AndroidHealthClinic

Theyoungone 2015: Let's get back to business

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
als je efficient roeit breng je al je kracht over op het wiel ipv verplaatsing van het apparaat :)

Kqctx.gif

In b4 gescout door roeivereniging, 38 sec op 250m is de time to beat

• Topic Starter Topic Starter
In b4 gescout door roeivereniging, 38 sec op 250m is de time to beat

Ga ik een keer testen, moet in de buurt kunnen komen denk :rolleyes:

multiplied by distance moved with rowmachine = steenkampioen

Gebruik je kneuzenskills niet om vals te spelen plis

Nee man als je in een bootje roeit wil je ook niet alleen die peddel bewegen, maar moet ook die boot verplaatsen

Scherp :thumbs:

---------- Toegevoegd om 10:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:41 ----------

Net korte training gehad, ging niet echt super want gisteravond laat nog wedstrijd gehad en was dus totaal niet hersteld eigenlijk :( Toch maar het beste van gemaakt :)

Squat
3 x 5 x 75 kg

Ging wel zwaar maar deed expres slome reps om tightness te oefenen, werkte goed

Flat bench
3 x 10 x 47,5 kg

Verhoogd met 2,5 kg. Alleen laatste set geen 10 reps gehaald want wilde niet tot failure gaan, kut triceps. Volgende keer netjes 3 x 10 dus

Incline db bench ss Gironda dips
Bench: 3 x 10 x 22 kg
Dips: 3 x 10 x bw - 20 kg

Bench was zwaar want triceps al helemaal leeg, dips gingen lekker en techniek begin ik nu goed onder de knie te krijgen heb ik het gevoel

T-bar row ss Chin up
Row: 3 x 8 x 75 kg VPR!
Chin up: 3 x 10 x bw - 20 kg

Row was niet echt perfecte form, volgende keer weer 75 kg dus en chin ups gingen kut, iets van 10 - 8 - 5 ofzo :o

Strict bb curl
3 x 10 x 25 kg

Niet alle reps strict, zieke burn :p

Dat was hem weer, schouders laten rusten want voelde niet helemaal goed en benen geen zin meer in want wilde naar huis vanwege toetsweek :)

Best een nette train voor een vluggertje :) Lekker die row PR, maar heb je die schijven wel opgeruimd :mad: Zag een gelijk gewicht nog netjes op de stang zitten toen ik er was

hoo, negged!!!!

je doet 3x10 47.5kg flat bench en dan 22kg 3x10 incline db?

lekker gepompt wel! :)

Woensdag 20 oktober
Gewicht vanochtend: 82,4 kg
Training van net:

Deadlift
Opwerken naar :
1 x 5 x 120 kg VPR!

Laatste was mooie grind maar wel gehaald, volgende keer fail denk :roflol:

Incline bench
3 x 10 x 42,5 kg

Meh laatste tijd voelt incline niet lekker meer, voortaan alleen maar flat denk...

Incline db press ss Gironda dips
Db press: 3 x 10 x 22 kg
Gironda dips: 3 x 10 x bw - 20 kg

Db press 8 - 6 - 5 en dips 10 - 8- 8. Db press why u do dis? Weet niet wtf hier aan de hand was, miss nog fucked up van die deadlift

Chin up
3 x 8 x bw (8 - 6 - 5)

Ook al zo belabberd, wat moet ik hier nou mee ???

Row:
3 x 8 x 75 kg

Met mooiere form dan vorige keer, back in the game :cool:

Strict bb curl
3 x 10 x 25 kg

Ging lekker, meeste was mooi strict en lekker brandeee

OHP
3 x 10 x 40 kg (10 - 7 - 6 + 4 met spot hulp)

Mehh deze ging ook nergens over

Face pulls ss DB side raise:
Fp: 3 x 12 x 17,5 kg
Sr: 3 x 20 x 5 kg (20 - 20 - 15, slome negative is niet te doen met zoveel reps dan zou het een set van anderhalve minuut worden :o)

CGBP - want yolo
3 x 8 x 50 kg VPR! (want eerste keer sinds paar maanden weer :roflol:)
Easy, lekkere oefening

Calf raise
3 x 20 x #13

Ff kuiten weer doen na tijd over geslagen te hebben ivm tijdnood :o

Aan ene kant ging train lekker, zeker omdat ik ff weg kon van het studeren, aan andere kant viel het tegen maarja... Ff weer in het ritme komen voor me gevoel :o

Note:
Incline bb bench > Flat bb bench
WTF moet ik met die chin ups doen, ze hele tijd assisted doen is fucked up irritant, maar bw is ook onhandig in die machine. Misschien de row supersetten met de curl en dan chin ups 5 x 5 lineaire progressie? Iemand tips?

Gewicht vanochtend: 83,0 kg

Gainsssssss :P

Oh shit, gains are being made right there. Lekkere gewichtjes hoor

Oh shit, gains are being made right there. Lekkere gewichtjes hoor

Gevaarlijke shit happening, jammer genoeg ook wel beetje vet maar wie is sloom gainen?

Heeft iemand trouwens nog tips wat ik kan doen met de rug/bicep oefeningen? Denk dat een row een pull en een curl een goed idee is, de strict bb curl voelt lekker en de t-bar row ook, maar wat raden jullie als pull nou aan? En hoe kan ik het beste lineaire progressie hierbij doen? De strict bb curl probeer ik eerst alles strict 3 x 10 voordat ik verhoog, dan 3 x 8 alles strict en dan 3 x 10 alles strict enzovoort, slow but steady. Row per training 2,5 kg erbij moet prima zijn, misschien zelfs 1,25 per train. En die pull dan??? Ik ben even radeloos wat dat betreft :(

Note: we hebben niet echt een lat pulldown machine, wel een normale pulldown machine die een beetje werkt als een pull up, en ik kan misschien ook de mooie pulldown opstelling van TheDutchOak proberen?? Maar chin ups gain ik wel goed op alleen geen idee hoe ik daar goede progressive overload bij kan doen, zeker omdat ik ze superset met de row. Of zal ik dan de row supersetten met de curl en dan chin up los?

Je bent me voorbijgegaint :(

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven