Crakie
Huge Freak
- Waardering
- 2.529
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
Dus die gevoelens zijn nu ineens bij je verdwenen?
Waar een beetje bankdrukken allemaal niet goed voor is.
Press the gay away!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus die gevoelens zijn nu ineens bij je verdwenen?
Waar een beetje bankdrukken allemaal niet goed voor is.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Ik zeg niet dat wie dit niet kan homoseksueel is, maar wie dit niet kan, houdt er waarschijnlijk van om seks te hebben met mensen van hetzelfde geslacht.
Ik bench niet 5 x 115kg
Maar ik val niet op mensen van hetzelfde geslacht!
Ok, een beetje op kleine jongetjes (mijn ouders zullen trots zijn dat ik toch nog iets van de christelijke opvoeding heb overgehouden). Maar verder niet hoor

Het woord 'gay' valt zo vaak, dat moet haast wel een brandend verlangen zijn naar een middagje p**mels kijken langs de Amsterdamse cAnals. http://www.alternet.org/files/story_images/1024px-sigmund_freud_1926-edited.jpg

Waarom ben je van gedachten veranderd? Volgens mij klopt het wel dat de heupen iets lager mogen, zodat ik rechterop kom. In onderstaand plaatje komt de bar dan wat dichter bij mijn nek, nu zit hij zowat onder mijn schouderbladen.maar ja, 80 kg krijg ik mijn alleen mijn lul ook nog wel omhoog. Volgende week filmen.

Ik heb je antwoord toch gelezen, in de mailWaarom ben je van gedachten veranderd? Volgens mij klopt het wel dat de heupen iets lager mogen, zodat ik rechterop kom. In onderstaand plaatje komt de bar dan wat dichter bij mijn nek, nu zit hij zowat onder mijn schouderbladen.
[url]http://s27.postimg.org/4z2xlmv1r/3x120_3rd_liftoff_with_line.jpg[/url]
EDIT: Pleurklaat suggereert een kleine rotatie, naar achter leunen. Dat zou ook kunnen werken.
ik denk dat ik geen filmpjes meer van jou durf te kijken![]()
Dat was een beetje ongelukkig opgeschreven 
Met die rotatie zal hij waarschijnlijk het opspannen van je lats bedoelen want ook dat miste ik ook in je setup. Je trekt daarmee tevens je borst omhoog en je bovenrug meer op spanning. De bar komt dichter bij je lichaam dus een win, win, win situatie.
Wat ik verder niemand hoorde vermelden is dat er meest acceleratie bij aanvang van je lift aanwezig moet zijn. Met 120kg moet die bar omhoog vliegen, maak er speed reps van.