- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch is dat een site met goed onderbouwde argumenten. Kan maar zo waar zijn, dus als jij volgend jaar guns heb van 50 cm moet je mij ff tippen, dan ga ik dat ook doen![]()
Hey succes enz.
Maar what's up with the double abs fail??

heey man, lekker training, je schema ziet er goed uit
die bench dips vind ik zelf altijd echt k*t aanvoelen, beter schakel je zo snel mogelijk over naar gewoon dippen!
gewoon lage reps beginnen, en dan komt het vanzelf wel, echt een goede tricep oefening is het
succes met je schema, ik hou je in de gaten![]()
Ja ik doe bench dips omdat k dus niet veel uitgebreide mogelijkheden heb. En de bench dips leggen meer nadruk op triceps dan normale dips. En dat kan ik wel gebruiken^^ Miss dat ik in de toekomt nog wel zoiets aanschaf voor aan de muur

Mooie training weer. Alleen die 0.4 kilo erbij is niet zo'n sensationeel verschil. Keertje flink naar de wc en je bent het allang weer kwijt.

m
Ow nou gewoon 2 buikspier oefeningen en dan van elk 1 setje tot fail. 3x in de week. vind wel lkkr trouwens![]()

Ach zo hebben we allemaal wat, ik ben begonnen als mega Endo dikke walrus, jij begint als mega ecto ieniminie!
Over 5 jaar zijn we allebei gewoon groot!

op de goede manierdb lunges op 4kg is wel erg weinig man
verder gaat het hier wel lekker zie ik, ook je deadlift gaat al omhoog ! ga zo door man
check je![]()
En bedankt voor je reactie^^