Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan ik bijna niet geloven, dan heb jij geluk met je genen hoor.
Ik kan me voorstellen dat de jongens in jou klas, bang voor je zijn en niet met je durven te vechten.![]()
Ik wil wel ik denk over zon 1 of 2 jaar meedoen aan een wedstrijdjeBen je van plan pro te worden, ik denk dat je namelijk ver kan komen.
14inch he
Oke, ja maar met zulke armen op zijn leeftijd dwing je wel respect af hoor!
Isgoed beescht!eey jongens ik ga ff mn proeine shake op drinken en ff wat vreten ben zo terug
Oke beest, Goed eten en op tijd je proteine shake drinken is heel belangrijkeey jongens ik ga ff mn proeine shake op drinken en ff wat vreten ben zo terug
eey jongens ik ga ff mn proeine shake op drinken en ff wat vreten ben zo terug

Oke, ja maar met zulke armen op zijn leeftijd dwing je wel respect af hoor!

thnx
jupOke beest, Goed eten en op tijd je proteine shake drinken is heel belangrijk![]()
lees ff de topic door ik ga vandaag zwemmen kerel inplaats van naar de sport schoolhoe gaat het met die filmpjes of moeten we daar de bekende 8 maanden op wachten om er vervolgens achter te komen dat de batterijen leeg waren
lees ff de topic door ik ga vandaag zwemmen kerel inplaats van naar de sport school
thnx
---------- Toegevoegd om 14:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:56 ----------
jup
---------- Toegevoegd om 14:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:57 ----------
lees ff de topic door ik ga vandaag zwemmen kerel inplaats van naar de sport school
paar uurtjes ik denk zon 3 a4 uur
Van zwemmen wordt je ook een beest! Je moet 100 koprollen onder water doen, dan groeien je armen zowieso anar de 40 cm!!