- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja, gewicht kwijt en buik idem maar een pak kracht kwijt. Dat klinkt niet best man.
Misschien toch wat meer proteinz en aan de cardio?![]()

nou, ik kan je zeggen dat ik met 2 a 3 keer per week 15 a 20min HIIT cardio al een aardig verschil merk. 
zelfde moment van de dag gemeten ? Creatine verschil ?
nou, ik kan je zeggen dat ik met 2 a 3 keer per week 15 a 20min HIIT cardio al een aardig verschil merk.
Dat lukt toch iedereen normaal![]()
Maar serieus, het meest irritante is dat ik voor cardio naar een sportschool moet, en dus ook weer betalen. Dat zie ik niet zo zitten.neem je een vetverbrander??
geen idee of die shit werkt maar ik pomp het altijd maar naar binnen op hoop van zegen
Jij drinkt toch altijd vodka? (White russian) goor drankje trouwens, heb het uit Lebowski nieuwsgierigheid een keer gemixt. Geen 10 i tells ya..

Weet niet of nederlanders graag frieten eten maar als ik een refeed wil is dat hetgeen wat op 1 staat. En daarna pannekoeken.![]()

Refeeden? Daar ken ik alles vanKasteel bier en MacDo en als dessert nog een kebab
![]()
Haha, het is pas refeeden als je daadwerkelijk bent afgevallen, bolle!

maar ja, daar kun je geen wonderen van verwachten. Vandaag pizza!