- Waardering
- 23.845
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Zitten jullie bij elkaar in de klas?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Keurige training man! Deadlift gaat mooi constant vooruit zie ik.

Allebei 6 vwo op zelfde school maar hebben wel ander profiel, toevallig wel allebei duits![]()

Leuk, iemand van je eigen school met dezelfde maffe hobby, en allebei even fanatiek.
Ik heb het over KT natuurlijk, niet Duits![]()
Haha heb je van de Wilt? Moet je em gewoon vragen of ie nog een leuk verhaal heeft uit zn studententijd, heb je zo weer een halve les gevuld
On topic: lekkere deadsMerkte jij bij incline bench ook al dat je meer gewicht aan het rondgooien was dan je borst aan het gebruiken?

Nee hebben Karsten, die vult hele lessen over de meest random onderwerpen zolang je maar een discussie begint, is echt prachtig
Ja haha, triceps en schouders werden er zelfs moe van en wil toch wel focus leggen op borst daar aangezien me schouders nu echt groot beginnen te worden vergeleken met de rest![]()

Gister wedstrijd ook keihard gewonnen, dikke 20 - 4
Heb besloten standaard vrijdagmiddag en zondagochtend te gaan trainen, en als het lukt qua school dan ook nog woensdag middag. Minimaal 2 x pw dus. Vrijdag zal ik ook gewoon schema volgen en niet rustiger aan doen omdat ik volgende dag wedstrijd heb oid. 
Haha dat is minder, maar alles beter dan Nazarova![]()
Haha tren delt problems

Lekker dat je weer traint man, mooi dat je gelijk ff een row vpr pakt 
Haha damn, someone got rapedLekker dat je weer traint man, mooi dat je gelijk ff een row vpr pakt
![]()

Goede training man!! Vooral die T-bar row lijkt mij goed zwaar. :O

Lekkere training hoor.
Maar dips en chin-ups met 25 kg hulp ... dat is een soort fietsen met zij-wieltjes. Volgens mij kan je inmiddels wel zonder als de techniek er eenmaal goed in zit.

en chin ups ook maar ff verhoogd, gingen lekker
Echt nice dat je nog steeds goed bij kan leggen
Geen twee sets meer trouwens op doodtil?

de mor u doe de mor u get
Waar heeft waterpolo eigenlijk de grootste voordelen en nadelen? Kan wel bedenken dat je misschien juist minder snel verzuurd omdat je constant moet geven en daaraan went, al zullen er ook wel wat spiergroepen al gewoon moe zijn![]()