- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mja, ik dacht aan een weekje extra. Veel langer ga ik het niet rekken ivm andere lifts.
- heb het wel effe gehad met die pokkedeadlift. De squat schreeuwt trouwens ook om een flinke sprong
Dus Smolov here we come. (Wel eerst even netjes huidige shit afmaken, dus we beginnen eind deze maand).
Laten we hopen dat het rond 31 dec niet meer het geval is.

. Even je trainingen bekeken van laatste tijd, toch goed bezig. Jammer van DL maar verwacht dit jaar daar wel gains op..hammies pak je beter aan nu....en helemaal als je ooit echt gaat speed dl'en 

Laten we hopen dat het rond 31 dec niet meer het geval is.![]()
I LOL'd. Even je trainingen bekeken van laatste tijd, toch goed bezig. Jammer van DL maar verwacht dit jaar daar wel gains op..hammies pak je beter aan nu....en helemaal als je ooit echt gaat speed dl'en
![]()
CL W8T3
BENCH PRESS
Set 1: 100 kg × 3
Set 2: 112,5 kg × 3
Set 3: 125 kg × 3 reppr
Na 4x120 en 3x122,5 is dit prima. Twijfelde of ik een vierde rep zou wagen, maar 80 % zeker was dat mislukt.
SQUAT PAUSED
Set 1: 90 kg × 3
Set 2: 105 kg × 3
Vanaf hier belt.
Set 3: 120 kg × 3
Set 4: 120 kg × 3
Set 5: 120 kg × 3 vpr
FRONT SQUAT
Set 1: 70 kg × 5
Set 2: 85 kg × 8 reppr
Beste training van het jaar![]()

135 is het officiële doel nu.

Mooie pr, wil ook die mp.
Dat maxen ff laten, volgende keer met 185kg en daarna met 190kg een repout. Daar wordt je sterker van.