AndroidHealthClinic

The road goes on.. -->> 80KG!!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Voor wat betreft je deadlift zou ik er 5 herhalingen van maken en je warmup sets mogen wel met elke keer 3 herhalingen. En dan zo lang mogelijk met 5 kg blijven verhogen. Nette trainingen neergezet!

• Topic Starter Topic Starter
Voor wat betreft je deadlift zou ik er 5 herhalingen van maken en je warmup sets mogen wel met elke keer 3 herhalingen. En dan zo lang mogelijk met 5 kg blijven verhogen. Nette trainingen neergezet!

hmmm, ga ik doen(: Maak ik er 5,3,3,5 Van. Kunnen ze ook mee omhoog. En meer kracht over voor de laatste echte set!!
Heb net me ez-curl stang besteld:D Beter voor de polsjes en meer werk voor de biceps. Zal vast hoop schelen. Vooral als je polsen al niet zo sterk zijn.

Laatst bewerkt:
Ja zo pak je op je werkset meer gewicht als je je warmingup met minder herhalingen doet.

Borst
Barbell Bench Press:
10x20kg
10x30kg
5x40kg
5x48kg
5x48kg
3x48kg Damn zwaar

Owjah, wat ben ik blij!! 50 kg eindelijk in zicht.:D Mocht es tijd worden. k doe echt wat verkeerd denk k nog steeds.

Incline Dumbbell Press:
8x12kg
8x12kg
6x12kg
6x12kg

Dumbbell Flyes:
8x12kg
8x12kg
8x12kg
8x12kg
heavy, volgende keer maar weer 12 kg.

Denk volgende keer dat ik pec deck bij doe als 4e oefening.

Triceps
CGBP:
10x20kg
8x25kg
5x32kg
5x32kg
5x32kg

Bench Dips:
6x
6x
6x
6x

Goeie training, zou zeker peck deck er bij pakken of pressmachine of zo maar wel 4 oefeningen minimaal voor grote spiergroep doen. Knoepen met die hap.

Als je denkt dat je het niet goed doet zijn er hier genoeg mensen die je kunnen helpen zodra je een filmpje van je oefening upload. Maar goede training verder!

Looking good. :D. Ziet er ook een zeer leuk en goed schema uit. :D

Heb vandaag niet getraint.
Was gesloopt van werken van gister.
Heb 13 uur gemaakt en was beetje stijf vandaag. Ook last van pijnljke voeten. Die zijn namelijk nogal hol en op werk maken we heel wat km met kg's in de handen.
Dus maar geskipt en nieuwe week weer tegenaan

Even een training rust pakken kan geen kwaad
even je accu opladen en volgende week er weer tegen aan:D

Training van vandaag. Ging super.:cool:

Rug
Deadlifts:
5x40kg
3x60kg
3x80kg
5x100kg

Had tussen de 3,4,5e rep wel wat extra seconden/ademhalingen gewacht. Was lekker pittig. En laatste moest ik er echt uitknallen. Ff 1 seconden vasthouden en zakken weer. Mja eerste persoonlijk mijlpaalt(je) in de BB is gezet^^

Reverse Barbell Row:
6x45kg
6x45kg
6x45kg

K*t k dacht dat k vorige week 44 had gehad. nja. ze gaan wel lkkerder al. 50 zit er binnenkort wel in.

Pull-Down:
10x35kg
8x40kg
6x45kg
6x45kg

Had eerst perongeluk 50kg aan hangen. Voelde meteen dat k me vergist had natuurlijk. Was stukken zwaarder al. Hoop toch wel dat ik die met 2/3 weken kan doen.

Dumbbell Row:
8x17kg
8x17kg
8x17kg
8x17kg

Rechterkant was weer slapper. Laaste 2 reps willen dan niet. Als ik die zou doen zou het geen cheaten maar een verkrachting van de oefening wezen.:P
Mja gewoon 18kg volgende week.

Shrugs:
12x45kg
12x45kg
12x45kg

Nog wat biceps gepakt van de benentraining die ik van het weekend heb overgeslagen. Mooie combinatie met rug dus ja waarom niet.

Biceps:
Barbell Curl (met EZ-bar)
8x25kg
8x25kg
8x25kg
en toen een dropset. Allereerste. Vond ik wel lekker en heb het bij 1 bicep oefening gehouden.

Laatst bewerkt:
Nette training en goed idee voor die filmpjes. Gaat goed in ieder geval!

Deadlift gaat de goeie kant op kerel! bam

Nette training en goed idee voor die filmpjes. Gaat goed in ieder geval!

Bedankt^^

---------- Toegevoegd om 19:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:34 ----------

Deadlift gaat de goeie kant op kerel! bam

Ja Bedankt:) had wel flinke spierpijn verwacht maar viel reuze mee.
Allen in me onderrug voelde ik redelijk. Maar niet zoals ik voorgaande keren weleens heb gehad. Voel nu al niks meer in me rug. Word het toch sterker ghehe

---------- Toegevoegd om 19:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:35 ----------

Schouders
Military Press:
8x20kg
6x33kg
4x33kg
3x33kg

Grrr wil zo graag dat ik dit staande kon doen. Kan ik er veel meer uithalen volgens mij.

Dumbbell Front Raise:
8x9kg
8x9kg
8x9kg

Bent over Lateral:
8x8kg
8x8kg
8x8kg
8x8kg

Upright Row: met ez-bar
8x27kg
8x27kg
8x27kg
6x27kg
Pittig!!!! Voelde de zijkanten goed branden

Voorarmen
Hammer Dumbbell Curl niet gedaan omdat ik gister al biceps heb gepakt.
Wrist Curl in de plek voor gedaan om meer nadruk op onderarmen te leggen.

Wrist Curl:
Onderhands
10x5kg
10x5kg
10x5kg
Bovenhands
10x5kg
10x5kg
10x5kg

Barbell Roll:
3x25x20kg (12x heen 12x terug elke set) (red: 24 reps dus)

Branden dat die onderarmen doen na deze oefening. En lekkere pomp erin.
En de oefening gaat steeds makkelijker:) Nice...

En wat buik

Dan doe je die MP toch gewoon buiten als je niet genoeg ruimte hebt:D

Training van gister. Vandaag zware dag op werk. Hoop morgen toch benen te trainen. En ik hoop niet dat deze werkdag me rust heeft belemmerd:( Ben best wel op nu.

Borst
Barbell Bench Press:
10x20kg
10x30kg
5x40kg
5x50kg
3x50kg
Toen was ik op:( Ben wel tevree:) Nieuw PR-tje

Incline Dumbbell Press:
8x13kg
8x13kg
6x13kg
6x13kg
Volgende week beginnen met 14kg al weet ik dat ik niet alle 32 reps daar mee kan maken.

Dumbbell Flyes:
8x12kg
8x12kg
8x12kg
8x12kg

Pec Deck:
8x35kg
8x35kg
8x35kg

Triceps
Dumbbell Kickback:
10x9kg
10x9kg
10x9kg
10x9kg

Bench Dips:
8x
8x
8x
8x

Als je goed geslapen hebt, zou dit toch geen probleem moeten zijn. Nette training verder.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven