AndroidHealthClinic

Tip- Massage tegen Cellulitis

dude verpest het moment nou niet:roflol:

Dude we hebben nog een 'great mind', just like us. Wat vind jij van de voorstel van Grosje? Kick-arse of niet:D
Putjes scheppen, egaliseren, schuren:p

Ik bied hierbij ook mijn diensten aan voor the good sake of all woman arse..kuch cellulitis. The DBB NoMoreCellulitis-Massage TaskForce

• Topic Starter Topic Starter
Ceska, bij mij lukt het echt wel hoor.

Jammer van alle onzin reacties verder.

Voor zover ik weet helpt een massage niet pertinent, helpt t natuurlijk wel verbeteren, heb zelf een paar jaar geleden tegen cellulitus aangezeten, door het lang zitten op een kantoor, in strakke kleding, en het beste helpt blijven trainen, joggen. in losse kleding dus je huid zuurstof geven.

Zeker.

Nee, t gaat ook niet permanent weg. Dat kan je alleen met verbranden bereiken. Maar met het losmaken geeft geef je t wel de kans om eerder te verbranden. Cellulitisvet is van dat hardnekkige vet.

Ceska, bij mij lukt het echt wel hoor.

Jammer van alle onzin reacties verder.

Oh dus het plan van de dbb mannen massage groep bevalt niet?
Jammer hoor........ we willen alleen maar helpen ;)

ps
Je moet de reacties ook met flink wat korreltjes zout nemen hier.
verder veel plezier met het masseren.

Even goeie vrienden hoor!

Ik weet, t klinkt voor de meeste mannen als een onzin probleem. Vond ik vroeger ook, toen ik nog geen cellulitis had! t Is ook geen wereldprobleem, maar gewoon irritant.

En eerlijk gezegd zou ik t prima vinden als iemand t voor mij deed, maar ja, da´s niet zo discreet :cool:

Ik weet, t klinkt voor de meeste mannen als een onzin probleem. Vond ik vroeger ook, toen ik nog geen cellulitis had! t Is ook geen wereldprobleem, maar gewoon irritant.

En eerlijk gezegd zou ik t prima vinden als iemand t voor mij deed, maar ja, da´s niet zo discreet :cool:

Kun je geen glijbaan maken met van die wieltjes? Dan glij je daar 's avonds paar x vanaf.

Sjezis wat een leeghoofden.

Waar is je kroontje dan.

ben ik kwijt:treuren: maar ook zonder kroontje ben ik een mooi prinsesje:p

Als jij er een probleem mee hebt dan is het geen onzin.
Is er geen persoon in jouw leven die dit even voor je wil doen dan?
Misschien toch maar gebruik maken van de DBB masseergroep!:D
Nou wie woont er in de buurt van deze blauwe mamma??
even discreet een PM sturen en wie weet

@ Bluemama; als je je eigen billen wil masseren dan kan je toch nooit voldoende kracht er op zetten? ik vind het al altijd zo lastig met zo'n massage handschoen onder de douche..

Is er ook een massage team in Praha dan? ;)

@ Bluemama; als je je eigen billen wil masseren dan kan je toch nooit voldoende kracht er op zetten? ik vind het al altijd zo lastig met zo'n massage handschoen onder de douche..

Is er ook een massage team in Praha dan? ;)

Ik dacht dat jij stewardess was?
Kan je toch zo naar nederland vliegen voor een goeie massage?
en anders moeten we gewoon ff een computermassage regelen.
Jij gebukt voor een camera en dan geef ik wel de instruktie hoe je het moet doen.

hahahaha geintje.;)

Trouwens ik heb geen cellulitus maar wel last van een bilspier door het kickboksen.
euhhhh, kan er ook een DBBB dames massage team opgezet worden?
Ik weet dan wel een klant voor jullie

ja ben stewardess maar woon in Praag he, ik kan niet ff heen en weer vliegen als ik gewoon moet werken....

Naar wat ik heb gehoord kan ik zeer goeie massage's geven ;)

ja ben stewardess maar woon in Praag he, ik kan niet ff heen en weer vliegen als ik gewoon moet werken....

Naar wat ik heb gehoord kan ik zeer goeie massage's geven ;)

Tjonge en mijn nek en schouders doen nu ook al pijn.
Kan ik ff langskomen voor een gehele Praagse behandeling dan?
Is de droom van menig man een stewardess en dan ook nog in een mooie stad als Praag.
Ik denk dat ik dit net als Bassie (ja van Adriaan) het even aan de binnenkant van mijn oogjes ga bekijken. ;)

O ja ik help jou dan ook gelijk even van je putjes af

Terug
Naar boven