MuscleMeat

The Lebowski Chronicles

Kilo afvallen en buikomtrek neemt toe en je eet steeds precies hetzelfde…. daar vreesde ik al voor.

Je verliest spiermassa i.p.v. vetmassa. :o

Je cut zonder pauze toch?

Tja, gewicht kwijt en buik idem maar een pak kracht kwijt. Dat klinkt niet best man.

Misschien toch wat meer proteinz en aan de cardio? ;)

zelfde moment van de dag gemeten ? Creatine verschil ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.866
Die meting van de buikomvang is niet erg betrouwbaar hoor. Als ik het drie keer achter elkaar doe, krijg ik iedere keer iets anders eruit plus of min een cm of twee. Ik kwam weer makkelijker in mijn riem, dus ik heb heus wel wat verloren. No way dat ik een kilo spieren heb verbrand en tegelijk vet heb aangezet!

Cardio? Bah, mijn humeur is al diep onder nul.

Proteins? Eet ik ruim. Misschien juist wat meer carbs rondom de training? Ik mag wel iets meer eten.

neem je een vetverbrander :o ??

geen idee of die shit werkt maar ik pomp het altijd maar naar binnen op hoop van zegen

• #1.868
zelfde moment van de dag gemeten ? Creatine verschil ?

Altijd op maandagmorgen. Geen creatine, maar ik heb dit weekeinde geen alcohol op, dus ik ben misschien minder uitgedroogd dan voorgaande weekeinden. (Ja, ik drink tijdens de cut, maar vooral wodka)

:roflol:
Maak the dude nou niet boos.

:roflol: nou, ik kan je zeggen dat ik met 2 a 3 keer per week 15 a 20min HIIT cardio al een aardig verschil merk.
Dat lukt toch iedereen normaal :p

Haha :D Maar serieus, het meest irritante is dat ik voor cardio naar een sportschool moet, en dus ook weer betalen. Dat zie ik niet zo zitten.

---------- Toegevoegd om 19:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:09 ----------

neem je een vetverbrander :o ??

geen idee of die shit werkt maar ik pomp het altijd maar naar binnen op hoop van zegen

Ja, groene thee extract van mijn moeder. Volgens ergogenics moet je dat innemen op lege maag met caffeine voor een klein effectje. Als er eiwit in je bloed zit, werkt het niet. Dus ik knal dat met een caffeinepil naar binnen 's morgens.

Jij drinkt toch altijd vodka? (White russian) goor drankje trouwens, heb het uit Lebowski nieuwsgierigheid een keer gemixt. Geen 10 i tells ya..

ahhh ik ben ook wodkadrinker :D nice

• #1.871
Jij drinkt toch altijd vodka? (White russian) goor drankje trouwens, heb het uit Lebowski nieuwsgierigheid een keer gemixt. Geen 10 i tells ya..

ahhh ik ben ook wodkadrinker :D nice

Tis inderdaad niet te zuipen die White Russian, geef mij maar neat.

Hier een interessant stukje over de invloed van eiwitinname tijdens diëten: http://suppversity.blogspot.nl/2014/02/high-protein-diets-dont-counter-anti.html

In het kort: je kunt de hormonale katabole processen als gevolg van een caltekort niet tegengaan met hoge eiwitinname.

• #1.872
DEADLIFT
Set 1: 70 kg × 5
Set 2: 120 kg × 5
Set 3: 140 kg × 5
Set 4: 150 kg × 5
Set 5: 160 kg × 5

GOOD MORNING
Set 1: 50 kg × 8
Set 2: 70 kg × 8

CHIN UP
Set 1: 96 kg × 8 paars bandje
Set 2: 96 kg × 8 paars bandje
Set 3: 96 kg × 5

Ging wel lekker, ouwe trouwe deadlift laat me niet in de steek. Ongerelateerd: dit weekeinde ga ik eens even lekker refeeden. Het excessieve gewichtsverlies heeft namelijk te maken met weinig glycogeen in de spiertjes, denk ik. Weinig glycogeen = weinig water = lager BW. Hmmmm, wat zal ik nemen? :D

Weet niet of nederlanders graag frieten eten maar als ik een refeed wil is dat hetgeen wat op 1 staat. En daarna pannekoeken. :D

Refeeden? Daar ken ik alles van :D Kasteel bier en MacDo en als dessert nog een kebab :D

• #1.875
Weet niet of nederlanders graag frieten eten maar als ik een refeed wil is dat hetgeen wat op 1 staat. En daarna pannekoeken. :D

Goede friet is niet zo makkelijk te vinden hiero. Wie het gemiddelde Nederlandse patatje in België probeert te verkopen, wordt met pek en veren de stad rondgereden :D

Refeeden? Daar ken ik alles van :D Kasteel bier en MacDo en als dessert nog een kebab :D

Haha, het is pas refeeden als je daadwerkelijk bent afgevallen, bolle!

• #1.877
BENCH PRESS
Set 1: 50 kg × 5
Set 2: 70 kg × 5
Set 3: 100 kg × 3
Set 4: 115 kg × 1
Set 5: 125 kg × 1 2F (close)

BENT OVER ROW (DUMBBELL)
Set 1: 31 kg × 8
Set 2: 51 kg × 8

Bench voelde beter dan de afgelopen weken, strak en gecontroleerd. Toch net niet het resultaat waar ik voor ging. Gisteren een friet kapsalon op en de bak uitgelikt :D maar ja, daar kun je geen wonderen van verwachten. Vandaag pizza!

nice job , ja dan mag je wel een bakkie uitlikken

• #1.880
Cut-status:

BW 95,8 -> 95,4 kg
Buik 102 -> 100 cm

Hehe, dat was een flinke refeed. Maar de buik is toch lekker gekrompen. Weer een gaatje op de belt gepakt ook - daar kun je niet op cheaten. Nog één gaatje en ik zit weer op waar ik hem ooit in gebruik op heb gevonden.

SQUAT
Set 1: 50 kg × 5
Set 2: 70 kg × 5
Set 3: 100 kg × 3
Set 4: 120 kg × 3
Set 5: 140 kg × 3
Set 6: 150 kg × 3

Heerlijk, voelde eindelijk een keer niet alsof ik ieder moment onder het gewicht ging bezwijken.

MILITARY PRESS
Set 1: 20 kg × 5
Set 2: 40 kg × 5
Set 3: 50 kg × 2
Set 4: 60 kg × 2
Set 5: 70 kg × 2
Set 6: 80 kg × 1

Technische fout op de 80: te ver van het hoofd af. Daardoor zware rep en zat er geen tweede in.

AB ROLLER
Set 1: 96 kg × 8
Set 2: 96 kg × 8

Terug
Naar boven