Fitness Seller

Tiener Bodybuilding

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben je van plan pro te worden, ik denk dat je namelijk ver kan komen.

• Topic Starter Topic Starter
eey jongens ik ga ff mn proeine shake op drinken en ff wat vreten ben zo terug

hoe gaat het met die filmpjes of moeten we daar de bekende 8 maanden op wachten om er vervolgens achter te komen dat de batterijen leeg waren

thnx

---------- Toegevoegd om 14:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:56 ----------

Oke beest, Goed eten en op tijd je proteine shake drinken is heel belangrijk:thumb:
jup

---------- Toegevoegd om 14:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:57 ----------

hoe gaat het met die filmpjes of moeten we daar de bekende 8 maanden op wachten om er vervolgens achter te komen dat de batterijen leeg waren
lees ff de topic door ik ga vandaag zwemmen kerel inplaats van naar de sport school

thnx

---------- Toegevoegd om 14:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:56 ----------

jup

---------- Toegevoegd om 14:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:57 ----------

lees ff de topic door ik ga vandaag zwemmen kerel inplaats van naar de sport school

Van zwemmen wordt je ook een beest! Je moet 100 koprollen onder water doen, dan groeien je armen zowieso anar de 40 cm!!

Van zwemmen wordt je ook een beest! Je moet 100 koprollen onder water doen, dan groeien je armen zowieso anar de 40 cm!!

+1 Deed ik vroeger ook altijd! kon er op een keer wel 10 achter elkaar:eek:
Armen zijn die tijd flink gegroeit!

---------- Toegevoegd om 15:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:02 ----------

paar uurtjes ik denk zon 3 a4 uur

Pff das behoorlijk lang! goed bezig jonge!!

dude, ik scheet in me broek toen ik las VWO :)

no shit.
of eigenlijk wel in mn broek dus....

per keer 3.5 uur trainen? daar wordt je wel beestig van.

agh ngatver de proteine shake van precision engeneerd nooit kopen meer smaakt naar kots man en klntrig nie normaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven