MuscleMeat

They's log!

Stevige cardiosessies, respect!

Gebruik je IF om te cutten eigenlijk, voor een soort body recomposition of clean bulken?

Verder die tegenvallende kracht: hoeveel koolhydraten heb je binnengekregen? Er wordt aangeraden het meerendeel na je KT te nemen (+- 75% tegen 25% ervoor), maar als je vantevoren iets meer neemt en meer gaat richting een verdeling van 60% / 40% dan is dat niet veel slechter en zorgt dat je net iets meer energie hebt!

• Topic Starter Topic Starter
Gebruik het om te cutten.

Ik neem voor mijn training meer kh, en erna het merendeel eiwitten.

Merk wel dat ik iets achteruit ga in kracht door IF. Misschien zit ik net iets te laag in kcal (denk rond de 2000), soms zelfs iets eronder.

Nog updates They? Hoe gaat het met IF?

Goed, alleen ben ik de laatste week ziek geweest. 2 dagen geen IF omdat ik anders gewoon omviel van de honger (zag allemaal lichtvlekjes).

Eergisteren en gisteren weer flink aan de kt gegaan terwijl ik nog halfziek was eigenlijk, maar ik kon het niet weerstaan een week niet te trainen, en het ging nog lekker ook gek genoeg. Niet veel oefeningen gedaan, maar wel zwaar. Vanavond weer kt, en als mijn verkoudheid minder is zaterdag ga ik weer lekker hardlopen in 't zonnetje.

Laatste dagen flink getraint.

Vrijdag, zaterdag en zondag kt gedaan, en zaterdag en zondag ook nog eens cardio erbij.

Ik kan vandaag en morgen niet trainen, omdat de gym dicht is met carnaval... dan maar alleen cardio...

Ok netjes. Inmiddels weer helemaal beter?

Bijna, alleen nog een beetjeverkouden. Met hardlopen net kwam het goed los, dus dat scheelt weer :D.

Ik doe inmiddels niet meer aan IF, ik vindt het gewoon te zwaar. Vooral de ochtenden, dan kan ik pas om 13:00 eten, en dat is gewoon te lastig. Ik blijf gewoon eten wat ik eet, alleen pas ik de verhoudingen wat aan, dus meer eiwitten ipv kh, en doe gewoon immens veel cardio.

Zo, na een aantal dagen carnaval vieren weer eens getraind. Gym was 3 dagen dicht :(. Ging natuurlijk niet echt van een leien dakje, maar toch voelde het weer goed. Morgen meteen weer.

Zie je de laatste tijd nog veel verbetering in de spiegel?

Verbazingwekkend genoeg wel :D. Heb me helemaal laten gaan met carnaval, maar ik heb daarentegen overdag minder kcal gegeten en verhoudingsgewijs veel eiwitten.

Scheelde ook dat ik de weken ervoor heel veel cardio heb gedaan. Hardlopen is echt weer heerlijk nu, en het wordt alleen maar beter weer.

Krachttraining doe ik nu nu ook nog steeds, alleen pak ik alle spiergroepen nu 2 keer per week. Ik heb toch het idee dat bv 1 keer per week een spiergroep aanpakken niet heel veel zoden aan de dijk zet. Benen pak ik wel maar 1 keer per week, anders krijgen ze niet genoeg rust omdat ik zoveel hardloop nu.

Gewicht ben ik nog niet verloren (schommel tussen de 77 en 78 kg), maar ik zie nu een verticale lijn lopen over mijn buik, welke eerst minder goed te zie was. En mijn schouders krijgen al een stuk meer definitie. Vorige week had ik trouwens per ongeluk mijn kleren te heet gewassen, een broek zat daarna echt te strak om mijn benen, en is nu al een stuk losser :D.

Laatst bewerkt:
Ok, klinkt goed :).

Alleen ik zit nog steeds moeilijk te doen in mijn hoofd om ook nog flink massa te gainen. maar dan denk ik, de zomer komt eraan. Zo'n dubbel k*tgevoel is dat :P.

Alleen ik zit nog steeds moeilijk te doen in mijn hoofd om ook nog flink massa te gainen. maar dan denk ik, de zomer komt eraan. Zo'n dubbel k*tgevoel is dat :P.

Klopt, heb ik ook heel vaak gehad.
Een beetje half/half bulken of cutten werkt niet is mijn ervaring.
Daarom heb ik nu besloten dat ik nu echt ga cutten bijvoorbeeld. Massa komt daarna dan wel weer. Je moet jezelf even echt goed afvragen waarmee jij je fijner voelt en daar dan volledig voor gaan denk ik.

Klopt, heb ik ook heel vaak gehad.
Een beetje half/half bulken of cutten werkt niet is mijn ervaring.
Daarom heb ik nu besloten dat ik nu echt ga cutten bijvoorbeeld. Massa komt daarna dan wel weer. Je moet jezelf even echt goed afvragen waarmee jij je fijner voelt en daar dan volledig voor gaan denk ik.
Helemaal gelijk in. Maar ik kan die twijfels gewoon niet blokkeren op sommige momenten. Zo lastig.

Anyway, net even een uur hardgelopen buiten, superlekker weer en ik zag in de weerspiegeling mezelf rennen en ik zag dat mijn middel/ buik duidelijk dunner was :D.

Dit weekend even rustig qua krachttraining. Heb beetje pijn/last aan mijn linkerlat, en vooral wanneer ik wilde gaan sprinten. Ook mijn linkerscheenbeen doet zeer tijdens het lopen nu.

Helemaal gelijk in. Maar ik kan die twijfels gewoon niet blokkeren op sommige momenten. Zo lastig.

Anyway, net even een uur hardgelopen buiten, superlekker weer en ik zag in de weerspiegeling mezelf rennen en ik zag dat mijn middel/ buik duidelijk dunner was :D.

Dit weekend even rustig qua krachttraining. Heb beetje pijn/last aan mijn linkerlat, en vooral wanneer ik wilde gaan sprinten. Ook mijn linkerscheenbeen doet zeer tijdens het lopen nu.

Ok, netjes.
Altijd goed naar je lichaam luisteren. Goed dat je even rustig aan doet dit weekend.

Nog updates?

Train nog steeds, maar houdt geen logje meer bij wat ik precies allemaal doe. Aantal reps/sets post ik niet meer.

En nog volop bezig met de cardio, veel hardlopen maar ik merk nu al 2 weken lang pijn aan mijn schenen en kuiten. Daarom ga ik voortaan na de kt fietsen ipv hardlopen.

Ben nog geen gewicht verloren (nog steeds 78 kg) maar wel wat droger geworden. Broeken zitten losser enz dus dat scheelt.

Terug
Naar boven