Fitness Seller

The Lebowski Chronicles

Good train dude, volgende week een goed kerstdinerke en die pr heb je ;)

Wordt het dan een dikke pr op de bench? Spannend!

netjes met die MP, damn geen schande om die net niet uit te locken!

Kijk uit dat die bench je squat niet voorbij gaat ;)

:D

• Topic Starter Topic Starter
netjes met die MP, damn geen schande om die net niet uit te locken!

Tis wel een gewicht ja, nooit gedacht dat ik dat nog eens zou proberen überhaupt!

Kijk uit dat die bench je squat niet voorbij gaat ;)

:D

Je loopt me te pesten, maar er zit een kern van waarheid in!

CL W5T3 Deload

BENCH PRESS
Set 1: 50 kg × 5
Set 2: 70 kg × 3
Set 3: 90 kg × 3
Set 4: 100 kg × 3
Set 5: 112,5 kg × 3

Eventjes de spanning er terug opzetten. Hopelijk is het genoeg om weer lekker te knallen volgende keer.

SQUAT
Set 2: 65 kg × 5
Set 3: 80 kg × 5

FRONT SQUAT

CL W6T1

BENCH PRESS
Set 1: 115 kg × 3
Set 2: 115 kg × 3
Set 3: 115 kg × 3

Heb de 1x3 en de 3x3 omgedraaid, omdat dit me een betere start leek. Ging lekker easy.

SQUAT
Set 1: 97,5 kg × 10
Set 2: 97,5 kg × 10
Set 3: 97,5 kg × 10

Voelde me lekker soepel, ging ook easy.

CHIN UP (WEIGHTED)
Set 1: 96 kg × 6
Set 2: 101 kg × 6
Set 3: 101 kg × 6
Set 4: 101 kg × 6
Set 5: 101 kg × 6

Strong, the dude is strong!!
Een kleine aanpassing in je schema kan je soms heel wat frisser doen voelen.

Lekkere chinups man, heb ze vandaag ook weer gedaan, maar wat een miserie zeg. Ik ben er gewoon te vet voor denk ik :p

Strong, the dude is strong!!
Een kleine aanpassing in je schema kan je soms heel wat frisser doen voelen.

Lekkere chinups man, heb ze vandaag ook weer gedaan, maar wat een miserie zeg. Ik ben er gewoon te vet voor denk ik :p

Thx man! Ik loop voortdurend schema's te verbouwen (en noem dat dan de Lebowski-variant) naar mijn eigen behoeftes, filosofie en stijl. Tegenwoordig kan ik dat wel op een verstandige manier, denk ik.

Ik ben een stuk dikker dan jij hoor ;)

Deze zomer een ab-showoff? :D

Binnenkort eens een eigen e-book schrijven zeker :p

You're on! Zullen we 1 augustus pakken voor een belly pose down? ;)

Ik een E-book? Ze zien me al aankomen met mijn stats lol :D

Training vandaag: CL W6T2

DEADLIFT
Set 1: 120 kg × 5
Set 2: 145 kg × 3
Set 3: 170 kg × 2

Hmmm, vergt geen topinspanning, maar ik had toch gehoopt op wat meer speed. Aan de andere kant: misschien ben ik gewoon niet explosief en moet ik me daar ook niet op blindstaren.

SPEED DEADLIFT
Set 1: 140 kg × 3
Set 2: 140 kg × 3
Set 3: 140 kg × 3

Same.

MILITARY PRESS PAUSED
Set 1: 72,5 kg × 5

Reps in de tank gelaten. Had pr van 7 reps wel gehaald.

GOOD MORNING
Set 1: 90 kg × 8
Set 2: 90 kg × 8
Set 3: 90 kg × 8

Goed, lekker diep.

STIFF LEGGED DEADLIFT
Set 1: 100 kg × 8
Set 2: 110 kg × 8
Set 3: 120 kg × 6

Dit wordt conditioneel echt zwaar. Het gewicht gaat nog, maar ik bouw zo'n enorme zuurstofschuld op... alsof ik de hele set mijn adem heb ingehouden.

Goede training, sterk ook op mp. Zoals al eerder is aangegeven in je log zijn die 'speed' deads van je gewoon te zwaar denk ik. Ik weet dat het schema wat je doet dit voorschrijft alleen moet je jezelf mischien wel afvragen of je je doel er dan mee behaald. Mischien het gewicht toch wat verlagen voor speed dl en/of andere vormen van deadlift erbij zoals deficit pulls..er vanuit gaande dat je traag bent op het diepste punt..

Goede training, sterk ook op mp. Zoals al eerder is aangegeven in je log zijn die 'speed' deads van je gewoon te zwaar denk ik. Ik weet dat het schema wat je doet dit voorschrijft alleen moet je jezelf mischien wel afvragen of je je doel er dan mee behaald. Mischien het gewicht toch wat verlagen voor speed dl en/of andere vormen van deadlift erbij zoals deficit pulls..er vanuit gaande dat je traag bent op het diepste punt..

Je hebt misschien een punt, maar je kunt die extra sets ook gewoon zien als back-off-sets. Meestal zijn die hoger in de reps, maar ik neem dan ook maar korte pauzes. We zullen zien wat het me brengt, ik ga nu niet meer fundamentele elementen veranderen.

Ik kom nu trouwens wel makkelijk los, maar heb vlak voor de knie een moeilijk punt. Romanian deadlifts en/of rackpulls staan op de planning voor volgend jaar. Deadlift lijkt de enige lift waar ik niet op vooruit ga door het gewoon te doen.

Laatst bewerkt:
1 Augustus is goed :p

Ik vind het ook een goede training, ook al vind je jezelf niet explosief genoeg.
Volgens mij spaar je jezelf onbewust op voor je über explosieve, baanbrekende, bench pr deze week ;)

Kun je eens je GM filmen?

1 Augustus is goed :p

Ik vind het ook een goede training, ook al vind je jezelf niet explosief genoeg.
Volgens mij spaar je jezelf onbewust op voor je über explosieve, baanbrekende, bench pr deze week ;)

Paar weekjes geduld nog Boogie, of het moeten reppr's zijn :)

Serieus? Een GM is nou niet erg spectaculair. Rug hol, kont naar achteren, knieën gaan iets naar voren daardoor, buigen tot je hams protesteren en terug. Ik ben tevreden met diepte als mijn torso ruim horizontaler als bij squat en DL uitkomt.

Vroeg het meer aangezien je squat en dl aardig in de buurt van mij komen maar ik een 90kg GM niet voor elkaar krijg.

Vroeg het meer aangezien je squat en dl aardig in de buurt van mij komen maar ik een 90kg GM niet voor elkaar krijg.

Geloof ik niets van, maar forceer het maar niet gezien je recente blessure :)

CL W6T3

BENCH PRESS
Set 1: 70 kg × 5
Set 2: 90 kg × 5
Set 3: 100 kg × 3
Set 4: 110 kg × 3
Set 5: 120 kg × 4 5F evenaring pr

Voor de 5x120 ipv 3x122,5 gegaan. Geen kerstcadeau helaas. Heb moeite met eten de laatste dagen, daarom al aan de weightgainer begonnen die ik voor Smolov had gekocht. Maar vandaag ga ik zeker weten genoeg cals binnenkrijgen ;)

Volgende week 3x122,5.

SQUAT PAUSED
Set 1: 100 kg × 5
Set 2: 115 kg × 5
Set 3: 115 kg × 5

Hier tevreden over. Ook bij de laatste reps nog een continue beweging zonder sticking point. Paused squatten werpt zijn vruchten af, al ben ik wel erg benieuwd hoeveel meer ik met een beetje bounce aankan.

FRONT SQUAT
Set 2: 65 kg × 5
Set 3: 80 kg × 8

Merry X-mas everyone!

Squats gaan de goede kant op zie ik zeker als de paused soepel gaat.

Terug
Naar boven