MuscleMeat

tips om pijn tegen te gaan?

melvin1981

Competitive Bodybuilder
Waardering
69
Lengte
1m87
Massa
98kg
Vetpercentage
7%
heb donderdag deca gezet (2ml in m'n been)
heb m op temperatuur gebracht...lekker rustig er in gezet...tussen door ff 30sec gew8...maar ik kan echt slecht de trap op komen op dit moment...
ben niet echt 'n piepert maar dit voel je toch wel!!!
maandag weer benen trainen maar zoals het vandaag is gaat dat dus NIET!!!
ben ik iets vergeten?
kan ik iets doen om het de volgende x te verkomen???
iemand 'n TIP???

hahahahaha welcome to the club bro.
Welke naald heb je gebruikt?Pak voor je benen een korte blauwe,niet dat groene ding erin zetten.Probeer zo min mogelijk te bewegen,anders snijd die top vd naald in je weefsel,en veroorzaak je behoorlijk trauma

Zo'n posts overtuigen me nog meer om enkel in de bil te injecteren, nooit nergens last van.

pijn krijg je soms maakt niet uit wat je doet om het tegen te gaan. live with it.

• Topic Starter Topic Starter
tuurlijk heb ik dat groene dinge er in gezet...
m'n been sprong ook 2x omhoog tijdens het door duwen...haha was best eng!!!
mischien gaat de volgende in de billetjes!!!
maar ik vind het makkelijker als ik het lekker zelf kan doen en goed kan zien!

ik loop na galenika in mijn kont 14 dagen met pijn en een bal,zoals konijn met vork int stopcontact zegt:live with it

tuurlijk heb ik dat groene dinge er in gezet...
m'n been sprong ook 2x omhoog tijdens het door duwen...haha was best eng!!!
mischien gaat de volgende in de billetjes!!!
maar ik vind het makkelijker als ik het lekker zelf kan doen en goed kan zien!

Als je poot omhoog gaat gozer,heb je een zenuw geraakt,das niet gek dat je pijn in je poot hebt.
Bij been injecteren moet je spelen,en langzaam en vorzichtig te werk gaan.
Ooit eens een zenuw aangetikt,paar mnd lol van gehad

• Topic Starter Topic Starter
Welke naald heb je gebruikt?Pak voor je benen een korte blauwe,niet dat groene ding erin zetten.Probeer zo min mogelijk te bewegen,anders snijd die top vd naald in je weefsel,en veroorzaak je behoorlijk trauma

blauwe???
wat is dat?
ik zie alleen 0.6x30 staan... krijg is die olie door 0.6???
in 'n ander topic zei je dat galenika niet door 'n naald ging die dunner is dan 0.8!!!of verdunt die deca de test ook ofzo???
denk dat ik maar beter met de billen bloot kan gaan!

duw maar s "pijn" in bij de zoekfunctie en zoek dan alleen in de anabolensectie.Tips genoeg.
Maar beste tip is om niet in je been te injecteren maar in je kont

duw maar s "pijn" in bij de zoekfunctie en zoek dan alleen in de anabolensectie.Tips genoeg.
Maar beste tip is om niet in je been te injecteren maar in je kont

idd moet het nog gaan geloven ook. heb ook telekens last van 2ml test in men been.

maar been is gemakkelijk zelf te doen, kont lijkt me moeilijker dan been :eek!:

rustig injecteren., in het midden zetten (vanaf de peezen gezien dus niet te dicht bij de knie en niet te dicht bij de heup bijv

aan zij zijkant van het dijbeen ipv bovenste spieren scheelt ook veel , zitten minder zenuwen in de buurt,

Blauw, groen, paars ??? Praat eens in millimeters.

rustig injecteren., in het midden zetten (vanaf de peezen gezien dus niet te dicht bij de knie en niet te dicht bij de heup bijv

aan zij zijkant van het dijbeen ipv bovenste spieren scheelt ook veel , zitten minder zenuwen in de buurt,

voor mij werkte dit prima altijd test/deca gezet en nooit een centje pijn:

Als je staat dan moet je handen laten vallen tegen de buitenkant van je benen, daar waar je handpalmen zitten kun je injectereen, is net iets boven het midden van je buitenkantbovenebeen. Hier gaat het bij mij altijd probleemloos en zonder pijn. Nooit geen zenuwtje of iets geraakt! ;)

prikse.....:cool:

Ik gebruik een groene naald (40mm in mijn benen) en heb nooit nergens last van behalve van test prop. Ik voel ook geen verschil tussen snel of traag injecteren.

Ik neem bij opkomende pijn een dafalgan of biofenak :ontstekings remmer helpt na 10minuten en blijft meestal goed.Bij anabolicfever hetzelfde.
grt

Ik zet momenteel 4.5ml in mijn been.
Doet soms wel en soms geen pijn, heb volgens mij vooral met ontspannen te maken.
Van het prikken voel ik nadien niet al te veel meer, maar de ml's voel je nog wel een dag of twee zitten.
Hoort er gewoon een beetje bij.
Word na verloop van tijd wel minder trouwens, ik denk dat je er aan wend.

Terug
Naar boven