AndroidHealthClinic

The Lebowski Chronicles

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.902
Doe ik dat, John :)

Cut-status

Deze week:

BW 94,7 -> 94,1 kg
Buik 99 -> 98 cm

Wat kleiner stapje in gewicht, maar als de buik krimpt vind ik dat best. Begin vandaag de ECA op te bouwen. Heb pilletjes ephedrine van 8 mg per stuk, eerst maar eens 2 verdeeld over de dag.

Resultaat 3 maanden (16-12 tot 17-3):

BW 104,6 -> 94,1 kg
Buik 111 -> 98 cm

Krachtverlies is ongeveer evenredig met gewichtverlies: ca. 10 procent gewicht verloren en maxes ook ca. 10 procent lager. Als je het zo bekijkt, valt het best mee.

2 verdeeld over de dag? Dude...

250mg cafeine
3x 8mg Eph (24mg)
1 cardio asperine

Begin met 1 keer per dag, tot 3x per keer indien gewenst. Zelf doe ik niet meer dan 2x per dag. Anders slaap ik moeilijk

• #1.904
Daar werk ik naartoe Rob. Ik reageer al heftig op caffeïne alleen, dus ik bouw rustig op.

Net cut resultaat ouwe!

• #1.906
Het is inderdaad best aardig, maar ik kom toch iedere keer chagrijnig uit een training. Had het idee dat ik kracht beter zou kunnen vasthouden. Maar met bijna 0,9 kg/week gemiddeld eraf kun je wel wat achteruitgang verwachten natuurlijk, plus dat je nooit alle Smolov-gains kunt vasthouden, dus ik was sowieso al wat ingezakt.

Komende weken koers houden. Ik loop al constant smoesjes te verzinnen om ermee te kappen, maar ik wilde op gaatje vier in mijn belt uit komen en dat zal lukken ook!

Ik had niet verwacht dat je de cut zo verstandig zou aanpakken en zo lang zou volhouden.
Kracht heb je zo weer terug, maak je daar maar niet druk om.

Ik had niet verwacht dat je de cut zo verstandig zou aanpakken en zo lang zou volhouden.
Kracht heb je zo weer terug, maak je daar maar niet druk om.
Idd, zeker als je zo hard gaat (eigenlijk TE hard voor het mooie) dan is de rebound groot als je het goed aanpakt.

• #1.909

Leg eens uit, waarom dacht je dat?

Idd, zeker als je zo hard gaat (eigenlijk TE hard voor het mooie) dan is de rebound groot als je het goed aanpakt.

Vertel eens, hoe moet je dat goed doen?

Mijn plan was om direct nadat ik mijn target heb gehaald mijn kcals weer op te bouwen in enkele weken naar ca. 500 boven onderhoud en tegelijk een Madcowtje te draaien waar ik vrij laag op begin. Ik moet ook rekening houden met mijn vakantie: 29 juni vertrek ik. Dus waarschijnlijk heb ik een maand of twee, en die wil ik maximaal gebruiken.

Lebowski 5-3-1

Omdat je dit zelf aangaf in mijn topic toen ik aan het cutten was. :p

• #1.911
Haha, heb ik dat gezegd ja? Of interpreteerde je dat zo omdat ik een andere aanpak voorsta - say no to cardio :D

Lebowski 5-3-1

Leg eens uit, waarom dacht je dat?

Vertel eens, hoe moet je dat goed doen?

Mijn plan was om direct nadat ik mijn target heb gehaald mijn kcals weer op te bouwen in enkele weken naar ca. 500 boven onderhoud en tegelijk een Madcowtje te draaien waar ik vrij laag op begin. Ik moet ook rekening houden met mijn vakantie: 29 juni vertrek ik. Dus waarschijnlijk heb ik een maand of twee, en die wil ik maximaal gebruiken.

Lees je in op Victor zijn site. ;-)

2 weken op onderhoud eten en dan je aanpak voor de bulk kiezen (recomp gain bijvoorbeeld).

Terug bulken? Ik zou eerder kiezen voor een aanpak waarin je kiest welke dagen je hoger in kcals gaat zitten en welke lager...

• #1.916
2 weken op onderhoud eten en dan je aanpak voor de bulk kiezen (recomp gain bijvoorbeeld).

Dat is ongeveer wat ik in gedachten had dus :thumbs:

Terug bulken? Ik zou eerder kiezen voor een aanpak waarin je kiest welke dagen je hoger in kcals gaat zitten en welke lager...

Ik ga niet vol bulken nee. Was weliswaar effectief, maar ik ben het ook zo weer kwijt na de onvermijdelijke cut. Ik wil maximaal een kg per maand aankomen. Tegelijk heb ik absoluut geen zin om calorieën te tellen, dus ik wil het mezelf makkelijk maken door een eetpatroon te vinden dat op onderhoud of iets daarboven zit. Op trainingsdagen eet ik dat dan ook, maar met wat pre- en post-workoutvoedsel til ik dat makkelijk omhoog naar +500.

---------- Toegevoegd om 17:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:58 ----------

FRONT SQUAT
Set 1: 50 kg × 5
Set 2: 65 kg × 5
Set 3: 80 kg × 5

GOOD MORNING
Set 2: 80 kg × 5
Set 3: 90 kg × 5

CHIN UP
Set 1: BW + 95 kg × 5
Set 2: BW + 95 kg × 8 hammer
Set 3: BW + 95 kg × 5

Lastig om te bepalen wanneer ik de deadlift weer kan doen. Heb helemaal geen last van de ribben, maar merk wel algemeen dat pijntjes e.d. langer blijven hangen.

netjes craak - stevige goodmorning - blijft dit een ongelooflijke kloteoef vinden

ziet er niet slecht uit man

• #1.919
Lastig om te bepalen wanneer ik de deadlift weer kan doen. Heb helemaal geen last van de ribben, maar merk wel algemeen dat pijntjes e.d. langer blijven hangen.

Mijn eigen vraag vanmorgen beantwoord: toen ik mijn sokken aan deed schoot het er links in. Dit ziet er niet goed uit :(

netjes craak - stevige goodmorning - blijft dit een ongelooflijke kloteoef vinden

Probeer 'm eens op squatschoenen, dan voelt het heel anders.

Ja brute training van 20 minuten :P

• #1.920
BENCH PRESS
Set 2: 70 kg × 5
Set 3: 100 kg × 3
Set 4: 110 kg × 5
Set 5: 110 kg × 5
Set 6: 110 kg × 5

Niet slecht.

BENT OVER ROW (DUMBBELL)
Set 1: 31 kg × 8
Set 2: 51 kg × 10

Zit nu op 2x[16 mg E, 200 mg C] per dag, raak er snel aan gewend.

Terug
Naar boven