MuscleMeat

Theyoungone 2015: Let's get back to business

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Die 500 m roeien waarbij ik jou versloeg? :trollface:

c4d.png

Wel meer gelopen met roeiapparaat :trollface:

• Topic Starter Topic Starter
Verder ook even een update: heb ontzettend veel last van keelpijn maar het is geen keelontsteking, geen idee wtf het is maar slapen is lastig en zit aan maximum dosis paracetamol per dag om me nog een beetje te kunnen focussen op school en de komende toetsweek. Sinds vrijdag al niet meer getraind en hopelijk train ik donderdag weer mee met de waterpolo, vrijdag dan weer knallen in de gym, zaterdag wedstrijd, zondag weer knallen in de gym en dan weer tijdje niet i.v.m. toetsweek waarschijnlijk... Voeding iets teruggeschroefd. Zal jullie wel updaten over mijn situatie als er weer iets nieuws te melden is :thumbs:

---------- Toegevoegd om 20:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:09 ----------

Wel meer gelopen met roeiapparaat :trollface:

:roflol: Ik stopte ook gewoon ff toen jij ineens halve meter achteruit vloog, en toen dacht ik hey wacht ik moet deze shit winnen :P

latpulldowns.gif

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

en beterschap

Ben zo goed als van mijn keelpijn af, gister nog getraind en merkte dat ik nog niet 100% fit was dus vandaag toch maar niet trainen gezien het feit dat ik morgen ook een wedstrijd heb. Zondag wel weer trainen als alles volgens plan verloopt en daarna pas aan het eind van de week weer of de zondag pas.. School gaat daarentegen wel goed qua cijfers e.d. dus mag niet klagen :)

Volgende week juist lekker veel vrij, train is goed want mindmossel enzo groet steen

Even teruggekeken naar wat mijn doelen voor zomer 2015 zijn:
Bench: 100 kg
Deadlift: 160/170 kg
Squat: Had ik niet maar laten we zeggen 140
Gewicht: 86 kg op 10%
Guns: 40 cm :P

Nu:
Bench: 85 kg
Deadlift: 145 kg
Squat: 115 kg
Gewicht: 82,5 kg op 13 %
Guns: 36,5 en 37 cm

Dus denk dat de doelen wel realistisch zijn, alleen gewicht en guns wordt misschien moeilijk gezien het feit dat ik me niet 100% kan focussen op krachttraining... Momenteel motivatie om heel sloom te bulken beetje kwijt maar ga niet meteen full dirty bulk. Ben van plan om sowieso tot en met februari door te bulken en vanaf daar te kijken of een lange of korte cut nodig is.

Pittige doelen man. 15 kg erbij op DL is OK, maar 15 kg op de bens is relatief veel meer. Dus vooral succes daarmee!

lekker bulken is niet vies

Mooie doelen trouwens, moet lukken :)

Ik zou je doelen een beetje terugschroeven als ik jou was. Vooral 86 kg bw @ 10% gaat erg lastig worden ben ik bang.

Pittige doelen man. 15 kg erbij op DL is OK, maar 15 kg op de bens is relatief veel meer. Dus vooral succes daarmee!

Bench power of peace, op een of andere manier ligt bench heel goed bij mij en gaat ie goed omhoog, zullen zien dus :)

lekker bulken is niet vies

Mooie doelen trouwens, moet lukken :)

If it fits your mouth

Ik zou je doelen een beetje terugschroeven als ik jou was. Vooral 86 kg bw @ 10% gaat erg lastig worden ben ik bang.

Weet dat die lastig gaat worden ja, maar wil ook niet te makkelijke doelen voor mezelf zetten. Hou er ook rekening mee dat ik nog niet eens een half jaar train nu en dus nog aardig gemakkelijk kan gainen met consistentie en een goed schema (dit schema werkt tot nu toe aardig goed voor mij) :) En als het waterpolo seizoen afgelopen is, rond mijn examens ergens, kan ik me ook volledig focussen op de krachttraining en zal ik met een UB/LB nog beter gainen wss :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven