"12 pizzas. Sent by my 2 agents. Dominated by 1 man."
http://pbs.twimg.com/media/BGucLk6CMAAJYk9.jpg:large
Ik geloof er geen zak van, maar wel lache pic
Bij deze foto ben ik het wel eens met eerdere reacties dat het een beetje een fake mannetje is.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"12 pizzas. Sent by my 2 agents. Dominated by 1 man."
http://pbs.twimg.com/media/BGucLk6CMAAJYk9.jpg:large
Ik geloof er geen zak van, maar wel lache pic
hoezo dan
Ik las het toevalligYolanthe was zo enthousiast over haar debuut als ‘internationale filmster’, maar het mocht helaas niet zo zijn. Afgelopen zomer was ze te vinden op de filmset van de roadmovie ‘Move-on’, waarin mevrouw Sneijder-Cabau een rol zou vervullen. Helaas voor haar is ze uit de film geknipt.
In de film van Hollywood-regisseur Asger Leth heeft acteur Kees Boot wel zijn rolletje weten te behouden. Waarom de voetbalvrouw uit de film geknipt is, weet zij niet.
De producent van de film laat weten dat er is gedraaid in meerdere landen en dat er dan keuzes gemaakt worden in wat er wel meegaat en wat niet. In dit geval is Yolanthe's bijdrage dus helaas gesneuveld.

Bij deze foto ben ik het wel eens met eerdere reacties dat het een beetje een fake mannetje is.
.
(idem een keer met rauw gehakt)Mwa ik zie het meer als trollen. Mensen die niks van sporten/ voeding afweten geloven dat hij al die pizza's op eet.
Ik heb voor de gein ook wel eens een foto van 5 rauwe eieren in een glas op Facebook gezet met "proost" en best veel mensen geloofde dat ik het zo drink(idem een keer met rauw gehakt)
damm the rock ziet er echt badass uit met die blauwe colbert en witte broek
hoe lang is die vent man

Iets langer als 1.90m ik ben zelf 1.86m en heb em een keer in real life gezien en hij was iets langer
Was toen met de Premiere van laatste fast & furious.
Bel ze maar om het te verifiëren 
Godsamme wat is die man sexy.
Die Mark lijkt wel een beetje gehandicapt hier.
Mark? Mark whalberg staat niet op deze foto.. Maar je bedoel wrs één van die andere gasten naast de rock? (heb zelf geen idéé wie die andere 2 zijn)