grosje
Huge Freak
- Waardering
- 1.315
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 75kg
Straks wil je ook ook donor worden voor dames die vollere lippen willen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

@ sanne:
EN VOOR DIE IRRITANTE HEREN OP T FORUM: LAAT ONS ALSJEBLIEFT LEKKER OVER ONZE DINGETJES KLETSEN, EN GA GEEN DOMME REACTIES POSTEN. ALS JE ECHT EEN GOEDE TIP HEBT EN WIL HELPEN, POST DAN EEN SERIEUZE REACTIE.
DANKJEWEL, NIENKE. (=BLUEMAMA)

@ sanne:
Je kan ook met je handen kneden. Kijk eens bij instructies voor bindweefselmassage of deep tissue massage op internet.
Het is wel vermoeiend omdat je echt stevig moet wrijven, en dan niet 2 seconden, maar tien minuten per been. Vandaar dat ik liever een roller gebruik, daar kan je meer kracht mee zetten. Da´s gewoon zo´n houten rollertje met handvat van de BodyShop of waar je die dan ook kan kopen. Gebruik er een vette crème bij, want het kneden droogt de huid uit.
t Effect duurt niet lang: bij mij een dag of drie.
Als je echt de cellulitis weg wil krijgen dan moet je een goed cardioprogramma voor je zelf maken, en zorgen dat je je cellulitisvet verbrandt. Dat is het belangrijkste. Niet meer dan een halve kilo per week op een geleidelijk tempo!
EN VOOR DIE IRRITANTE HEREN OP T FORUM: LAAT ONS ALSJEBLIEFT LEKKER OVER ONZE DINGETJES KLETSEN, EN GA GEEN DOMME REACTIES POSTEN. ALS JE ECHT EEN GOEDE TIP HEBT EN WIL HELPEN, POST DAN EEN SERIEUZE REACTIE.
DANKJEWEL, NIENKE. (=BLUEMAMA)
dat van die massage kan ik er wel bij nemen!Toch maar lekker volhouden dus en afwachten. Afvallen gaat in golfbewegingen de ene week niets en de andere week ineens veel.
Nou wist niet dat je boos werd
Vind dat massageteam van mij nog steeds een heel goed plan hoor
heb je hier wat aan?
http://www.gezondheidsnet.nl/uiterlijk/artikelen/291/cellulite-kom-je-er-nog-vanaf