AndroidHealthClinic

The Lebowski Chronicles

ik mis gewoon 45 min harde cardio hier in de cut

Lebowski 5-3-1

Cardio erbij is fijn dan mag je meer eten. :D

Niks beulen, ik deed incline tredmill, ongeveer 6km/u. Flink zweten maar niet echt vermoeiend, intensieve cardio heeft namelijk een negatief effect op herstel m.n.v. je onderlichaam. Cardio na een training is de meest eenvoudige manier om vet te verbranden trouwens, zonde om dat te laten liggen. 20/25min is dan al ruim voldoende.

Het is niet alleen een boterham meer of minder, meer kcal geeft je meer ruimte voor variatie in je voeding. Maar goed de luie manier kan ook werken. ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.705
Niks beulen, ik deed incline tredmill, ongeveer 6km/u. Flink zweten maar niet echt vermoeiend, intensieve cardio heeft namelijk een negatief effect op herstel m.n.v. je onderlichaam. Cardio na een training is de meest eenvoudige manier om vet te verbranden trouwens, zonde om dat te laten liggen. 20/25min is dan al ruim voldoende.

Het is niet alleen een boterham meer of minder, meer kcal geeft je meer ruimte voor variatie in je voeding. Maar goed de luie manier kan ook werken. ;)

Goed, beulen is het woord niet, maar leuk is anders: saaaaai. Plus ik zou als homegymmer weer naar een sportschool moeten. En ik ben nou niet bepaald onder de indruk van de hoeveelheid calorieën die je met een gemiddelde cardiosessie verbrandt, zeg 400-700 kcal. Nou dat zijn twee sneetjes brood met beleg.

Enige wat ik heb overwogen is om met een strippenkaart 1 of 2 HIIT-sessies per week te doen om de stofwisseling hoog te houden. Helpt ook tegen de kou 's winters (nooit nog zo'n lekkere winter gehad als vorig jaar, toen ik smolov deed hehe).

HIIT zou ik je afraden, dat is vragen om problemen (blessures) en terugval in kracht/herstel van je benen.
Zou zeggen test het eens voor mij.

• #1.707
Ik heb me er ook nog niet over ingelezen, daarom ook nog niet vermeld hier. Kom er nog op terug :)

precies craak anders word je nooit een droge bodybuildert :D

• #1.709
Nou mannen, ik heb besloten geen cardiotoestel aan te raken. Ik zal jullie wel eens even laten zien dat er maar één ding telt, en dat is het caltekort. Hoe je dat creëert, maakt geen zak uit IMO.

Maar over bodybuilden gesproken, ik zal wel eens een keertje wat supplementen bestellen. Eiwitjes en BCAA's en zo.

als je oud bent kan je nog vet verliezen maar geen VVM meer aanmaken

eat all the food and cut when you're old :p

• #1.711
als je oud bent kan je nog vet verliezen maar geen VVM meer aanmaken

eat all the food and cut when you're old :p

En waarom rep jij nog zoveel dan? :P

Ik hoef niet meer VVM, alleen minder V :D

BENCH PRESS
Set 1: 20 kg × 10
Set 2: 50 kg × 5
Set 3: 70 kg × 5
Set 4: 100 kg × 3
Set 5: 110 kg × 1
Set 6: 120 kg × 1
Set 7: 130 kg × 2 reppr

Net als squat: 3e lukt ook wel.

DEADLIFT
Set 1: 70 kg × 5
Set 2: 100 kg × 5
Set 3: 120 kg × 5
Set 4: 150 kg × 5

BENT OVER ROW
Set 1: 70 kg × 5
Set 2: 80 kg × 5
Set 3: 90 kg × 5

Andere shit dan SQ en BP introduceer ik rustig, zodat ik mijn nieuwe 1RM's kan locken :)

Laatst bewerkt:
Wat is vvm nu weer ? verder weer netjes hoor dude!

Nou mannen, ik heb besloten geen cardiotoestel aan te raken. Ik zal jullie wel eens even laten zien dat er maar één ding telt, en dat is het caltekort. Hoe je dat creëert, maakt geen zak uit IMO.

Maar over bodybuilden gesproken, ik zal wel eens een keertje wat supplementen bestellen. Eiwitjes en BCAA's en zo.

alles valt of staat met verstandig eten en cardio :)

Geen enkele powerlifter doet cardio, hoe zou dat toch komen? :lol:

• #1.716
Wat is vvm nu weer ? verder weer netjes hoor dude!

Vetvrije massa.

alles valt of staat met verstandig eten en cardio :)

Wedje leggen dat ik zonder cardio een hele fatsoenlijke cut kan doen?

:roflol:

Ik doe ook geen cardio, gwn eten aanpassen. :)

Zo is het!

---------- Toegevoegd om 11:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:36 ----------

Geen enkele powerlifter doet cardio, hoe zou dat toch komen? :lol:

Omdat het niet nodig is!

Dat maken ze zichzelf wijs.
Waarom doen bodybuilders aan cardio als het niet nodig is?

• #1.718
Omdat ze dom zijn en schaapachtig doen wat de rest ook doet. Wil je ook een wedje doen? :)

Lebowski 5-3-1

Had niet verwacht dat je zo stereotypisch over dit soort zaken dacht.

• #1.720
Terug
Naar boven