XXL Nutrition

Tips beginneling

Tric it

Novice
Waardering
0
Hey,

ik ben 16 en ik ben 2 maanden geleden begonne met fitness , omdat ik beetje gespierd lichaam wou niet overdreve maar gewoon gezond gespierd , ik ken niets van fitness termen enz :d dus als je uitleg geeft , niet te ingewikeld

informatie over mezelf

ik ben 1.76m
en weeg 60kg

ik zou vooral tips willen wat ik moet doen om spieren aan te make , qua eten maar ik wil het wel natuurlijk houden dus geen shakes en al die ingewikelde dinges gewoon een beetje normale dinges die ik kan volhouden want ik ga nog naar school dus kan niet om 3 uur eten en ik doe nu 3 x fitness per week

hopelijk kunne jullie me helpe:d

Hey,

ik ben 16 en ik ben 2 maanden geleden begonne met fitness , omdat ik beetje gespierd lichaam wou niet overdreve maar gewoon gezond gespierd , ik ken niets van fitness termen enz :d dus als je uitleg geeft , niet te ingewikeld

informatie over mezelf

ik ben 1.76m
en weeg 60kg

ik zou vooral tips willen wat ik moet doen om spieren aan te make , qua eten maar ik wil het wel natuurlijk houden dus geen shakes en al die ingewikelde dinges gewoon een beetje normale dinges die ik kan volhouden want ik ga nog naar school dus kan niet om 3 uur eten en ik doe nu 3 x fitness per week

hopelijk kunne jullie me helpe:d

Om te beginnen; lees hier alle belangrijkere dingen door, zoals de sticky's, etc...

Eten zul je toch redelijk regelmatig moeten doen, tussen de lessen krijg je zo één of 2 broodjes naar binnen gewerkt.
Eet genoeg, zodat je nooit honger zult hebben, ook als je geen honger hebt kan je nog wat eten, doe daar dus niet te zuinig mee.
Shakes hoeven echt niet.

Tja... Wat moet je nog meer weten?

eten boven je onderhoud, tijdje 3 x fullbody blijven doen en genoeg rusten ;)

hard trainen en veel eten meer kan je niet doen

Op school kan je toch wel om de 3 uur eten.
Neem genoeg boterhammekes met kip/kalkoen mee voor tijdes de 'speeltijd'.
En een banaan. Eet ook smorges een goed ontbijt en tijdens je fietstocht kan je er nog een boterhammeke bijdoen ;)

Terug
Naar boven