- Waardering
- 33
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 82kg
heb je zon machine waarmee je het kan testen zo ja ko hier dan maar met genoegen leg ik het af
Nee heb ik niet, dacht dat jij dat had. maarja misverstandje man!
rustiggg.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heb je zon machine waarmee je het kan testen zo ja ko hier dan maar met genoegen leg ik het af
Nee heb ik niet, dacht dat jij dat had. maarja misverstandje man!
rustiggg.
lol kerel Tsjernobyl lig in een andere continentServiers zijn zwaar anabool!! Voormalig Joegoslavie ligt dicht bij Tsjernobyl... vandaar.
kerle ik gebruik geen steroide ik gebruik wel creatine en zo maar geen STEROIDE
Ja creatine had ik wel verwacht, anders kan je nooit zo extreem gespierd zijn.kerle ik gebruik geen steroide ik gebruik wel creatine en zo maar geen STEROIDE
Ik ben bang voor de bijwerkingen en ik kan ze ook nie krijgen
Okeuj,, ja ik begin er ook niet aan hoor!Ik ben bang voor de bijwerkingen en ik kan ze ook nie krijgen

nop

Het ligt in Rusland kerelHaha heb dit topic vol interesse lopen volgen lange tijd niet zo gelachen, btw Tsjernobyl ligt toch echt gewoon in Europa hoor
Maar veel succes met je geweldige fysiek man echt wreeeed
nee man ik begruik echt geen steroidenee, even serieus, je moet niet meer trainen man. Als je nog gespierder word is het niet meer mooi.
je moet ook kappen met die steroiden. je kan het wel ontkennen maar het is duidelijk dat je gebruikt
In Oekraïne bedoel je neem ik aan en dat ligt toch echt in Europa (net als Rusland trouwen).
Echt vwo niveau ja ...

oh sry man mijn vergissing maar Rusland ligt nie helemaal in europa wel een stuk maar het hangt vanaf mijn AK leraar zegt dat ze nie helemaal in europa liggen het zal welIn Oekraïne bedoel je neem ik aan en dat ligt toch echt in Europa (net als Rusland trouwen)