MuscleMeat

The road goes on.. -->> 80KG!!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Toch is dat een site met goed onderbouwde argumenten. Kan maar zo waar zijn, dus als jij volgend jaar guns heb van 50 cm moet je mij ff tippen, dan ga ik dat ook doen:D

Hey succes enz.

Maar what's up with the double abs fail??

• Topic Starter Topic Starter
Toch is dat een site met goed onderbouwde argumenten. Kan maar zo waar zijn, dus als jij volgend jaar guns heb van 50 cm moet je mij ff tippen, dan ga ik dat ook doen:D

mwhaha zou wereldnieuws zijn aangezien ik ook nog ecto ben. Mja maar blijven volgen he^^

---------- Toegevoegd om 18:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:45 ----------

Hey succes enz.

Maar what's up with the double abs fail??

Bedankt:D
Ow nou gewoon 2 buikspier oefeningen en dan van elk 1 setje tot fail. 3x in de week. vind wel lkkr trouwens:)
---------- Toegevoegd om 18:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:46 ----------

Owjah heb niet kunnen trainen door omstandigheden. Voelde me ook wat moe vandaag. Mis kwam door warme eten tussen de middag. Zat als een ei XD. Training pak ik morgen:D

Laatst bewerkt:
heey man, lekker training, je schema ziet er goed uit :)

die bench dips vind ik zelf altijd echt k*t aanvoelen, beter schakel je zo snel mogelijk over naar gewoon dippen! :D
gewoon lage reps beginnen, en dan komt het vanzelf wel, echt een goede tricep oefening is het :)

succes met je schema, ik hou je in de gaten ;)

Benen
Squats:
10x20kg
10x30kg
8x45kg
6x55kg
6x55kg

Dumbbell Lunges:
8x4kg
8x4kg
8x4kg
8x4kg

Leg Extensions:
8x37,5kg
8x37,5kg
8x37,5kg
8x37,5kg

Calf Raise:
10x35kg
10x35kg
10x35kg
10x35kg

Biceps
Barbell Curl Negative:
8x22kg
8x22kg
8x22kg
8x22kg

Bicep Curl:
8x10kg
8x10kg
8x10kg

Vanmorgen gewogen en de weegschaal gaf 72,3KG aan. das 0,4kg derbij. Ikke blij:D

heey man, lekker training, je schema ziet er goed uit :)

die bench dips vind ik zelf altijd echt k*t aanvoelen, beter schakel je zo snel mogelijk over naar gewoon dippen! :D
gewoon lage reps beginnen, en dan komt het vanzelf wel, echt een goede tricep oefening is het :)

succes met je schema, ik hou je in de gaten ;)

Bedankt:D Ja ik doe bench dips omdat k dus niet veel uitgebreide mogelijkheden heb. En de bench dips leggen meer nadruk op triceps dan normale dips. En dat kan ik wel gebruiken^^ Miss dat ik in de toekomt nog wel zoiets aanschaf voor aan de muur:)

---------- Toegevoegd om 14:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:49 ----------

je bent geen dwarff :P je bent alleen ecto

Ik word de grootste Dwarff (1.96) evveerr(6)

Laatst bewerkt:
Mooie training weer. Alleen die 0.4 kilo erbij is niet zo'n sensationeel verschil. Keertje flink naar de wc en je bent het allang weer kwijt.

the road goes on? :P

euhm ja had hiervoor klein ander logje:P

---------- Toegevoegd om 16:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:40 ----------

Mooie training weer. Alleen die 0.4 kilo erbij is niet zo'n sensationeel verschil. Keertje flink naar de wc en je bent het allang weer kwijt.

haha ja zou kunnen maar kan moeilijk 2 kg per week aankomen. k was vorige week ook halve kilo erbij en ging gewoon nu overheen. das toch alleen maar goed teken?:)

Ja dat is ook waar, maar je moet het meer in maandelijkse stijging zien.

Ach zo hebben we allemaal wat, ik ben begonnen als mega Endo dikke walrus, jij begint als mega ecto ieniminie!

Over 5 jaar zijn we allebei gewoon groot!

[IMDB][/IMDB]
Ach zo hebben we allemaal wat, ik ben begonnen als mega Endo dikke walrus, jij begint als mega ecto ieniminie!

Over 5 jaar zijn we allebei gewoon groot!

Gaan we voor:cool:

All got the same road with different starting positions(A)

---------- Toegevoegd om 17:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:00 ----------

De rug weer naar zn grooitje:) op de goede manier

Rug
Deadlifts:
10x30kg
8x50kg
6x70kg
4x90kg

Reverse Barbell Row:
6x43kg
6x43kg
6x43kg

Pull-Down:
10x32kg
8x37kg
6x40kg
6x40kg

Dumbbell Row:
8x14kg
8x14kg
8x14kg
8x14kg

Shrugs:
10x35kg
10x35kg
10x35kg

db lunges op 4kg is wel erg weinig man
verder gaat het hier wel lekker zie ik, ook je deadlift gaat al omhoog ! ga zo door man
check je :p

netjes 4x90kg deadlift! keep on going ;)

db lunges op 4kg is wel erg weinig man
verder gaat het hier wel lekker zie ik, ook je deadlift gaat al omhoog ! ga zo door man
check je :p

haha ja, maar toen k ze voor eerst deed dacht ik nou laat k maar 8 kg dumbbells pakken. dus ik eerste setje doen, niks aan de hand. minuutje rust. (stond toevallig minuut lang stil) en daar zet ik een stap en krijg ik me toch een krampen en steken daar in de hamstrings. Dus dat wil ik niet meer xD. Nja elke week kilo erbij. Voor je weet...;) En bedankt voor je reactie^^

---------- Toegevoegd om 19:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:07 ----------

netjes 4x90kg deadlift! keep on going ;)

Thanks!! i will:D

Laatst bewerkt:
Nette training, deadlift begint ergens op de lijken, binnenkort 100 kilo series:)

ohja en het is ''the road goes on'' niet one, want one betekend een

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven