AndroidHealthClinic

The Lebowski Chronicles

Kijk crakie , dat is nou een strohalm
Hou je er goed aan vast
Nice job bro

nice!

een bazentraining makker!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.584

Hahaaa, lekker prretje man, awesome job

Kijk crakie , dat is nou een strohalm
Hou je er goed aan vast
Nice job bro

Thanks boys, ik had hem verdiend :)

• #1.585
BENCH PRESS
Set 1: 80 kg × 10
Set 2: 80 kg × 10
Set 3: 80 kg × 10

Koekie.

FRONT SQUAT
Set 1: 50 kg × 8
Set 2: 60 kg × 8
Set 3: 60 kg × 8

Beetje oefenen om met straps te werken, is wel prettiger geloof ik (moet nog blijken bij hogere gewichten)

BENT OVER ROW
Set 1: 80 kg × 8
Set 2: 80 kg × 8

TRICEP DIP
Set 1: BW + 105 kg
Set 2: BW + 105 kg

Straps vind ik ook wel leuk, alleen wil mn setup het nog al eens verprutsen voor me (breedte waar straps moeten enzo, vergeet het nogal snel)

Erg goed die MP, dikke power. Gratz

• #1.588
  • #1.589
SQUAT
Set 1: 50 kg × 5
Set 2: 70 kg × 5
Set 3: 100 kg × 10
Set 4: 100 kg × 10
Set 5: 100 kg × 10

BENCH PRESS (DUMBBELL)
Set 1: 31 kg × 10
Set 2: 41 kg × 10

BENT OVER ROW (DUMBBELL)
Set 1: 41 kg × 10
Set 2: 41 kg × 10

GOOD MORNING
Set 1: 50 kg × 10
Set 2: 70 kg × 10

Lekkere hersteltraining zou je kunnen zeggen, alles elkaar zo'n beetje (alleen de squats 2 min. pauze).

Ik ben bezig een stretch routine op te stellen voor mijn schouders. Ik heb zit zoeken naar mijn klachten op de bench, nl. het moeilijk kunnen laten zakken van zware gewichten. Vooral de laatste 5-10 cm (armen voorbij parallel) lijkt het alsof er iets op knappen staat. Ik voel het daarna aan de buitenkant van mijn armen, maar nooit pijn of problemen in het dagelijks leven.

Goed herstel idd.
Lijkt me idd goed om die schouders tiptop in orde te krijgen en te houden kerel, post je routine zeker hier he, kan bij nog wat jongens van pas komen.

• #1.592
Goed herstel idd.
Lijkt me idd goed om die schouders tiptop in orde te krijgen en te houden kerel, post je routine zeker hier he, kan bij nog wat jongens van pas komen.

Ik heb uitgebreid gezocht op 'shoulder health', 'mobility' en 'bench press' in allerlei combinaties en je komt dan toch iedere keer hetzelfde tegen: dislocates, diverse varianten van band pull-aparts en facepulls. Dus dat doen we dan maar... dagelijks, onder het koken of zo :D

Ik ben ook benieuwd waar je die info gevonden hebt vooral! :D

Ja dames en heren, ik heb ook een gratis consult gehad van Neusje over de gripbreedte van de bench :D In overleg met hem ga ik experimenteren met een medium grip. Ik heb altijd maximaal (legaal) breed gebenchd.

MILITARY PRESS
Set 1: 40 kg × 8
Set 2: 50 kg × 8
Set 3: 60 kg × 8

DEADLIFT
Set 1: 70 kg × 5
Set 2: 120 kg × 5
Set 3: 140 kg × 5
Set 4: 155 kg × 8

Easy.

PULL UP (WEIGHTED)
Set 1: 105 kg × 3
Set 2: 105 kg × 3
Set 3: 105 kg × 3
Set 4: 105 kg × 3
Set 5: 105 kg × 3

BICEP CURL (DUMBBELL)
Set 1: 21 kg × 8
Set 2: 21 kg × 8

AB ROLLER
Set 2: BW + 105 kg

• #1.593
Nou weer verkouden gvd, maar trainen maakte het lekker los. Van die mooie groene :lick:

BENCH PRESS
Set 1: 85 kg × 10
Set 2: 85 kg × 10
Set 3: 85 kg × 10

Pinken ruim binnen de ringen (normaal ringvingers erop). Voelt verder goed, maar dit is ook erg licht natuurlijk.

FRONT SQUAT
Set 2: 60 kg × 8
Set 3: 70 kg × 8

Straps zijn fijn.

BENT OVER ROW
Set 1: 70 kg × 8
Set 2: 90 kg × 8

TRICEP DIP
Set 2: BW + 110 kg

Die groene zijn de beste!
Hopelijk helpt die smallere grip al heel wat, neem persoonlijk ook altijd wat smaller, heb hier en daar gehoord over mensen met schouder problemen die dat wijten aan te brede grip.

Good train verder.

• #1.595
Die groene zijn de beste!
Hopelijk helpt die smallere grip al heel wat, neem persoonlijk ook altijd wat smaller, heb hier en daar gehoord over mensen met schouder problemen die dat wijten aan te brede grip.

Good train verder.

Ik blijf altijd maar kloten met form. Op alle 3 de lifts heb ik wel een of meerdere malen 'hervormingen' doorgevoerd in de loop der tijd. Stapje voor stapje kom ik er wel.

Vandaag weer een rustige training, nog flink beroerd geweest van die verkoudheid. Ben nog niet 100 %.

SQUAT
Set 1: 50 kg × 5
Set 2: 70 kg × 5
Set 3: 105 kg × 10
Set 4: 105 kg × 10

BENCH PRESS (DUMBBELL)
Set 1: 31 kg × 8
Set 2: 36 kg × 8
Set 3: 41 kg × 8

KROCS
Set 1: 45 kg × 18

GOOD MORNING
Set 1: 50 kg × 10
Set 2: 75 kg × 10

Je doet toch iets. Beter dan mij, ik ga gewoon in een hoekje zitten janken.
Maar je hebt gelijk, we komen er nog wel eens!

• #1.597
Je doet toch iets. Beter dan mij, ik ga gewoon in een hoekje zitten janken.
Maar je hebt gelijk, we komen er nog wel eens!

Welnee bro, ik heb het alleen allemaal al eens meegemaakt. Hoekje zitten janken? Been there, done that. Uiteindelijk heb je het meeste plezier erin als je niet teveel van jezelf vraagt. En als je er plezier in hebt, presteer je het best. Dus gek genoeg moet je niet willen presteren om te presteren :D

Welnee bro, ik heb het alleen allemaal al eens meegemaakt. Hoekje zitten janken? Been there, done that. Uiteindelijk heb je het meeste plezier erin als je niet teveel van jezelf vraagt. En als je er plezier in hebt, presteer je het best. Dus gek genoeg moet je niet willen presteren om te presteren :D

:D die laatste zin klinkt als een levensmotto ;)

• #1.599
BENCH PRESS
Set 1: 90 kg × 10
Set 2: 90 kg × 10
Set 3: 90 kg × 10

Best pittig.

FRONT SQUAT
Set 2: 70 kg × 8

BENT OVER ROW
Set 1: 70 kg × 8
Set 2: 85 kg × 8

TRICEP DIP
Set 1: BW + 105 kg × 8
Set 2: BW + 105 kg × 12

Tis allemaal nog een beetje homoïg, maar ik wil niks forceren. Ik moet in topconditie zijn voor Smolov straks!

die bank is toch niet verkeerd hoor C

Terug
Naar boven