Fitness Seller

The Lebowski Chronicles

nette tren kerel

en chick en zijn abwheel ... jongens toch. Volgens mij haalt hij 's nachts die handle er van tussen en steekt die hem rond zijn snikkel
Staat los van de ab wheel. Crakie is gewoon een leugenaar. Altijd meer kilo's noteren dan hij werkelijk verplaatst. Dat kunnen we niet accepteren en ik had van jou meer verontwaardiging verwacht i.p.v. dat je weer eens je seksuele fantasieën op een mede dbb-er projecteert. :(

Staat los van de ab wheel. Crakie is gewoon een leugenaar. Altijd meer kilo's noteren dan hij werkelijk verplaatst. Dat kunnen we niet accepteren en ik had van jou meer verontwaardiging verwacht i.p.v. dat je weer eens je seksuele fantasieën op een mede dbb-er projecteert. :(

zegt de man die 20kg opschrijft wanneer hij een 17kg barbell gebruikt:rolleyes:

je bedoeld zoals ik bij jou doe met je Fop slinger benchen & inclined BP overhead werk? :D
Ja
zegt de man die 20kg opschrijft wanneer hij een 17kg barbell gebruikt:rolleyes:
De schijven zijn allemaal weer zwaarder, ik plaats dus lichtere gewichten in mijn log dan ik werkelijk hanteer. En dan hoor ik je niet wanneer ik nu met de 20kg bar train en gewichten gebruik die allemaal zwaarder zijn. :rolleyes:

Craak weet heel goed dat zijn kuiten niet 0kg zijn. Hij naait je doodleuk in je kont en je vindt het nog lekker ook!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.066
Chick, laatste waarschuwing voor de arrogante pisvlek uithangen!

fl**ker op kneus!

:roflol:

Gezellig hier!

• #3.071
:roflol: Denk dat je hier Craak even moet troosten want volgens mij is hij een beetje ongesteld.

Welnee, ik neem jou al jaren niet meer serieus joh. Ik kom zelfs zelden meer op de meetings van de We Hate Mc.Chick-club.

---------- Toegevoegd om 18:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:06 ----------

Bench paused 3 sec.
Set 1: 100 kg × 5
Set 2: 100 kg × 5
Set 3: 100 kg × 4
Set 4: 100 kg × 4

Niet echt een oefening om vijfjes mee te doen geloof ik.

Bench Press (Dumbbell)
Set 1: 31 kg × 10
Set 2: 36 kg × 10
Set 3: 41 kg × 8
Set 4: 41 kg × 8

Hoop gedoe.

Tricep Dip
Set 1: +88 kg × 10
Set 2: +93 kg × 10
Set 3: +98 kg × 8

Pull Up
Set 1: +88 kg × 3
Set 2: +93 kg × 3
Set 3: +93 kg × 3
Set 4: +93 kg × 3
Set 5: +93 kg × 4
Set 6: +93 kg × 5 hammer

Is echt pittig he 5jes met 3 seconden pauze, heb zelf max 4 reps gedaan per set.
Denk ook niet dat ik er 5jes mee ga doen.

Hoop gedoe? Om de DB's te maken bedoel je?

• #3.074
Is echt pittig he 5jes met 3 seconden pauze, heb zelf max 4 reps gedaan per set. Denk ook niet dat ik er 5jes mee ga doen.

Pittig met de ademhaling ook, zeker als je longen vol snot zitten :eek: Drietjes is beter voor deze ja. Voor zware pin presses ook, denk je?

Hoop gedoe? Om de DB's te maken bedoel je?

Ja, en de barbell uit de weg, vangers verhangen zodat ze op de goede hoogte hangen voor de hooks. Maar ik voel het wel flink aan de zijkant van mijn t**ten vandaag, dat heb ik anders nooit eigenlijk.

Kost idd altijd aardig wat tijd. Ik maak mijn DB's altijd zoveel mogelijk op voorhand. Moet je wel genoeg plates en handles
hebben natuurlijk.

• #3.076
Pittig met de ademhaling ook, zeker als je longen vol snot zitten :eek: Drietjes is beter voor deze ja. Voor zware pin presses ook, denk je?

Ja, en de barbell uit de weg, vangers verhangen zodat ze op de goede hoogte hangen voor de hooks. Maar ik voel het wel flink aan de zijkant van mijn t**ten vandaag, dat heb ik anders nooit eigenlijk.

Ademhaling is inderdaad kut met lange pauze, ik ben vaak bij de 4e rep de meeste spanning kwijt.
Bij de pin presses is de pauze een stuk korter (tenminste ik pauzeer net zolang als normale competitie pauze) dus die doe ik wel met 5jes.

mooie paused bench C

Terug
Naar boven