Crakie
Huge Freak
- Waardering
- 2.529
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ach zo, ik dacht dat Smolov voor 1RM 150 gemaakt was, dus ik precies goed zat met die verhogingen. Ik neem die percentages wel, komt neer op +7,5/+12,5 zie ik. Thanks!
Waarom willen jonge gasten maar niet begrijpen dat het herstel anders is wanneer je 2x zo oud bent.![]()

success smolovbrahplenty of white russians Post-WO en je haalt de cycle met gemak
![]()

success smolovbrahplenty of white russians Post-WO en je haalt de cycle met gemak
![]()
lol
Succes dude!
Ik ga je schema en progress met veel belangstelling volgen. Mss dat ik het later ook eens doe
Doe zo voort!

ben benieuwd hoe de volgende weken er voor je uit gaan zien!
good luck!

Crakie, the SmoLazy Lebowski...succes ouwe met je nieuwe schema ..komt vast goed![]()

De eerste twee trainingen gaan je beter af dan dat bij mij het geval was, mooi.
vast wel VPR haha, volgens mij krijgen we een mooie progressie van jou te zien, goed bezig!

huh? welke dag ben je begonnen dan? normaal toch zaterdag 3tjes
of neem je een dag extra rust?
Woensdag begonnen en ik probeer alles om de trainingen heen te plannen, zodat ik geen extra rust hoef te nemen. Ik skip zelfs een feestje zaterdag om aanstaande zondag d'r te kunnen staan