg × 4

DB Rows
Set 1: 46 kg × 10
Set 2: 46 kg × 10
Set 3: 46 kg × 10

Military Press
Set 1: 20 kg × 5
Set 2: 40 kg × 5
Set 3: 50 kg × 3
Set 4: 65 kg × 1
Set 5: 72,5 kg × 3
Set 6: 72,5 kg × 3
Set 7: 72,5 kg × 3

Prima training!

• #3.049
Je kan ook 2 zware dumbbels (40+ kg) gebruiken en daar je bands aan vast maken. Wertk ook prima.

Goede training idd.

Pfff hoop werk man, ik moet die dumbbells zelf maken he. Weet niet eens of ik met mijn schijven uitkom.

Squat paused
Set 1: 20 kg × 5
Set 2: 40 kg × 5
Set 3: 60 kg × 5
Set 4: 85 kg × 5
Set 5: 85 kg × 5
Set 6: 85 kg × 5
Set 7: 85 kg × 5

Deficit deadlift
Set 1: 70 kg × 5
Set 2: 100 kg × 5
Set 3: 120 kg × 5
Set 4: 135 kg × 5

Sumo Deadlift
Set 1: 70 kg × 5
Set 2: 100 kg × 5
Set 3: 120 kg × 5

Even proberen of dit ging, sumo is altijd goed om in je schema te hebben.

Bulgarian Split squat
Set 1: 30 kg × 7
Set 2: 30 kg × 7
Set 3: 30 kg × 7

Ab Roller
Set 1: +93 kg × 8 5kg in rugzak
Set 2: +93 kg × 8 5kg in rugzak
Set 3: +88 kg × 8

Hoeveel wegen je onderbenen Craak?

Weet je het niet?

Ik duld geen leugens, laatste waarschuwing! Afgelopen nacht ben ik even op je kamer geweest en heb ik je kuiten gewogen. Precies 10kg.
Niet zo opscheppen en je ab wheels met 10kg in gewicht reduceren.

• #3.055
Ik duld geen leugens, laatste waarschuwing! Afgelopen nacht ben ik even op je kamer geweest en heb ik je kuiten gewogen. Precies 10kg.
Niet zo opscheppen en je ab wheels met 10kg in gewicht reduceren.

O was jij dat! Dan heb ik nieuws voor je: je hebt per ongeluk mijn snikkel gewogen. 10 kg klopt wel.

Godver, de droom van elke vrouw. De man met 2 snikkels. :D

Nope, heb altijd deze op wanneer ik op pad ga. :eyebrow:
Pulsar-Edge-1x20-GS-font-b-Night-b-font-font-b-Vision-b-font-font-b.jpg

nette tren kerel

en chick en zijn abwheel ... jongens toch. Volgens mij haalt hij 's nachts die handle er van tussen en steekt die hem rond zijn snikkel

• #3.060
Terug
Naar boven