AndroidHealthClinic

Theyoungone 2015: Let's get back to business

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
betere skwots dan mij atm :(

• Topic Starter Topic Starter
nice die shape. Ziet er overall goed uit!

jelly :o

als je in een string het podium opgaat dan zit ik op een eiland in de stille oceaan

Zie bijlage

wat massa er op nog en dan het podium op? :D

Keer voor de lol een wedstrijd lijkt me wel cool! Maar ga sws niks gebruiken en dan is super droog staan een no go mentaal en lichamelijk gezien vind ik

als je in een string het podium opgaat dan zit ik op een eiland in de stille oceaan

Huh why :(

Laatst bewerkt:
natty bodybuilding en niet droog willen staan

RIP

Onder de 10% is niet mooi IMO en is ook gewoon niet gezond

Een heel verstandige opmerking! De eisen die er worden gesteld op een podium zijn dermate irrealistisch en tegennatuurlijk dat ze voor velen alleen met supplementen en hormoonpreparaten te bereiken zijn.

Een heel verstandige opmerking! De eisen die er worden gesteld op een podium zijn dermate irrealistisch en tegennatuurlijk dat ze voor velen alleen met supplementen en hormoonpreparaten te bereiken zijn.

Het is inderdaad jammer dat die eisen zo zijn, maar ik doe het tenslotte voor mezelf dus kan ook zelf beslissen of ik wel of niet meedoe :P

Korte update:

Gewicht vanochtend: 83,1 kg

Net even gefipnesst met school, weliswaar mochten we op het eind naar eigen invulling iets doen :D

Squat
3 x 5 x 85 VPR!

Lekkah, ging best goed. Wel ff wennen met ander rack en geen spiegel voor me etc maar zonder spiegel zou beter moeten zijn (als je er gewend aan bent), dus misschien bij eigen gym ook niet meer in spiegel voor me kijken :)

Dat was hem, vond het wel best geweest. Toen nog ff miren hoe steensteen zijn squats deed :o

Het is inderdaad jammer dat die eisen zo zijn, maar ik doe het tenslotte voor mezelf dus kan ook zelf beslissen of ik wel of niet meedoe :P

Korte update:

Gewicht vanochtend: 83,1 kg

Net even gefipnesst met school, weliswaar mochten we op het eind naar eigen invulling iets doen :D

Squat
3 x 5 x 85 VPR!

Lekkah, ging best goed. Wel ff wennen met ander rack en geen spiegel voor me etc maar zonder spiegel zou beter moeten zijn (als je er gewend aan bent), dus misschien bij eigen gym ook niet meer in spiegel voor me kijken :)

Dat was hem, vond het wel best geweest. Toen nog ff miren hoe steensteen zijn squats deed :o

Percies! Niemand dwingt je naar een podium...

Leuk, fitnessen met school. Konden jij en steensteen wel even aan iedereen laten zien hoe het echt moet ;)

Ben nog een uur daarna bezig geweest met Milan en Thijs :) Squat ging goed man.

inb4 onderbroekmodel

Je gezicht hoeft er niet op, dus is redelijk anoniem. Ondanks dat wel in je onderbroek voor de camera :roflol:

Mwah, Milan is wel retesterk in BW oefeningen, DL 4x100 met goeie bolling en bench 4x50kg :o Optrekken wel easy, en op 1 arm opdrukken enzo.

Je gezicht hoeft er niet op, dus is redelijk anoniem. Ondanks dat wel in je onderbroek voor de camera :roflol:

Mwah, Milan is wel retesterk in BW oefeningen, DL 4x100 met goeie bolling en bench 4x50kg :o Optrekken wel easy, en op 1 arm opdrukken enzo.

Hmm ga er eens een keer naar kijken, inb4 ik rijk jij niet :trollface:

Oh lel, nvm dan :P Hij is ook aardig licht volgens mij? Als ik 20 kg lichter zou zijn dan zou ik ook wel gekke pull ups doen :roflol:

Ben ook benieuwd hoe je daarvoor gevraagd word :roflol:
"Ey ik zie er goed uit in een onderbroek, wil je foto's maken?"

Denk dat hij rond de 65-70kg weegt, dus inderdaad :o

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven