Fitness Seller

The Lebowski Chronicles

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.941

Ik ben dol op drugs! Alleen spuiten gaat me te ver, dus roids is geen optie. Orals eventueel wel, maar daar heb je volgens mij niet zoveel aan omdat je die maar zo kort mag gebruiken. Een vriend van mij heeft met Anavar erbij gecut en zijn eindresultaten waren vergelijkbaar met de mijne, ook qua krachtverlies. Het enige voordeel dat hij erbij had, is dat hij leuker kon blijven trainen toen hij sterker werd van de Anavar, maar dat is natuurlijk maar tijdelijk. Dus daar stel ik mijn lever niet voor in de waagschaal.

Ik ben dol op drugs! Alleen spuiten gaat me te ver, dus roids is geen optie. Orals eventueel wel, maar daar heb je volgens mij niet zoveel aan omdat je die maar zo kort mag gebruiken. Een vriend van mij heeft met Anavar erbij gecut en zijn eindresultaten waren vergelijkbaar met de mijne, ook qua krachtverlies. Het enige voordeel dat hij erbij had, is dat hij leuker kon blijven trainen toen hij sterker werd van de Anavar, maar dat is natuurlijk maar tijdelijk. Dus daar stel ik mijn lever niet voor in de waagschaal.
Ik heb in het verleden een keer epistane gebruikt, werkt prima hoor maar de uiteindelijke resultaten wegen niet op tegen het plat leggen van je eigen productie.

Gebruik nu dat Xtreme test van XXL, dat werkt serieus goed voor een 30+er. :D

• #1.943
Ik heb in het verleden een keer epistane gebruikt, werkt prima hoor maar de uiteindelijke resultaten wegen niet op tegen het plat leggen van je eigen productie.

En je gains smelten weer weg zeker, als je niet alsnog een illegale PCT doet?

Gebruik nu dat Xtreme test van XXL, dat werkt serieus goed voor een 30+er. :D

Ik heb er research naar gedaan en volgens mij kun je je geld beter direct door de plee spoelen.

---

Vandaag heb ik me in gaatje vier van mijn belt weten te wurmen, oftewel officieel mijn cutdoel behaald! Slanker dan dit ben ik heel lang niet meer geweest :D

SQUAT
Set 1: 50 kg × 5
Set 2: 70 kg × 5
Set 3: 100 kg × 1
Set 4: 120 kg × 1
Set 5: 140 kg × 1
Set 6: 155 kg × 1

Epic grinder. Dit dames en heren, is mijn 1RM. Een kneus waardig, nietwaar!

MILITARY PRESS
Set 1: 20 kg × 5
Set 2: 40 kg × 5
Set 3: 50 kg × 3
Set 4: 60 kg × 2
Set 5: 70 kg × 1
Set 6: 80 kg × 2

Nice.

AB ROLLER
Set 1: 93 kg × 15

Ach stuk sterker dan mij momenteel. :D

En je gains smelten weer weg zeker, als je niet alsnog een illegale PCT doet?

Ik heb er research naar gedaan en volgens mij kun je je geld beter direct door de plee spoelen.

---

Vandaag heb ik me in gaatje vier van mijn belt weten te wurmen, oftewel officieel mijn cutdoel behaald! Slanker dan dit ben ik heel lang niet meer geweest :D

SQUAT
Set 3: 100 kg × 1
Set 4: 120 kg × 1
Set 5: 140 kg × 1
Set 6: 155 kg × 1

Epic grinder. Dit dames en heren, is mijn 1RM. Een kneus waardig, nietwaar!

MILITARY PRESS
Set 1: 20 kg × 5
Set 2: 40 kg × 5
Set 4: 60 kg × 2
Set 5: 70 kg × 1
Set 6: 80 kg × 2

Nice.

AB ROLLER
Set 1: 93 kg × 15

Uiteindelijk spoel je alles door de plee. Gains bleven overigens makkelijk zitten na die Epistane hoor, zonder nakuur. :D Na wat research waren middelen als nolvadex haast schadelijker dan de Epistane zelf. :P
Nice Ab roller action!

• #1.946
Ach stuk sterker dan mij momenteel. :D

Kneus boven kneus, Chick ;) Hoewel je jezelf wel eens zou kunnen verrassen. Als je echt op niveautje Nase zit, zou 150 er toch wel in moeten zitten.

Uiteindelijk spoel je alles door de plee. Gains bleven overigens makkelijk zitten na die Epistane hoor, zonder nakuur. :D Na wat research waren middelen als nolvadex haast schadelijker dan de Epistane zelf. :P
Nice Ab roller action!

De bewijsvoering voor testboosters flinterdun. Onderzoek op ratten wordt geëxtrapoleerd naar mensen, of een gemeten stijging gepresenteerd als een universeel effect (terwijl het bijvoorbeeld slechts een toch al laag niveau een beetje opkrikt), en most of all: laat mij maar eens zien dat het naar alle waarschijnlijkheid vrij beperkte effect op testniveau's überhaupt een impact heeft op de resultaten in het krachthonk.

Kneus boven kneus, Chick ;) Hoewel je jezelf wel eens zou kunnen verrassen. Als je echt op niveautje Nase zit, zou 150 er toch wel in moeten zitten.

De bewijsvoering voor testboosters flinterdun. Onderzoek op ratten wordt geëxtrapoleerd naar mensen, of een gemeten stijging gepresenteerd als een universeel effect (terwijl het bijvoorbeeld slechts een toch al laag niveau een beetje opkrikt), en most of all: laat mij maar eens zien dat het naar alle waarschijnlijkheid vrij beperkte effect op testniveau's überhaupt een impact heeft op de resultaten in het krachthonk.
Ach ik voel me er prima bij, bleef veel energie houden ondanks alle shit van de laatste tijd, ben rustig in mijn hoofd en mijn zak is veel voller dan normaal. :D

Trouwens, sinds wanneer ben ik de baseline van de ouwe kneuzenclub? ???

wat is deze, crakie! jij deed easy 170 skwet

• #1.949
  • #1.951
Een echte Kneus is daar trots op Neusje!

voor een kneus een aardige mp crakie - nice job

• #1.954

I aspire to your kneusiness, sir!

voor een kneus een aardige mp crakie - nice job

Yep, zeker niet slecht!

FRONT SQUAT
Set 1: 50 kg × 3
Set 2: 70 kg × 3
Set 3: 80 kg × 3
Set 4: 90 kg × 3
Set 5: 100 kg × 1

Begin hier weer een beetje handigheid in te krijgen. Wel een gigantisch sticking point, terwijl het niet erg zwaar aanvoelt.

GOOD MORNING
Set 1: 50 kg × 8
Set 2: 70 kg × 8
Set 3: 80 kg × 8

CHIN UP
Set 1: 93 kg × 8
Set 2: 93 kg × 6

Lang geleden dat ik 8 reps eruit heb geperst op de chin up :)

kan je wel zo chinnen als je de helft van je bw weg cut :p

• #1.956
kan je wel zo chinnen als je de helft van je bw weg cut :p

Eerlijk is eerlijk: het scheelt enorm :D

BENCH PRESS
Set 3: 100 kg × 3
Set 4: 107,5 kg × 3
Set 5: 115 kg × 5

Erg lekker, samen met die MP's woensdag mag ik niet klagen over de presses.

CGBP
Set 1: 90 kg × 6
Set 2: 90 kg × 6

BENT OVER ROW (DUMBBELL)
Set 1: 31 kg × 8
Set 2: 51 kg × 8

• #1.957
Cut-status als ik de laatste week in ga:

BW 92,9 -> 91,2 kg
Buik 96 -> 95 cm

Haha, that's what I am ****ing talking about! ECA is een wondermiddel! Niet echt natuurlijk, dit is waarschijnlijk het resultaat van waterretentie. Vorige week zat ik vol water, nu ben ik waarschijnlijk juist een beetje uitgedroogd. Maar toch, ik zal in de 90 eindigen en dat had ik niet meer verwacht.

Cut-status als ik de laatste week in ga:

BW 92,9 -> 91,2 kg
Buik 96 -> 95 cm

Haha, that's what I am ****ing talking about! ECA is een wondermiddel! Niet echt natuurlijk, dit is waarschijnlijk het resultaat van waterretentie. Vorige week zat ik vol water, nu ben ik waarschijnlijk juist een beetje uitgedroogd. Maar toch, ik zal in de 90 eindigen en dat had ik niet meer verwacht.
Netjes man! Heel goed resultaat. En nu niet alles er gelijk weer aan vreten he. ;)

Awesome resultaat man! Allez, het is nog niet gedaan natuurlijk maar nog even en je bent officieel tan en ripped certified!

• #1.960
Netjes man! Heel goed resultaat. En nu niet alles er gelijk weer aan vreten he. ;)

Nee nee, ik schroef de cals voorzichtig weer op.

Awesome resultaat man! Allez, het is nog niet gedaan natuurlijk maar nog even en je bent officieel tan en ripped certified!

Paar daagjes nog DB, eitje. Ripped? Ikke? Echnie!

Ik schrijf nog wel een kleine evaluatie van mijn cut voor het nageslacht.

---------- Toegevoegd om 18:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:02 ----------

SQUAT
Set 3: 100 kg × 5
Set 4: 110 kg × 5
Set 5: 120 kg × 5
Set 6: 130 kg × 3

MILITARY PRESS
Set 1: 20 kg × 3
Set 2: 40 kg × 3
Set 4: 60 kg × 3