MuscleMeat

Theyoungone 2015: Let's get back to business

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Was een goeie tip die Gironda dips, jonge liftert!
Moest wel even opzoeken wat dat nou weer was, maar hij geeft een nijdige stretch in je pecs. Die houden we erin. Ik mag graag oefeningen uitproberen die iets anders zijn dan het gewone recht-op-en-neer tillen.

Leuk om te horen dat jij hem ook doet! :D Eigenlijk moet je thedutchoak bedanken met karma, hij heeft ze aan mij geleerd ;)

?? Ik doe niet aan karma. Maar hij leest hier volgens mij zeker mee, bedankt dutchoak voor de Gironda dips. Volgens Gironda moet je je triceps helemaal kunnen uitschakelen, en alleen pecs gebruiken, maar dat lukt me dan effe nog niet ;)

?? Ik doe niet aan karma. Maar hij leest hier volgens mij zeker mee, bedankt dutchoak voor de Gironda dips. Volgens Gironda moet je je triceps helemaal kunnen uitschakelen, en alleen pecs gebruiken, maar dat lukt me dan effe nog niet ;)

Is ff oefenen ja en kijken hoe het voor jou het beste voelt ;)

Haha karma boeit me ook niks :) Een bedankje is leuker, you're welcome :)

Wat spelen met de breedte van je grip kan heel veel schelen, smal is meer tricep, wijd meer borst.

Straks nieuwe schema even rustig uitproberen aangezien ik morgen wedstrijd heb :)

Rugpic erbij :D

Laatst bewerkt:
hee ik herken je van die foto

Delts komen zeker goed naar voren :) Alleen in verhouding nog iets meer massa op je onderrug, maar dat komt wel goed denk ik, gezien het sterke verhogen op DL elke keer :)

hee ik herken je van die foto

Delts komen zeker goed naar voren :) Alleen in verhouding nog iets meer massa op je onderrug, maar dat komt wel goed denk ik, gezien het sterke verhogen op DL elke keer :)

Ah kut ik wil anoniem blijven :(

Dankje :) Maak me ook niet echt zorgen over onderrug atm, en denk dat delts er op side chest nog veel beter uitkomen. Zijn toch wel een van me sterkere punten :D

Back gains have been made, alleen die delts overschaduwen je biceps nog behoorlijk

Back gains have been made, alleen die delts overschaduwen je biceps nog behoorlijk

True, daarom ook wat extra bicep werk erin :D

---------- Toegevoegd om 18:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:01 ----------

Net getraind, niet echt de moeite waard om te loggen, maar ging wel lekker :) Morgen wedstrijd en zondag weer knallen !

True, daarom ook wat extra bicep werk erin :D

---------- Toegevoegd om 18:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:01 ----------

Net getraind, niet echt de moeite waard om te loggen, maar ging wel lekker :) Morgen wedstrijd en zondag weer knallen !

Curls for the girls
Kali-1.jpg

Goeie rug hoor. Schouders en traps zelfs midden en lage deel goed afgetekend. Daar zit echt geen 12 vet (meer) op.
En wat andere zeiden: onder rug mag nog wat extra's hebben. Maar goed bezig.

Goeie rug hoor. Schouders en traps zelfs midden en lage deel goed afgetekend. Daar zit echt geen 12 vet (meer) op.
En wat andere zeiden: onder rug mag nog wat extra's hebben. Maar goed bezig.

Rug is altijd al erg droog geweest voor mijn gevoel :) en bedankt verder! :D

Droge opmerking ook :)

Zondag 28 september

Deadlift
2 x 5 x 100 kg

Ging lekker :D

Incline bench
3 x 8 x 52,5 kg

Was zwaar en niet alles even gecontroleerd, volgende keer weer 52,5 dus

Incline db press ss Gironda dips
Db press: 2 x 8 x 22 kg
Gironda dips: 2 x 8 x bw - 30 kg

Deze was ff aftasten wat ik nog kon na die bench, ging prima zo, dikke pomp wel

OHP
2 x 8 x 35 kg

Schouders en triceps waren al redelijk verzuurd, dit was dus niet echt veel soeps meer

Face pulls ss DB side raise
Face pulls: 3 x 12 x 15 kg
DB side raise: 3 x 15 x 4 kg

Face pulls volgende keer omhoog, ging lekker :)

T-bar row ss Chin up
Row: 2 x 8 x 55 kg
Chin up: 2 x 8 x bw - 20 kg

Row was easy, chin ups waren zwaar :o

Strict incline db curl ss Concentration curl (20 sec rust tussen beide oefeningen)
Db curl: 2 x 8 x 10 kg
Concentration curl: 2 x 8 x 10 kg

Dit was ff een testje, ging wel lekker zo

Leg press ss Leg press calf raise
Leg press: 3 x 8 x 140 kg
Calf raise: 3 x 15 x 140 kg

Leg press kan volgende keer zwaarder, calf raise misschien ook wel :rolleyes:

Training overall ging beter dan verwacht, voelde me niet zo fit na gisteravond wedstrijd en daarna nog weg met vrienden. Morgen rustdagje en daarna weer waterpolo training :)

Goeie train jonge een, deadlift weer lekker in de drie getallen range :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven