- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Niks beulen, ik deed incline tredmill, ongeveer 6km/u. Flink zweten maar niet echt vermoeiend, intensieve cardio heeft namelijk een negatief effect op herstel m.n.v. je onderlichaam. Cardio na een training is de meest eenvoudige manier om vet te verbranden trouwens, zonde om dat te laten liggen. 20/25min is dan al ruim voldoende.
Het is niet alleen een boterham meer of minder, meer kcal geeft je meer ruimte voor variatie in je voeding. Maar goed de luie manier kan ook werken.![]()
Niks beulen, ik deed incline tredmill, ongeveer 6km/u. Flink zweten maar niet echt vermoeiend, intensieve cardio heeft namelijk een negatief effect op herstel m.n.v. je onderlichaam. Cardio na een training is de meest eenvoudige manier om vet te verbranden trouwens, zonde om dat te laten liggen. 20/25min is dan al ruim voldoende.
Het is niet alleen een boterham meer of minder, meer kcal geeft je meer ruimte voor variatie in je voeding. Maar goed de luie manier kan ook werken.![]()

als je oud bent kan je nog vet verliezen maar geen VVM meer aanmaken
eat all the food and cut when you're old![]()

Nou mannen, ik heb besloten geen cardiotoestel aan te raken. Ik zal jullie wel eens even laten zien dat er maar één ding telt, en dat is het caltekort. Hoe je dat creëert, maakt geen zak uit IMO.
Maar over bodybuilden gesproken, ik zal wel eens een keertje wat supplementen bestellen. Eiwitjes en BCAA's en zo.

Geen enkele powerlifter doet cardio, hoe zou dat toch komen?![]()
Had niet verwacht dat je zo stereotypisch over dit soort zaken dacht.