Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik dacht dat jij op politiek gebied ons nog wel e.e.a. kon leren, maar misschien heeft niemand zin in een politieke discussie tijdens zo'n meet.Val me niet lastig, joh. Met een stelletje ontaarden wil ik mezelf niet associëren.
![]()
Je bent toch een van de meest actieve leden hier op het forum en lijkt me tof je eens te ontmoeten. Train je trouwens ook? 
40 slaat op vetpercentage?Bij Gijs is er ook elk jaar een meet bij RPB, ook altijd de moeite waard maar voor mij helaas 2u karren enkele rit, toen ik nog geen 40'er was kon ik er beter tegen![]()

Er is dus een kans. Als je aan je karmaslet-reputatie wil werken, zou ik maar komen!

Er is een kans ja, maar 3/5 van de weekenden moet ik werken, daarnaast heb ik niet heel veel vrije tijd (je zou het haast niet denken met al die karma) en ook niet de puf om fatsoenlijk te trainen.

Ik heb mijn leven wel gebeterd...Je bent toch een van de meest actieve leden hier op het forum en lijkt me tof je eens te ontmoeten. Train je trouwens ook?![]()

ten tweede is er het aanzienlijke risico dat de meeting op een grote matpartij uitloopt.![]()

Denk dat ik de volgende gyms in de poll zet, waartussen men kan kiezen:
- Fox Gym R'dam (ZH)
- Gold's Gym Nieuwegein (UT)
- Big Gym Tilburg (NB)
- Big Gym Enschede (OV)
- Better Bodies Antwerpen (B)
- American Fit & Health Center Merksem (B) of Do-It Gym (indien losse training mogelijk, nadeel is dat deze 14:00 uur sluiten)
Zo is er voldoende keus in de diverse regio's. Ik denk dat Fox en Gold's Gym het populairst zijn; de overige centra ken ik ook niet. Feedback is welkom.
Deze... in Groningen dan wel

Zijn er ook niet mooie gyms in Apeldoorn en Amersfoort? Anders in voor omgeving Utrecht natuurlijk.
Zat vroeger niet echt iets in de buurt waar je lekker kon eten, of is dat inmiddels anders?
Zat vroeger niet echt iets in de buurt waar je lekker kon eten, of is dat inmiddels anders?