XXL Nutrition

The Lebowski Chronicles

Denk niet dat de startdag veel invloed heeft op het resultaat ;) Woensdag begonnen en ik probeer alles om de trainingen heen te plannen, zodat ik geen extra rust hoef te nemen. Ik skip zelfs een feestje zaterdag om aanstaande zondag d'r te kunnen staan :cool:

ohh zo:)
nee de dag maakt geen zak uit natuurlijk haha.
je kan toch wel naar een feest gaan? gewoon niet drinken en niet achterlijk laat naar bed gaan toch?

maar wel dedicated, je gaat 't halen! :D

real dedication :) ben benieuwd!

gewoon zuipen man! dan een training smolov dat is pas hardcore:P

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.024
ohh zo:)
nee de dag maakt geen zak uit natuurlijk haha.
je kan toch wel naar een feest gaan? gewoon niet drinken en niet achterlijk laat naar bed gaan toch?

maar wel dedicated, je gaat 't halen! :D

real dedication :) ben benieuwd!

gewoon zuipen man! dan een training smolov dat is pas hardcore:P

Niet zuipen op een feestje lukt me niet en als er ook maar één roker rondloopt lukt het ook niet om niet te roken :o Dus dat doen we lekker vrijdag ná de training :D Ook niet geweldig voor het herstel, maar je kunt jezelf ook geen maand opsluiten.

Wel eens geprobeerd om "Smolov" als reden op te geven waarom je niet komt, aan je ecto-vrienden? Mijn tip: gebruik maar gewoon een smoesje :P

:D tijd voor nieuwe vrienden crakie

• #1.026
Haha, nou een of twee die ook aan het ijzer hangen zou wel lekker zijn. Is makkelijker de pesterijtjes op te vangen :)

Sterk man!

• #1.028

Thanks Giro, ik post niet vaak, maar ik hou jou ook goed in de gaten hoor ;)

SL W1T4

SQUAT
Set 1: 127,5 kg × 3
Set 2: 127,5 kg × 3
Set 3: 127,5 kg × 3
Set 4: 127,5 kg × 3
Set 5: 127,5 kg × 3
Set 6: 127,5 kg × 3

Bar lag als een blok beton op mijn rug, maar reps gingen goed. Geen grinders.

En dan nu een hele dag rust!

Die 6 setjes zijn te weinig om aan de 75% totaal volume te komen, ik heb daar 7 setjes van gemaakt staat in mijn smolov 4mm uitleg.
Dag 4 is normaal 10 setjes en met 6 setjes zit je op maar 60%.

ik dacht dat je idd 8 setjes zou doen. en met 5x5 op 125 moet je nu toch meer dan 127,5 lijkt me??

• #1.031
Die 6 setjes zijn te weinig om aan de 75% totaal volume te komen, ik heb daar 7 setjes van gemaakt staat in mijn smolov 4mm uitleg.
Dag 4 is normaal 10 setjes en met 6 setjes zit je op maar 60%.

Ik gebruik die van [Link niet meer beschikbaar]. Heb net mijn weekvolume uitgerekend, dat is 72 % van de originele routine. Met 7 setjes op dag 4 is het 74 % en met 8 setjes 77 %. Kan volgende week wel een setje extra doen, maar die 2 % gaat het verschil niet maken hoor.

ik dacht dat je idd 8 setjes zou doen. en met 5x5 op 125 moet je nu toch meer dan 127,5 lijkt me??

Het was 5x5x120 :)

• #1.032
SL W2T1

SQUAT
Set 1: 112,5 kg × 9
Set 2: 112,5 kg × 9
Set 3: 112,5 kg × 9

Goed hersteld, geen enkel probleem.

BENCH PRESS
Set 1: 107,5 kg × 5
Set 2: 107,5 kg × 5
Set 3: 107,5 kg × 5
Set 4: 107,5 kg × 5
Set 5: 107,5 kg × 5

Ging ook lekker.

Zag wel op tegen deze dag, maar ten onrechte zo blijkt :)

nice train! hoe voelt de techniek op de squat?

zo zie je maar dude, you never know unless you try ;)

• #1.035
nice train! hoe voelt de techniek op de squat?

Techniek voelt goed sinds ik geen moeite meer doe om naar achter te gaan zitten. Gewoon initiëren met de heup, en dan voor je gevoel recht naar beneden. Enige kloterige is dat ik nooit echt lekker comfortabel kan squatten, omdat een peesje of weet ik veel begint te zeuren (op de heup, tussen bovenbeen en buik). Ik heb nog geen stretchoefening gevonden die dat specifieke rotding aanpakt.

zo zie je maar dude, you never know unless you try ;)

En zo ist maar net!

mooie setjes op de squats C

• #1.038

Thanks guys.

SL W2T2

SQUAT
Set 1: 120 kg × 7
Set 2: 120 kg × 7
Set 3: 120 kg × 7
Set 4: 120 kg × 7

Geen probleem, alleen conditioneel wel pittig. De beweging krijg voor mij nu ook een zekere vanzelfsprekendheid, alsof hij is ingesleten zeg maar.

Had vandaag een brain fart: wat als het slecht uit de deload/rustweek komen nu ook andersom werkt en ik relatief snel herstel? Ik ben ten slotte een ouwe lul met een flutconditie, maar herstel is tot nu toe geen probleem gebleken. Als je snel herstelt, moet je ook sneller weer trainen om optimaal van de supercompensatie te profiteren. Ik merk dat ik beter presteer met een of twee dagen tussen vergelijkbare oefeningen dan met drie of vier, dus ook dat is een aanwijzing.

Laatst bewerkt:
Herstel van smolov is niet zwaarder dan andere schema's als je enkel squat doet valt t echt mee.

Mooi all around aan het worden zie ik. Bench press hou ik je nooit meer bij vrees ik ^^

Terug
Naar boven