- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kijk crakie , dat is nou een strohalm
Hou je er goed aan vast
Nice job bro

Straps vind ik ook wel leuk, alleen wil mn setup het nog al eens verprutsen voor me (breedte waar straps moeten enzo, vergeet het nogal snel)
Ik ben ook benieuwd waar je die info gevonden hebt vooral!Goed herstel idd.
Lijkt me idd goed om die schouders tiptop in orde te krijgen en te houden kerel, post je routine zeker hier he, kan bij nog wat jongens van pas komen.

Goed herstel idd.
Lijkt me idd goed om die schouders tiptop in orde te krijgen en te houden kerel, post je routine zeker hier he, kan bij nog wat jongens van pas komen.

Ik ben ook benieuwd waar je die info gevonden hebt vooral!![]()
In overleg met hem ga ik experimenteren met een medium grip. Ik heb altijd maximaal (legaal) breed gebenchd.
Die groene zijn de beste!
Hopelijk helpt die smallere grip al heel wat, neem persoonlijk ook altijd wat smaller, heb hier en daar gehoord over mensen met schouder problemen die dat wijten aan te brede grip.
Good train verder.
Je doet toch iets. Beter dan mij, ik ga gewoon in een hoekje zitten janken.
Maar je hebt gelijk, we komen er nog wel eens!

Welnee bro, ik heb het alleen allemaal al eens meegemaakt. Hoekje zitten janken? Been there, done that. Uiteindelijk heb je het meeste plezier erin als je niet teveel van jezelf vraagt. En als je er plezier in hebt, presteer je het best. Dus gek genoeg moet je niet willen presteren om te presteren![]()
die laatste zin klinkt als een levensmotto