Fitness Seller

The Novice's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.521
Zou carbs dan even laag houden ja en eiwitten sowieso hoog. Geloof dat alcohol zorgt voor een mindere eiwitsynthese, maar dat weet ik niet zeker en ook niet voor hoe lang dit geldt.
Thanks, voor de rest, zie hieronder voor een opzetje.

Ik zou dinsdag woensdag en donderdag het volgende doen: 70 gr carbs, 50 vet en rest eiwit (grammen afhankelijk van kcal dat je wilt eten). Goed zwaar blijven trainen, relatief weinig rust (30-45 sec) tussen de sets. Af en toe een (triple) dropset of superset. Vrijdag refeed zoals je zegt. Zaterdag hetzelfde als vrijdag (wellicht wat meer snelle suikers toevoegen zoals rozijnen, ananas en jam). Wat ben je van plan met vocht afdrijven?
Thanks man! Dan zou het dit zijn, 2000kcal 75 carbs, 300g eiwit, 56v?
Dan hou ik mijn huidige schema gewoon, weinig rust en combineer ik bijvoorbeeld de isolatie oefeningen als dropset/superset. Dan vrijdag ong 4000kcal, low fat high carb en 200 eiwit, en zaterdagochtend kijken of ik nog 200 carbs ofzo binnen kan proppen.

Qua vocht afdrijven zijn alle tips welkom, door het schrappen van carbs verlies ik al veel vocht, daarnaast hoog in water zitten deze dagen (>5L) en heb nog supplement Water Out liggen thuis wat ik zal nemen deze dagen.

Laatst bewerkt:
Zo zou je het inderdaad kunnen doen. Het is wel van dag tot dag bekijken hoe je lichaam reageert en afhankelijk daarvan zou je nog kunnen bijstellen. Wat betreft het vocht: zo is het prima. Er zijn zo veel protocollen en bij iedereen werkt het weer anders. Kwestie van proberen..

• #1.523
Makro's 26-5 2000kcal
Ik aim voor: 75K/300E/56V
Waarschijnlijk zal het wat minder eiwitten zijn maar aim wel voor de 75K en 56V

Zo zou je het inderdaad kunnen doen. Het is wel van dag tot dag bekijken hoe je lichaam reageert en afhankelijk daarvan zou je nog kunnen bijstellen. Wat betreft het vocht: zo is het prima. Er zijn zo veel protocollen en bij iedereen werkt het weer anders. Kwestie van proberen..

Thanks, deze dagen de spiegel dus goed in de gaten houden. Hoop dus niet dat ik vrijdag door mn carbload zaterdag bloated wakker word... Geen idee wat ik dan moet doen

Je zou eventueel vrijdag om 18.00 uur kunnen stoppen met drinken. Dat heb ik de laatste keer voor de wedstrijd gedaan en dan werkte goed.

• #1.525
Vandaag gaan we weer verder, weer low carb en kcal. Ontbijtje is een sludge van whey met een banaan. Over de carbload denk ik aan het volgende:

Meal 1:
125g havermout
30g whey
1 ontbijtkoek snelle jelle
1 appel

Meal 2:
Zelfde

Meal 3:
100g rijst
100g kip
chicken tonight hawai
boontjes/mais/sambal

Meal 4:
100g rijst
100g kip
chicken tonight hawai
boontjes/mais/sambal

Meal 5:
100g rijst
100g kip
chicken tonight hawai
boontjes/mais/sambal

Meal 6:
Dropduo's (L)
20g night protein

Ong 4200kcal Net mail gehad en moet nog drie/vier stukken fruit toevoegen dus voeding zal wat worden aangepast.

Laatst bewerkt:
  • #1.526
Foto's zijn geschoten, gewicht is gemeten en eindelijk weer carbs.
Ik ben, ondanks de 1,5 cheat dag, 4.6kg verloren in een ruime week. Dit is natuurlijk puur vocht dus ben benieuwd hoe mijn fysiek er vanavond/morgen uit ziet. Net de eerste maaltijd, havermout, whey, appel en een snelle jelle op en zo trainen.

Heb helaas echt de vetopslag van een wijf, opzich wel definitie in mijn benen maar toch lovehandels en vet rondom mijn middel. Kleine preview:

5n7z7n.jpg

Terug
Naar boven