XXL Nutrition

Theyoungone 2015: Let's get back to business

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
En ik ben ook meer van het korte afstand explosief zwemmen, dan lange afstanden. Ben op korte afstand de snelste van de hele selectie maar op lange afstand bij lange na niet. :p

I feel you :o

Lekkere train man, deadlifts en rows gaan de goeie kant op

haha dl is al bijna 2x je squat :p

• Topic Starter Topic Starter
Maandag 20 oktober

Gewicht vanochtend: 81,9 kg merk dat ik wel wat vet aanzet, maar zie ook wel wat gains dus blijf zo doorgaan

Squat
3 x 5 x 70 kg

Ging hard, eindelijk begint het niveau van squats beetje redelijk te worden

Flat bench
3 x 10 x 45 kg

3 x 10 ipv 3 x 8, volgende keer 3 x 8 x 47,5 ging heel easy namelijk

Incline db press ss Gironda dips
Db press: 3 x 10 x 22 kg
Gironda dips: 3 x 10 x bw - 20 kg

Pomp was epic, laatste setje van beide oefeningen maar 7 reps eruit kunnen knallen, volgende keer voor die echte 3 x 10 gaan dus

T-bar row ss Chin up
Row: 3 x 8 x 65kg VPR!
Chin up: 3 x 10 x bw - 25 kg

Row gaat nog steeds hard, chin ups ook maar ff verhoogd, laatste setje maar 7 reps dus volgende keer weer dit gewicht

Strict bb curl
3 x 8 x 25 kg

Pompppp

OHP
3 x 8 x 40 kg

Ging lekker, volgens mij vpr. Volgende keer 3 x 10 x 40 proberen

Face pulls ss DB side raise
Face pulls: 3 x 12 x 17,5 kg
DB side raise: 3 x 15 x 5 kg

Side raise wat zwaarder gemaakt, kon de 15 reps nu niet in een x maken maar ff paar sec rust tussendoor... burnnn

DB shoulder press
2 x 8 x 20 kg

Want zin in

Leg curl ss standing calf raise
Leg curl: 3 x 12 x 70 kg VPR!
Calf raise: 3 x 20 x #13

Prima, deze blijven ophogen moet lukken :)

---------- Toegevoegd om 18:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:18 ----------

Net even wat metingen gedaan:

Onderarmen : links 32 cm , rechts 33 cm
Bovenarmen: links 36,5 cm, rechts 37 cm
Bovenbenen: 59 cm
Kuiten: 40 cm
Chest / rug bij tepels, met lat spread: 113 cm

Dat train
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lekker bezig man, goeie gains ondanks minder trains

Woensdag 22 oktober

Gewicht vanochtend 82,2 kg

Train:

Deadlift
Opwerken naar :
1 x 5 x 115 kg VPR!

Beetje grinds, wel gehaald :o

Incline bench
3 x 10 x 40 kg

3 x 10 ipv 3 x 8 , prima

Incline db press ss Gironda dips
Db press: 3 x 10 x 22 kg
Gironda dips: 3 x 10 x bw - 20 kg

Nog steeds niet alles 3 x 10 gehaald, de press wel maar dips niet, volgende keer dus zelfde weer

T-bar row ss Chin up
Row: 3 x 8 x 70 kg VPR!
Chin up: 3 x 6 x bw - 20 kg

Die row blijft maar gaan :D chin up 5 kg zwaarder en 3 x 6, volgende keer 3 x 8 dan 3 x 10 dan weer verhogen

Strict bb curl
3 x 10 x 25 kg

Kon de 10 kg db's niet vinden :o Dus bb curl en 3 x 10 ipv 3 x 8, ging lekker

OHP
1 x 10 x 40 kg
1 x 7 x 40 kg
1 x 5 x 40 kg

Mehhh, schouders en triceps where you at? Volgende keer weer voor 3 x 10 x 40

Face pulls ss DB side raise
Fp: 3 x 12 x 17,5 kg
Sr: 3 x 15 x 5 kg

Done. Benen overgeslagen want morgen weer waterpolo en hebben veel zwemmen, vrijdag met steensteen collab dus dan heb ik ze hard nodig :rolleyes:

Nette training jongen!;)

Lekker die deadlift en row man :) 10kg dumbells zijn kaduuk, mensen hebben moeite om 10kg dumbells gecontroleerd neer te leggen (heavy weight struggles :o). Zie je vrijdag :D

Doe je die chin-ups in zo'n assistance machine dat je er - 20 kg naast schrijft?

Mijn omtrekken lijken aardig op de jouwe, maar ik ben wel dik 20 procent (no pun intended)

Gelukkig zit dl bijna tegen max en squat nog lang niet :P

Pff als je tegen je max zit is het toch niet meer leuk :D

---------- Toegevoegd om 07:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:07 ----------

Doe je die chin-ups in zo'n assistance machine dat je er - 20 kg naast schrijft?

Mijn omtrekken lijken aardig op de jouwe, maar ik ben wel dik 20 procent (no pun intended)

nee hij lift op de maan.

#lightweight

goeie tren

Maak gehakt van jou lifts ja
not srs

Ja assistance machine, en gebruik straps om focus te leggen op biceps en rug omdat ik al aardig dikke onderarmen heb vergeleken met rest van lichaam.

Pff als je tegen je max zit is het toch niet meer leuk :D

---------- Toegevoegd om 07:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:07 ----------

nee hij lift op de maan.

#lightweight

:roflol:

Qua max ben ik iig blij dat dit niet de echte verhouding is, vandaar gelukkig ;)

Thnx kerel!

gebruik straps om focus te leggen op biceps en rug omdat ik al aardig dikke onderarmen heb vergeleken met rest van lichaam.

Maar als straks je biceps een paar cm groter zijn, lijken je onderarmen weer achter te lopen :rolleyes: Als je grip het aankan, waarom dan straps gebruiken? En als je grip het niet aankan, train je die meteen :D

Maar als straks je biceps een paar cm groter zijn, lijken je onderarmen weer achter te lopen :rolleyes: Als je grip het aankan, waarom dan straps gebruiken? En als je grip het niet aankan, train je die meteen :D

Ik heb faparms of peace :roflol:

Maar srs onderarmen train je met iedere oefening waarbij je zwaar gewicht tilt, deadlift en row alleen al pak ik onderarmen al erg mee, en waterpolo pak je ook nog aardig wat onderarmen mee. Doe de chin ups niet voor me onderarmen maar voor rug en biceps ;)

Vrijdag 24 oktober

Pr time met steensteen, ging hard en weer gezellig tijd gehad :) Ook nog thedutchoak even als spotter gehad bij squats en ff bij kunnen praten :d :thumbs:

Squat
10 x 20 kg
5 x 40 kg
5 x 60 kg
3 x 80 kg
1 x 90 kg
1 x 100 kg evenaring pr
1 x 110 kg PR +10 kg
1 x 115 kg PR +15 kg
1 x 120 kg fail

Vanaf de 90 kg met belt

Bench
15 x 20 kg
8 x 40 kg
5 x 60 kg
1 x 67,5 kg
1 x 80 kg evenaring pr
1 x 85 kg fail
1 x 85 kg PR +5 kg

Ging lekker, die fail kwam door focus tekort

Deadlift
10 x 20 kg
5 x 60 kg
3 x 80 kg
3 x 100 kg
1 x 120 kg
1 x 135 kg PR +10 kg na lockout 2 stappen naar voren zetten omdat bijna omvallen enzo :roflol:
1 x 140 kg PR +15 kg
1 x 145 kg PR +20 kg bijna stiff legged maar care

Vanaf 3 x 100 met belt en mixed grip, vanaf 135 met straps

Waren dik goeie pr's maar nu is onderrug al wel sore, niet te vaak maxen en stiff legs doen dus :o

Total van 345 kg nu :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven