- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik erger me gewoon aan ongefundeerde beweringen: er is geen bewijs dat cardio noodzakelijk is voor degelijk vetverlies, dus wie dat roept, krijgt tegengas van mij.
Volgens mij heeft niemand hier beweert dat het noodzakelijk is, zie nergens ongefundeerde beweringen. Er zijn wel een aantal voordelen maar daar zal ik hier niet op ingaan.
Veel succes met de cut.

Hallo Dude, nog gefeliciteerd met het mooie uiteinde van je Smolov jr. cycle. Veel succes met het cutten.
Zelf ben ik de laatste maanden ook aan het cutten (zonder extra cardio) en het is inderdaad prima mogelijk. Ben van 20+ vet naar 15,5% vet gegaan (gewicht is ongeveer hetzelfde gebleven). Heb ook niet op kracht hoeven inleveren. Dat alles door slimmer te eten.
Cardio is absoluut niet nodig. Ik heb dit jaar behoorlijk succesvol gecut en heb daar geen minuut cardio aan gespendeerd.
Dat cardio je training en prestaties met de grote lifts kan verbeteren is een ander verhaal.

Eigenlijk hebben we aan de trainingen niet superveel veranderd. Het is gericht op het opbouwen van basiskracht. Ik zou zeggen; gemiddeld tot hoog volume en gemiddelde intensiteit.
Cardio is absoluut niet nodig. Ik heb dit jaar behoorlijk succesvol gecut en heb daar geen minuut cardio aan gespendeerd.
Dat cardio je training en prestaties met de grote lifts kan verbeteren is een ander verhaal.
ik ben dan wel eens benieuwd naar je eetpatroon als ik zo vrij mag zijn -![]()
We mogen hier nog "discussieren" hoeveel we willen, ik weet 1 ding, en dat is dat onze lokale huisdude er zijn zinnen op heeft gezet en dat hij ons aardig, in het positieve, kan verrassen.
Hoe gaat je voeding eruit zien de komende tijd?
Hoeveel kcal ga je zitten?
Ik ben ook geen voorstander van steeds voeding berekenen. Als start van de cut zou ik dit wel doen zodat je weet of je goed zit want dit lijkt mij ook weinig.Wat eet je afschuwelijk weinig man. Tenzij "avondeten" bij jou betekent drie volle pannen leegschrapen, maar dat lijkt me sterk. Vraag me af hoe je hier überhaupt van kunt leven. Weet je zeker dat je niet nu al in starvation mode zit?
Echte sterke press power makker, ja, ik ben jaloers!
Squat heb ik echt ook zo, als ik denk dat het even goed ga, dan voelt 60 kg erna als een halve Mount Everest
Wat eet je afschuwelijk weinig man. Tenzij "avondeten" bij jou betekent drie volle pannen leegschrapen, maar dat lijkt me sterk. Vraag me af hoe je hier überhaupt van kunt leven. Weet je zeker dat je niet nu al in starvation mode zit?
Ik ben ook geen voorstander van steeds voeding berekenen. Als start van de cut zou ik dit wel doen zodat je weet of je goed zit want dit lijkt mij ook weinig.

Mazzelaar. Zolang ik onder de ~5000 kcal zit kom ik überhaupt geen kilootje aan.