Crakie
Huge Freak
- Waardering
- 2.529
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
Noem je het 'deload' omdat je te lui bent om meer oefeningen te doen in je training?
Ja.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Noem je het 'deload' omdat je te lui bent om meer oefeningen te doen in je training?
ik merk ook dat ik na vele weken trainen allemaal pijntjes begin te voelen, oplossing: om de 9-10 weken een week pauze of ZEKER een deload plannen. Ik weet zeker dat dat het gene is dat mij al die tijd blessurevrij gehouden heeft.
high reps is een goed idee, goeie doorbloeding en geen te zware belasting.
Die nekstijfheid/last heb ik ook al eens gehad, ik denk dat dat bij mij te wijten was aan een verkeerde nekpositie tijdens de deadlift, moest je het nog niet doen moet je eens proberen je kin naar je borst brengen tijdens de lift, zo kan je alleszins niks verkeerd doen.
lats kun je mss wat rekken met high rep pullovers?
na de t-shirt broedershap kunnen we nu ook samen in de lappenmand gaan zitten.
oud ijzer.......
kalmpjes aan tot de pijntjes weg zijn. Dan weer rustig bouwen.

ik wil die benen van de bank
nice repout - 12 maal nie gek

Thx man!
Klinkt misschien gek, maar dat been is om mijn nek te ontlasten. Als ik hard moet werken op de pullup, staat er zoveel spanning op mijn nek dat ik er nog dagen last van heb soms. Even rustig dus. En eerlijk gezegd is de pullup voor mij ook niet zo belangrijk. Alleen voor de balans, als tegenhanger van de MP, doe ik hem. Zal wel wat meer setjes gaan doen, oké lieverd?![]()
doneAlles boven de 5 reps is killing en is gewoon conditietraining.![]()
Doe een paar sprints per keer, als je een beetje de smaak te pakken krijg is het best wel leuk om te doen