Temprament
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 65
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vrijwel niks. Door de vele cardio ben ik alleen maar meer gaan eten, ik heb honger als een paard en kan echt blijven eten. Toch maar gaan minderen eigenlijkHoeveel gewicht ben je nu verloren in hoeveel weken sinds je gestart bent met cutten?
. En redelijk wat cheatmaaltijden gehad. Alhoewel ik dan juist meer cardio doe die dag.Is erg lastig, heb ze nog steeds een beetjeik ben misschien wel laat met het volgen van je maar ik zag je foto's netjes hoe je die zadel tasse heb weg gewerkt. ben ik zelf momenteel ook mee bezig. door meer spier te winne xD
.Tnx! MotivatieWow! Enorm knap wat je gedaan hebt!
En dat op een relatief korte tijd vind ik.
.Ben nu denk 2 weken bezig met hardlopen, maarja als ik er overdag 10 boterhammen met pindakaas bijeet dan gaat het niet zo snelZonde dat je bijna niks afvalt, word je wel droger? Zelf heb ik ook zeker 2 cheatmeals per week maar zoals je kan lezen in mijn log vliegt het gewicht er af bij mij.
Over het algemeen hou ik me wel echt perfect aan mijn voedingsschema en ik ga ook niet helemaal los in het weekend (wel ietsje losser). De eerste 2-3 weken had ik ook constant honger door het minder eten en heel veel sporten, maar nu heb ik daar geen last meer van.
Je moet er even doorheen denk ik.
Je hebt nog genoeg tijd tot de zomer en zoveel hoeft er niet af toch bij jou?
.Geen idee, ik denk 15/16%. Kan ook ietsjes hoger zijn. Wil deze zomer eens op 11/12% staan.
.
. Maar het was ook alweer 2 weken geleden dat ik voor het laatst had gesquat.Bedankt
.
. Vervelend van die rugblessure.Klopt, maar ik eet vrijwel 6.5 dagen in de week clean. Vorige week was extreem, want toen had ik 3 feestjes achter elkaar. Maar heb toch nog veel aan cardio gedaan, dus de schade kunnen beperken.Vind je het echt zo moelijk om clean te eten? Er staat best wel vaak in je log dat je eten niet goed is (junkfood of bier).
Ik eet ook niet altijd clean hoor, maar toch wel 90% van de tijd denk ik. Zelf heb ik daar geen moeite mee. Ik drink ook wel eens een biertje of eet een patatje, maar ik heb daar niet zo vaak behoefte aan.
Verder wel erg goed dat je altijd gewoon door blijft gaan. Vervelend van die rugblessure.
Tnx! Dit gaat helemaal goedkomen. Ik ga IF 8 weken proberen. Vanmorgen 1,5 uur hardgelopen ik ben echt supergemotiveerd nu.Leuk dat je intermittent fasting probeert. Zelf probeer ik dat soort voedingschema's niet zo snel. Ik ben benieuwd of het gaat werken voor je!
Lekkere trainingen weer.
Nu die motivatie vasthouden een paar maanden en gaan voor je doelen. Succes!