AndroidHealthClinic

Tiener Bodybuilding

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook nog ontkennen echt, jammer hoor.

nee, even serieus, je moet niet meer trainen man. Als je nog gespierder word is het niet meer mooi.

je moet ook kappen met die steroiden. je kan het wel ontkennen maar het is duidelijk dat je gebruikt

Creatine kan ook nare bijwerkingen hebben als je het gebruikt op jonge leeftijd he! en dan spreek ik over haaruitval, erectie stoornissen, depressie, droge mond, hartkloppingen.

Haha heb dit topic vol interesse lopen volgen lange tijd niet zo gelachen, btw Tsjernobyl ligt toch echt gewoon in Europa hoor :D
Maar veel succes met je geweldige fysiek man echt wreeeed

• Topic Starter Topic Starter
Haha heb dit topic vol interesse lopen volgen lange tijd niet zo gelachen, btw Tsjernobyl ligt toch echt gewoon in Europa hoor :D
Maar veel succes met je geweldige fysiek man echt wreeeed
Het ligt in Rusland kerel

---------- Toegevoegd om 15:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:26 ----------

nee, even serieus, je moet niet meer trainen man. Als je nog gespierder word is het niet meer mooi.

je moet ook kappen met die steroiden. je kan het wel ontkennen maar het is duidelijk dat je gebruikt
nee man ik begruik echt geen steroide

In Oekraïne bedoel je neem ik aan en dat ligt toch echt in Europa (net als Rusland gedeeltelijk trouwens).
Echt vwo niveau ja ...

zo dan

• Topic Starter Topic Starter
In Oekraïne bedoel je neem ik aan en dat ligt toch echt in Europa (net als Rusland trouwen)
oh sry man mijn vergissing maar Rusland ligt nie helemaal in europa wel een stuk maar het hangt vanaf mijn AK leraar zegt dat ze nie helemaal in europa liggen het zal wel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven