- Waardering
- 546
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Herstel van smolov is niet zwaarder dan andere schema's als je enkel squat doet valt t echt mee.
Mooi all around aan het worden zie ik. Bench press hou ik je nooit meer bij vrees ik ^^

Nice skwats weeral dude!
Volhouden man enne niet te zwaar feesten seffens e![]()
maar ook ontspanning is belangrijk he! Overigens valt het me tot nu toe niet zo zwaar, maar ik eet dan ook een halve rol koekies iedere avond. Doe ik anders nooit, ben eigenlijk niet zo'n snoeper.nice squats weer ouwe! hoe meer je squat hoe beter hij ook gaat dat is gewoon zo, ik had het zelfde met sheiko je kruipt gewoon makkelijker onder die bar en het gaat meer vanzelf.

Viel me wel zwaar vandaag hoor, maar geen grinders gelukkig. En ik kom steeds dieper lijkt het wel.veel te goed bezig dude, zo haal ik je vanzeleven niet in![]()

epic training! lekker kort!
wat eet jij nou zoal op een dag nu je smolov doet, ik weet dat je voeding niet zo nauw neemt maar ben wel eens benieuwd.![]()

lekker randomn eet je, doe ik ook in de winter i like it![]()
prachtige training weer duderino.
Als ik hier zo eens rondkijk mag ik toch iets meer aan m'n voeding doen![]()

Vind dat je best weinig eet nog. En ben nog steeds lichter dan jij haha. Gaat goed hier!