AndroidHealthClinic

Tip- Massage tegen Cellulitis

die borstvergroting was bedoeld voor jezelf of voor de dames?
geen vergroting voor mij hoor ik heb al genoeg :) buiten dap zijn die neppe lelijk.

mijn borst is al groot :P dus....

ik weet niet hoe ik dat moet opvatten ;)
iig geen massage nodig dus tegen de celulite?

• Topic Starter Topic Starter
@ Ceska: Ik zei ook niet dat t MAKKELIJK was. Je moet er wel moeite voor doen ;)

klinkt wel interessant... maar moet dat met een massage-roller? want dat heb ik niet meteen liggen hier thuis

Voor sanne

@ sanne:

Je kan ook met je handen kneden. Kijk eens bij instructies voor bindweefselmassage of deep tissue massage op internet.
Het is wel vermoeiend omdat je echt stevig moet wrijven, en dan niet 2 seconden, maar tien minuten per been. Vandaar dat ik liever een roller gebruik, daar kan je meer kracht mee zetten. Da´s gewoon zo´n houten rollertje met handvat van de BodyShop of waar je die dan ook kan kopen. Gebruik er een vette crème bij, want het kneden droogt de huid uit.
t Effect duurt niet lang: bij mij een dag of drie.

Als je echt de cellulitis weg wil krijgen dan moet je een goed cardioprogramma voor je zelf maken, en zorgen dat je je cellulitisvet verbrandt. Dat is het belangrijkste. Niet meer dan een halve kilo per week op een geleidelijk tempo!

EN VOOR DIE IRRITANTE HEREN OP T FORUM: LAAT ONS ALSJEBLIEFT LEKKER OVER ONZE DINGETJES KLETSEN, EN GA GEEN DOMME REACTIES POSTEN. ALS JE ECHT EEN GOEDE TIP HEBT EN WIL HELPEN, POST DAN EEN SERIEUZE REACTIE.
DANKJEWEL, NIENKE. (=BLUEMAMA)

Kijk dit zijn nog es ideeen hahaha
Zal straks hier thuis es proberen of het wat is..
Joehoe! massage altijd goed :)

@ sanne:

EN VOOR DIE IRRITANTE HEREN OP T FORUM: LAAT ONS ALSJEBLIEFT LEKKER OVER ONZE DINGETJES KLETSEN, EN GA GEEN DOMME REACTIES POSTEN. ALS JE ECHT EEN GOEDE TIP HEBT EN WIL HELPEN, POST DAN EEN SERIEUZE REACTIE.

Nou wist niet dat je boos werd;)
Vind dat massageteam van mij nog steeds een heel goed plan hoor

heb je hier wat aan?
http://www.gezondheidsnet.nl/uiterlijk/artikelen/291/cellulite-kom-je-er-nog-vanaf

ze is gewoon jaloers op mijn superstrakke, supersexy, supergespierde en cellulitesvrije prinsessebilletjes:p

Dankjewel grosje, maar dat artikel is oud nieuws voor al ons ladies ;)
Wat we moeten doen, is het weefsel losmasseren en verbranden. En dat gaat zo langzaaaaaaam...
Ik doe naast krachttraining veel cardio en houd me aan mijn dagelijkse calorie-inname (waarbij ik voor cardio geen extra inname reken) en ik blijf maar op hetzelfde gewicht.

Je zou zeggen dat als je extra cardio doet en je eet het zelfde, dat je meer calorien verbrand. Je zou dus moeten afvallen of in ieder geval strakker in je vel komen te zitten.
Toch maar lekker volhouden dus en afwachten. Afvallen gaat in golfbewegingen de ene week niets en de andere week ineens veel.

@ sanne:

Je kan ook met je handen kneden. Kijk eens bij instructies voor bindweefselmassage of deep tissue massage op internet.
Het is wel vermoeiend omdat je echt stevig moet wrijven, en dan niet 2 seconden, maar tien minuten per been. Vandaar dat ik liever een roller gebruik, daar kan je meer kracht mee zetten. Da´s gewoon zo´n houten rollertje met handvat van de BodyShop of waar je die dan ook kan kopen. Gebruik er een vette crème bij, want het kneden droogt de huid uit.
t Effect duurt niet lang: bij mij een dag of drie.

Als je echt de cellulitis weg wil krijgen dan moet je een goed cardioprogramma voor je zelf maken, en zorgen dat je je cellulitisvet verbrandt. Dat is het belangrijkste. Niet meer dan een halve kilo per week op een geleidelijk tempo!

thx!! Ik denk dat ik dat dan misschien wel eens ga aanschaffen, bij mij om de hoek is er een body shop. Ik ben al goed bezig met cardio :) dat van die massage kan ik er wel bij nemen!

hee, ik ben een hele aardig behulpzame jonge man hoor.

en ik lieg alleen soms over mijn leeftijd ;(

Ik rook niet :) maar toch heb ik er een beetje last van :) maar nu elke avond met ne massageroller hé :)... En hopelijk ben ik spoedig genezen, dan kan ik snel terug beginnen te trainen

Terug
Naar boven