XXL Nutrition

The Novice's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.481
Even een brotip, voor de mensen die zuivel eten. Het is echt een aanrader om dit door je kwark te doen. Vind het zelf heerlijk! Op wafels, pannenkoeken en cake is het ook goed te doen ;)
[Link niet meer beschikbaar]

Training:
RDL
162.5x6
162.5x6
162.5x5
162.5x3 Gevoel dat mn rug wat krom ging, gestopt

Lat pull pronated
94x7
94x6
94x5
94x6

one leg calf raises
43.5x10
43.5x10
43.5x10
43.5x8

inline lateral raises
8x11
8x9
8x8
wtf

Reverse bayesian fly
15x15
15x12
15x12
15x9

Bayesian curl
30x11
30x8

Prima training toch :thumbs:

Ik stond eens straight arm pushdowns te doen waar ik redelijk ver naar achter stond en vrij ver voorover gebukt en achter me stond iemand aan de andere kant van het cable station pull throughs te doen :roflol:

Lol, dat moet er apart uit hebben gezien :o

• #1.482
Oeps, je kon bij de eerste set nog merken dat het vroeg was vanochtend. Zal bij training uitleggen waarom. :o

Training:
Sumo overhead
Ik dacht:
57.5x3 (zwaar dus verlaagd)
55x3
Toen zag ik opeens dat ik er ipv 2.5kg er 5kg aan beide kanten had aangehangen :o Dus:
62.5x3
60x3
Daarna maar verlaagd naar mijn oorspronkelijke werkset:
57.5x5
57.5x5
Dikke fail dus.

Squat
132.5x7 Ging lekker! Dit zou theoretisch gezien ook een hogere 1RM geven dan 3 maanden geleden mijn max was. En dat terwijl ik stukje lichter ben nu.
132.5x5
132.5x5
132.5x4

High DB row
40x12
40x9
40x10
40x8

Lying cable fly pronated
17.5x14
17.5x8
17.5x6
17.5x6
Vaag dat ik na de eerste set maar weinig rep meer kan maken.

DB hyperextension
36x14
36x11
36x10
36x10

Overhead DB extensions
18x13 (wat last links van mijn elleboog)
18x12

Strafcardio: 200kcal

Wahaha...strafcardio:roflol:

Dat verkeerd laden is mij ook weleens overkomen s'ochtends:o De training ziet er weer goed uit kerel!!:thumbs:

• #1.484
Weer een mooie training! Squat gaat erg goed zie ik :D

Haha 21% is het zeker niet. Moeilijk te zeggen op basis van deze foto, maar ik gok 7-8%.

Moeilijk te beoordelen op één absfoto, maar het zal idd dichter bij 12 dan 21 procent liggen :P
Bro's, heb jullie in karma een recente pic gestuurd. Misschien is daar mn VP beter te beoordelen.

Wahaha...strafcardio:roflol:

Dat verkeerd laden is mij ook weleens overkomen s'ochtends:o De training ziet er weer goed uit kerel!!:thumbs:
Jaa had vanochtend echt zin in boterham hagelslag :o
Dat blijf je af en toe houden he!

• #1.486
Ik blijf bij mijn schatting van 8%, met name door de laatste foto ;)

Thanks man, denk opzich wel dat je gelijk hebt. Wel vaag dat ik er bij mij nooit zes blokjes te zien zijn maar dat zal wel genetisch zijn lijkt me. :o
Nu even overleggen wat ik ga doen, denk nog één week dezelfde makro's houden (cut) en dan rustig verhogen naar onderhoud oid. Want denk dat het zonde is om nog te gaan bulken voor de zomer. Of heb je advies?

Pic in karma? :$

Ik schat ook zo'n 9a10%. Blijft moeilijk schatten! Flinke armen trouwens!:thumbs:

Thanks man, denk opzich wel dat je gelijk hebt. Wel vaag dat ik er bij mij nooit zes blokjes te zien zijn maar dat zal wel genetisch zijn lijkt me. :o
Nu even overleggen wat ik ga doen, denk nog één week dezelfde makro's houden (cut) en dan rustig verhogen naar onderhoud oid. Want denk dat het zonde is om nog te gaan bulken voor de zomer. Of heb je advies?

Aantal blokjes is inderdaad genetisch. Ik heb zelf onder de onderste twee ook niet echt een duidelijke
streep of iets dergelijks.

Ik zou nu ook niet meer gaan bulken. Lekker droog blijven tot aan de zomer en dan vanaf september
of ergens in die richting weer rustig aan wat kilo's erop plakken.

• #1.493
Vandaag maar weer eens bestelling gedaan bij XXL. Onder andere een preworkout op aanraden van René. Afgelopen dagen gewicht vrijwel hetzelfde dus een kleine aanpassing in mijn dieet. Heb wel te horen gekregen dat ik een wat ingevallen gezicht krijg, maarja dat is het nadeel van cutten...

Training van vandaag.
Bench:
92.5x8
92.5x6
92.5x6
92.5x5
Aangezien ik afgelopen twee trainingen vast ben gelopen met de bench, heb ik nu een lager percentage van mijn 1RM gekregen om mijn werkset mee te doen en de volgende training weer een hoger percentage van mijn 1RM.

Chins:
+23.5x6
+23.5x5
+23.5x4
+23.5x3

Seated calf raises smith
205x9
205x8
205x8
205x8

DB overhead shrugs
36x10
36x12
Begint lastig te worden, met name het gewicht omhoog krijgen staand. Volgens mij ook wel goede voor je core want is vrij lastig om stil te staan en te corrigeren met DB van 36kg in één arm boven je hoofd.

Leg extensions one leg
60x11
60x10
60x10
60x9

Pull throughs
65x9 verloor wat evenwicht
65x12

Lastig in te schatten. Volgens mij ongeveer hetzelfde percentage als waar ik op sta afgaande wat ik zo kan zien.Dat zou dus ongeveer 9-10% zijn.
Thanks kerel, zo te zien schat iedereen me rond dit percentage. Heb trouwens de bestelling geplaatst dus stuur morgen maar PM dan stuur ik een sample op.

Ik gok een procent of 10, hangt natuurlijk ook ervan af hoe droog je rug staat. Net fysiek wel trouwens!
Thanks man, rug gaat wel lekker. Het zijn vooral benen die ik amper droog krijg.

Ik schat ook zo'n 9a10%. Blijft moeilijk schatten! Flinke armen trouwens!:thumbs:
Nice man, altijd leuk om te horen thanks!

Aantal blokjes is inderdaad genetisch. Ik heb zelf onder de onderste twee ook niet echt een duidelijke streep of iets dergelijks.
Ik zou nu ook niet meer gaan bulken. Lekker droog blijven tot aan de zomer en dan vanaf september
of ergens in die richting weer rustig aan wat kilo's erop plakken.
Bedankt voor je advies, denk inderdaad dat ik het zo ga aanpakken. Vind het zonde om nu te gaan cutten. Wil eerlijk gezegd ook deze shape proberen te 'perfectioneren', dus nog wat droger en dan onderhouden.

• #1.494
Chocolate brownies/chocolate cake:
Had geen brownie tray dus gewoon in een cake vorm gegoten. Straks eens proberen:

24waadl.jpg

if8ltt.jpg

Dat ziet er echt ontzettend lekker en goed uit!
Wat zijn de voedingswaarden? Enjoy it!

• #1.496
Training:
RDL
165x6
165x6
165x5
165x4

Lat pulldown pronated
96x7
96x5
96x5
96x5

One leg calf raises
46x10
46x10
46x8
46x7

Incline lateral raises
8x13
8x10
8x10
8x9

Reverse bayesian fly
16x12
16x? tel kwijt
16x11
16x10

Bayesian curl
30x12
30x10

Dat ziet er echt ontzettend lekker en goed uit!
Wat zijn de voedingswaarden? Enjoy it!

Thanks, vandaag één reepje op en was goed te doen. Eigenlijk moet je er brownies van maken dus in een grote tray doen. Deze had ik helaas niet waardoor het middelste nog niet helemaal gaar was maar opzich wel lekker, vooral als je rekening houdt met de voedingswaarde:
1000kcal 96K/76E/35V en 43 vezels.

Epic meals en trainingen, maat! Die chocolate cake ziet er heel baas uit!

Die cake ziet er zeker niet verkeerd uit man! Wederom erg sterke RDL's hoor gozer!

Ben wel benieuwd welke PWO je besteld hebt...Roidrage?

Die cake ziet er gewoon sappig uit :D

• #1.500
Epic meals en trainingen, maat! Die chocolate cake ziet er heel baas uit!

Die cake ziet er zeker niet verkeerd uit man! Wederom erg sterke RDL's hoor gozer!

Die cake ziet er gewoon sappig uit :D

Thanks bro's of ziet dit er beter uit :D?

k385k0.jpg

oadovr.jpg

124knx4.jpg

Frenzy, op aanraden van René. Wel best prijzig...

Terug
Naar boven