XXL Nutrition

Theyoungone 2015: Let's get back to business

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Duits gewoon laten vallen, kut vak :roflol:
Lekkere DLs!

Haha heb je van de Wilt? Moet je em gewoon vragen of ie nog een leuk verhaal heeft uit zn studententijd, heb je zo weer een halve les gevuld :)

On topic: lekkere deads :D Merkte jij bij incline bench ook al dat je meer gewicht aan het rondgooien was dan je borst aan het gebruiken?

Haha heb je van de Wilt? Moet je em gewoon vragen of ie nog een leuk verhaal heeft uit zn studententijd, heb je zo weer een halve les gevuld :)

On topic: lekkere deads :D Merkte jij bij incline bench ook al dat je meer gewicht aan het rondgooien was dan je borst aan het gebruiken?

Nee hebben Karsten, die vult hele lessen over de meest random onderwerpen zolang je maar een discussie begint, is echt prachtig :roflol:

Ja haha, triceps en schouders werden er zelfs moe van en wil toch wel focus leggen op borst daar aangezien me schouders nu echt groot beginnen te worden vergeleken met de rest :o

Nee hebben Karsten, die vult hele lessen over de meest random onderwerpen zolang je maar een discussie begint, is echt prachtig :roflol:

Ja haha, triceps en schouders werden er zelfs moe van en wil toch wel focus leggen op borst daar aangezien me schouders nu echt groot beginnen te worden vergeleken met de rest :o

Haha dat is minder, maar alles beter dan Nazarova :eek:

Haha tren delt problems

Zondag 12 oktober

Eindelijk weer een update, had vandaag weer tijd om te trainen :D

Gewicht laatst gemeten: 81,2 kg

Sinds woensdag geen creatine meer

Squat
3 x 5 x 60 kg

Ging lekker

Flat bench
3 x 8 x 45 kg

Heerlijke mmc

Incline db press ss Gironda dips
Db press: 3 x 8 x 22 kg
Gironda dips: 3 x 8 x bw - 25 kg

Hier ook weer goeie mmc, borst was aardig vol

T-bar row ss Chin up
Row: 3 x 8 x 60 kg VPR!
Chin up: 3 x 8 x bw - 30 kg

Ging hard

Strict bb curl
3 x 8 x 25 kg VPR

Heerlijk volle biceps, probeer hem zo strict mogelijk te doen maar is aan eind van de set niet makkelijk

OHP
3 x 8 x 37,5 kg

Eindelijk ging OHP weer beetje lekker, was goed dat ik na de curl ff nog heb staan praten met trainert en dus rust had

Face pulls ss DB side raise
Face pulls: 3 x 12 x 17,5 kg
DB side raise: 3 x 15 x 4 kg

Prima

Leg curl ss standing calf raise
Leg curl: 3 x 12 x 65 kg
Calf raise: 3 x 20 x #12

Okidoki

Training was weer lekker :D Gister wedstrijd ook keihard gewonnen, dikke 20 - 4 :D Heb besloten standaard vrijdagmiddag en zondagochtend te gaan trainen, en als het lukt qua school dan ook nog woensdag middag. Minimaal 2 x pw dus. Vrijdag zal ik ook gewoon schema volgen en niet rustiger aan doen omdat ik volgende dag wedstrijd heb oid.

Fijne dag allemaal :)

---------- Toegevoegd om 12:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:57 ----------

Haha dat is minder, maar alles beter dan Nazarova :eek:

Haha tren delt problems

True dat, vies raar stink wijf :o

Goede training man!! Vooral die T-bar row lijkt mij goed zwaar. :O

Lekkere training hoor.
Maar dips en chin-ups met 25 kg hulp ... dat is een soort fietsen met zij-wieltjes. Volgens mij kan je inmiddels wel zonder als de techniek er eenmaal goed in zit.

Lekkere training hoor.
Maar dips en chin-ups met 25 kg hulp ... dat is een soort fietsen met zij-wieltjes. Volgens mij kan je inmiddels wel zonder als de techniek er eenmaal goed in zit.

Gewicht zegt niks voor mij, zolang ik mbv MMC en slome negatives genoeg spieractivatie heb ben ik tevreden. Dips gebruik ik daarom ook als volle focus op chest en als finisher na de andere borst oefeningen. Chin ups zijn zwaar in combinatie met die t bar row superset, en gezien de weinige rust etc is dit het maximale wat erin zit. Wil de form vooral ook goed houden en niet gaan grinden want daar zie ik het nut niet echt van. (in andere woorden, ik train niet tot failure) :)

Ahh ss, ik zie wat je doet met supersets, zonder rust overgaan naar die andere oefening. Ben daar eigenlijk niet zo bekend mee.
Is natuurlijk zwaarder dan een chin-up als losse oefening. Lekker doorgaan!

Training van gister:

Deadlift
Opwerken naar :
1 x 5 x 110 kg

Zwaar, maar gehaald! not sure if pr

Incline bench
3 x 8 x 40 kg

MMC ging lekker, volgende keer misschien 42,5

Incline db press ss Gironda dips
Db press: 3 x 8 x 22 kg
Gironda dips: 3 x 8 x bw - 20 kg

Dips verhoogd, is nog steeds beetje uitvogelen bij dips wat ik het fijnst vind qua techniek

T-bar row ss Chin up
Row: 3 x 8 x 62,5 kg VPR!
Chin up: 3 x 8 x bw - 25 kg

Row was easy :o en chin ups ook maar ff verhoogd, gingen lekker

Strict incline db curl
3 x 8 x 10 kg per arm

Burn baby burn

Squat
3 x 5 x 65

Had sinds zondag niet gesquat, en doe het maandag pas weer dus dacht doe maar even squat nog zodat gewicht wat sneller omhoog gaat :)

Schouders rust gegund want voelde niet helemaal 100 na waterpolo, dus alleen 2 setjes face pulls gedaan voor schouders

Done. Gewicht rond 81 kg, begin wat vocht te verliezen aangezien creatine stop

Echt nice dat je nog steeds goed bij kan leggen :)

Geen twee sets meer trouwens op doodtil?

Echt nice dat je nog steeds goed bij kan leggen :)

Geen twee sets meer trouwens op doodtil?

Verbaas me er ook nog over, maar begin nu op oude niveau te komen dus zal niet lang meer duren want ben gestopt met me kuur :p

2 sets zou rug over kill geweest zijn met die squats erbij, hou er rekening mee dat ik bijna nooit volledig hersteld train ;)

de mor u doe de mor u get

Waar heeft waterpolo eigenlijk de grootste voordelen en nadelen? Kan wel bedenken dat je misschien juist minder snel verzuurd omdat je constant moet geven en daaraan went, al zullen er ook wel wat spiergroepen al gewoon moe zijn :o

de mor u doe de mor u get

Waar heeft waterpolo eigenlijk de grootste voordelen en nadelen? Kan wel bedenken dat je misschien juist minder snel verzuurd omdat je constant moet geven en daaraan went, al zullen er ook wel wat spiergroepen al gewoon moe zijn :o

Voordelen: veel hoger onderhoud, schouders rug buik benen en triceps die goed groeien (eigenlijk fullbody, maar toch deze 5 vooral voor mijn gevoel) en instinct om te blijven gaan zoals je al zegt en goede conditie natuurlijk.

Nadelen: schouders en triceps zijn beetje moeilijk om vol te geven als ik dag na waterpolo naar de gym ga (zeker met het aantal bench en schouders dat ik nog pak). En natuurlijk vaste trainingstijden waar ik beetje omheen moet werken, wat samen met werk beetje onhandig uitpakt. Borst loopt ook achter doordat ik het gevoel heb dat je borst niet heel goed traint met waterpolo, maar borst wel nodig hebt voor een hard schot.

En ik ben ook meer van het korte afstand explosief zwemmen, dan lange afstanden. Ben op korte afstand de snelste van de hele selectie maar op lange afstand bij lange na niet. :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven