Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En ik ben ook meer van het korte afstand explosief zwemmen, dan lange afstanden. Ben op korte afstand de snelste van de hele selectie maar op lange afstand bij lange na niet.![]()

I feel you
Lekkere train man, deadlifts en rows gaan de goeie kant op

Dat train
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Lekker bezig man, goeie gains ondanks minder trains

chin up 5 kg zwaarder en 3 x 6, volgende keer 3 x 8 dan 3 x 10 dan weer verhogen
Dus bb curl en 3 x 10 ipv 3 x 8, ging lekker

Lekker die deadlift en row man10kg dumbells zijn kaduuk, mensen hebben moeite om 10kg dumbells gecontroleerd neer te leggen (heavy weight struggles
). Zie je vrijdag
![]()
Ah vandaar, kon er maar 1 vinden namelijk

Gelukkig zit dl bijna tegen max en squat nog lang niet![]()

Doe je die chin-ups in zo'n assistance machine dat je er - 20 kg naast schrijft?
Mijn omtrekken lijken aardig op de jouwe, maar ik ben wel dik 20 procent (no pun intended)
Doe je die chin-ups in zo'n assistance machine dat je er - 20 kg naast schrijft?
Mijn omtrekken lijken aardig op de jouwe, maar ik ben wel dik 20 procent (no pun intended)
Pff als je tegen je max zit is het toch niet meer leuk
---------- Toegevoegd om 07:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:07 ----------
nee hij lift op de maan.
#lightweight

gebruik straps om focus te leggen op biceps en rug omdat ik al aardig dikke onderarmen heb vergeleken met rest van lichaam.
Als je grip het aankan, waarom dan straps gebruiken? En als je grip het niet aankan, train je die meteen 
Maar als straks je biceps een paar cm groter zijn, lijken je onderarmen weer achter te lopenAls je grip het aankan, waarom dan straps gebruiken? En als je grip het niet aankan, train je die meteen
![]()

Ook nog thedutchoak even als spotter gehad bij squats en ff bij kunnen praten :d