- Waardering
- 6.323
Thanks, voor de rest, zie hieronder voor een opzetje.Zou carbs dan even laag houden ja en eiwitten sowieso hoog. Geloof dat alcohol zorgt voor een mindere eiwitsynthese, maar dat weet ik niet zeker en ook niet voor hoe lang dit geldt.
Thanks man! Dan zou het dit zijn, 2000kcal 75 carbs, 300g eiwit, 56v?Ik zou dinsdag woensdag en donderdag het volgende doen: 70 gr carbs, 50 vet en rest eiwit (grammen afhankelijk van kcal dat je wilt eten). Goed zwaar blijven trainen, relatief weinig rust (30-45 sec) tussen de sets. Af en toe een (triple) dropset of superset. Vrijdag refeed zoals je zegt. Zaterdag hetzelfde als vrijdag (wellicht wat meer snelle suikers toevoegen zoals rozijnen, ananas en jam). Wat ben je van plan met vocht afdrijven?
Dan hou ik mijn huidige schema gewoon, weinig rust en combineer ik bijvoorbeeld de isolatie oefeningen als dropset/superset. Dan vrijdag ong 4000kcal, low fat high carb en 200 eiwit, en zaterdagochtend kijken of ik nog 200 carbs ofzo binnen kan proppen.
Qua vocht afdrijven zijn alle tips welkom, door het schrappen van carbs verlies ik al veel vocht, daarnaast hoog in water zitten deze dagen (>5L) en heb nog supplement Water Out liggen thuis wat ik zal nemen deze dagen.
Laatst bewerkt: