XXL Nutrition

Peiling Tijd voor een volgende DBB-meet?

Peiling Peiling Waar wil je 9 maart nabij Fox Gym eten (niet mee-eten = niet stemmen)?

• Totaal stemmers
    7
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
OP aangepast.

Je kunt meerdere dagen opgeven, dus het kan goed zijn dat sommigen (waaronder ik) meerdere of alle data hebben aangeklikt.
Dat kan zijn, maar er springt nog niet een bepaalde dag naar voren.... Dat maakt het wel iets prettiger omdat een gym of restaurant ook nietr alle dagen beschikbaarheid voor een groep zullen hebben..

Van Gent naar Hasselt (België) is al drie uur voor mij, en dan moet ik nog richting Nederland :p
Als je van Gent naar bijvoorbeeld Utrecht via Hasselt gaat ga je ook vet om. En volgens mijn Google Maps is van Gent naar Hasselt maar 1 uur en 25 min :dunno:

• Like
Waarderingen: BB_
Als je van Gent naar bijvoorbeeld Utrecht via Hasselt gaat ga je ook vet om. En volgens mijn Google Maps is van Gent naar Hasselt maar 1 uur en 25 min :dunno:
Ben student he, die doen dat met de trein en dat is 3 uren :(. En auto staat in Hasselt, daarmee. Zal eraan liggen waar 't is, het zal van Gent naar Nederland sowieso ook erg lang zijn met het openbaar vervoer :')

Ben student he, die doen dat met de trein en dat is 3 uren :(. En auto staat in Hasselt, daarmee. Zal eraan liggen waar 't is, het zal van Gent naar Nederland sowieso ook erg lang zijn met het openbaar vervoer :')
Misschien kunnen 2 mannen uit rond Geraardsbergen je oppikken :)

Een paar jaartjes geleden heb ik eens een meet georganiseerd in Hasselt en Herentals :)
Now we're talking! :)
En hoe was dat toen? Veel volk op afgekomen?
Mss is dat dan een idee voor een volgende meet, na die van @Bert .
Leuk dat jullie dit geregeld organiseren trouwens. Maakt het allemaal wat persoonlijker :thumb:

Laatst bewerkt:
Now we're talking! :)
En hoe was dat toen? Veel volk op afgekomen?
Mss is dat dan een idee voor een volgende meet, na die van @Bert .
Leuk dat jullie dit geregeld organiseren trouwens. Maakt het allemaal wat persoonlijker :thumb:
Ja, best wel! Normaal zwerven er nog wel wat topics rond erover.

Ja, best wel! Normaal zwerven er nog wel wat topics rond erover.

Heb t ook een paar x georganiseerd. Meer naar t noorden weliswaar...
Oa deze...daarna nog een keer.... maar kon toen zelf niet meedoen vanwege mijn nekhernia :o
https://forum.bodybuilding.nl/topics/meeting-in-hillegom-ii.357901/

• Topic Starter Topic Starter
Denk dat ik de volgende gyms in de poll zet, waartussen men kan kiezen:
- Fox Gym R'dam (ZH)
- Gold's Gym Nieuwegein (UT)
- Big Gym Tilburg (NB)
- Big Gym Enschede (OV)
- Better Bodies Antwerpen (B)
- American Fit & Health Center Merksem (B) of Do-It Gym (indien losse training mogelijk, nadeel is dat deze 14:00 uur sluiten)

Zo is er voldoende keus in de diverse regio's. Ik denk dat Fox en Gold's Gym het populairst zijn; de overige centra ken ik ook niet. Feedback is welkom.

Terug
Naar boven