joostd
Huge Freak
- Waardering
- 1.627
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahaha, obliques springen er ook goed uit![]()
VP is rond de 13-15 denk ik>?

Dankjewel man! Doet me goed om te horen![]()
Moet toegeven dat ik wel aardig goede genen / aanhechtingen heb![]()

Dankjewel man! Doet me goed om te horen![]()
Moet toegeven dat ik wel aardig goede genen / aanhechtingen heb![]()

als je in een string het podium opgaat dan zit ik op een eiland in de stille oceaan

Onder de 10% is niet mooi IMO en is ook gewoon niet gezond
Een heel verstandige opmerking! De eisen die er worden gesteld op een podium zijn dermate irrealistisch en tegennatuurlijk dat ze voor velen alleen met supplementen en hormoonpreparaten te bereiken zijn.

Het is inderdaad jammer dat die eisen zo zijn, maar ik doe het tenslotte voor mezelf dus kan ook zelf beslissen of ik wel of niet meedoe
Korte update:
Gewicht vanochtend: 83,1 kg
Net even gefipnesst met school, weliswaar mochten we op het eind naar eigen invulling iets doen
Squat
3 x 5 x 85 VPR!
Lekkah, ging best goed. Wel ff wennen met ander rack en geen spiegel voor me etc maar zonder spiegel zou beter moeten zijn (als je er gewend aan bent), dus misschien bij eigen gym ook niet meer in spiegel voor me kijken
Dat was hem, vond het wel best geweest. Toen nog ff miren hoe steensteen zijn squats deed![]()

Ben nog een uur daarna bezig geweest met Milan en ThijsSquat ging goed man.
inb4 onderbroekmodel
Not sure if gustaJe gezicht hoeft er niet op, dus is redelijk anoniem. Ondanks dat wel in je onderbroek voor de camera
Mwah, Milan is wel retesterk in BW oefeningen, DL 4x100 met goeie bolling en bench 4x50kgOptrekken wel easy, en op 1 arm opdrukken enzo.
Hij is ook aardig licht volgens mij? Als ik 20 kg lichter zou zijn dan zou ik ook wel gekke pull ups doen 
Ben ook benieuwd hoe je daarvoor gevraagd word![]()
"Ey ik zie er goed uit in een onderbroek, wil je foto's maken?"
Denk dat hij rond de 65-70kg weegt, dus inderdaad![]()