XXL Nutrition

Peiling Tijd voor een volgende DBB-meet?

Peiling Peiling Waar wil je 9 maart nabij Fox Gym eten (niet mee-eten = niet stemmen)?

• Totaal stemmers
    7
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Val me niet lastig, joh. Met een stelletje ontaarden wil ik mezelf niet associëren.

:trollfacex:
Ik dacht dat jij op politiek gebied ons nog wel e.e.a. kon leren, maar misschien heeft niemand zin in een politieke discussie tijdens zo'n meet. :D Je bent toch een van de meest actieve leden hier op het forum en lijkt me tof je eens te ontmoeten. Train je trouwens ook? :P

De kans dat ik kom is kleiner dan het 0,001% :)

Er is een kans ja, maar 3/5 van de weekenden moet ik werken, daarnaast heb ik niet heel veel vrije tijd (je zou het haast niet denken met al die karma) en ook niet de puf om fatsoenlijk te trainen.

• Like
Waarderingen: BB_
@Bert Ik voel mij natuurlijk redelijk gevleid dat ik word genoemd.
Maar....ben nog maar zo kort bij het forum...vraag me af of een meet mij echt wat gaat brengen.

(Daarnaast ben ik bang dat ik tussen alle die monsterlijke fysieken een beetje schril/schraal afsteek)

Wat gebeurd er eigenlijk op zo'n meet?
(In een vorig leven toen ik lekker veel pijp rookte (ow...als ik terug zou kunnen naar die tijd...) ging ik wel eens naar de meetings van www.pijprokersforum.nl. Daar deden we veul roken en bierdrinken.

Bij een meeting hier heul veul eiwitshakes drinken en trainen?

Er is een kans ja, maar 3/5 van de weekenden moet ik werken, daarnaast heb ik niet heel veel vrije tijd (je zou het haast niet denken met al die karma) en ook niet de puf om fatsoenlijk te trainen.

Ben je het niet aan jezelf verplicht om vaker te trainen, gezien het feit dat je zo actief bent op een BODYBUILD forum? :roflol:

--> I know your pain bro, heb zelf maanden amper getraind maar wel hele dagen hier actief geweest ;) Ik heb mijn leven wel gebeterd...

Je bent toch een van de meest actieve leden hier op het forum en lijkt me tof je eens te ontmoeten. Train je trouwens ook? :P

Who the f**k is @Arminius en is hij actief in sportgerelateerde subfora? :devilnana:

Laatst bewerkt:
Ik kom niet. Ten eerste ben ik een beetje bang dat @Brutushakt ook komt en ten tweede is er het aanzienlijke risico dat de meeting op een grote matpartij uitloopt. :D

Denk dat ik de volgende gyms in de poll zet, waartussen men kan kiezen:
- Fox Gym R'dam (ZH)
- Gold's Gym Nieuwegein (UT)
- Big Gym Tilburg (NB)
- Big Gym Enschede (OV)
- Better Bodies Antwerpen (B)
- American Fit & Health Center Merksem (B) of Do-It Gym (indien losse training mogelijk, nadeel is dat deze 14:00 uur sluiten)

Zo is er voldoende keus in de diverse regio's. Ik denk dat Fox en Gold's Gym het populairst zijn; de overige centra ken ik ook niet. Feedback is welkom.

Iron House Utrecht nog toevoegen?
USC Universum Amsterdam wellicht?

Zijn er ook niet mooie gyms in Apeldoorn en Amersfoort? Anders in voor omgeving Utrecht natuurlijk.

Allemaal Verweggistan.

Inonhouse lijkt me wel een goeie, helft van de dbbers komt daar toch al.

Ik haak af wegens mijn ondermaatse sociale vaardigheden, dat komt de sfeer niet ten goede :D.

Terug
Naar boven