- Waardering
- 4.991
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
, hoe dan ook ik ga je sws voorbij qua massa 
gewoon een riem met daaraan gewicht hangen? En dan iedere keer grotere schijf/schijf erbij
Gewoon niet gepoept gisteravond, misschien was dat het, hoe dan ook ik ga je sws voorbij qua massa
Hmm kan wel chin ups in de smith doen dan, maar dan ga ik ze niet op mmc doen maar op kracht (dus explosieve reps), en doe de t-bar row superset met curl. Gaan we dat even proberen![]()

Mijn sicke pulldown opstelling werkt heel goed met progressie en kleine schijfjes etc maar je moet maar ff kijken of je zwaar genoeg bent om jezelf naar beneden te houden, merk nu zelf soms ook al dat ik bij een te snelle lock out van de grond kom.
Chins met weight is always nice![]()

Lekkere training en je shape is prima zie ik!Vooral goede massa op je benen moet ik zeggen. Doe je alleen squats en deadlifts voor benen?
Op dit moment alleen squats en deads, en waterpolo dan uiteraard en wat calf raises 
Dankje! Benen meten maar +- 60 cmOp dit moment alleen squats en deads, en waterpolo dan uiteraard en wat calf raises
![]()
Dat zou je aan de hand van de foto's niet denken. Anyway, goed werk!!

Nette traps en quads man. Mijn quads meten nu 63cm ofzo en zien er een stuk smaller uit. Nice!
Maar lengte verschil doet een hoop 
Mijn 3e been meet al 25 cm.. resultaat van hard trainen![]()
spot me pls
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
![]()
Alsof me log nog niet genoeg vervuild was door die crossfit gifs...