AndroidHealthClinic

Tips: Orals mee op vakantie (spanje)

MKattenberg

Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
91kg
Vetpercentage
16%
Ik ga over 5 weken op vakantie naar spanje, en wil meenemen, nou had ik hier al gelezen op de forums dat iemand zei een Smint doosje leegmaken en ze daar in doen etc. (ik heb alleen hand bagage) dus als ik het meeneem zal het door die rontgescanner gaan,

Iemand nog tips, of trucs? Ik zou het bijv ook in me kont kunnen stoppen, in een condoom.

alle tips welcome.

Hahahahaha in je kont? :roflol:
Good luck with that :D

Kun je die paar dagen niet zonder je orals?

• Topic Starter Topic Starter
Hahahahaha in je kont? :roflol:
Good luck with that :D

Kun je die paar dagen niet zonder je orals?

Ik heb alleen heen ticket, ik ga bij me vader op bezoek en als ik daar ben gaan we een terug ticket boeken via transavia.

en ja kan best, het is dat ik wordt er nooit tussenuit gehaald, maar je kent dat wel, op het moment dat je echt iets meeneemt, wordt je gecontroleerd (vitamine doosje ofzo).

Maar als je alleen handbagage meeneemt, dan kun je toch nooit lang blijven, ergo heb je die paar dagen wel je orals nodig?

En als je vader er toch woont, waarom stuur je het niet op naar hem daar?

Maar als je alleen handbagage meeneemt, dan kun je toch nooit lang blijven, ergo heb je die paar dagen wel je orals nodig?

En als je vader er toch woont, waarom stuur je het niet op naar hem daar?

zou ook kunnen opsturen maar als het onderschept wordt dan zit ik helemaal zonder.

En ja ik zou wel ff zonder kunnen maar liever niet! dus ik weet het niet, Ik ga daar ook naar de gym dus vind het lekker om daar ook te nemen, Ik moet alleen nog beginnen met de orals dus ik zou ook gewoon kunnen wachtn tot ik terug ben

Potverdomme wat een helder licht ben jij zeg :roflol:

Koop je toch een nieuw potje als het onderschept wordt, wat zeer waarschijnlijk niet eens het geval zal zijn..

hehe, okay ja ik zal wel ff kijken dan, dan doe ik er ook wel een fles axe showergel bij. dan zeg ik tegen me pa dat ik niet meer dan 100 ML mee mocht nemen in het vliegtuig :P

maar kijk wel ff, bedankt in ieder geval .

Dit forum helpt nou niet bepaald tegen het stigma dat bodybuilders dom en zwakbegaafd zijn:rolleyes:

Hahaha paar orals in je kont! :roflol:

Doe er dan gelijk een paar bolletjes bruin bij, krijg je er ook nog voor betaald.:thumbs:

Geen dank!

Volgens mij zoekt hij gewoon een excuus om iets in zijn kont te stoppen

homo

zou ook kunnen opsturen maar als het onderschept wordt dan zit ik helemaal zonder.

En ja ik zou wel ff zonder kunnen maar liever niet! dus ik weet het niet, Ik ga daar ook naar de gym dus vind het lekker om daar ook te nemen, Ik moet alleen nog beginnen met de orals dus ik zou ook gewoon kunnen wachtn tot ik terug ben

Wacht je toch gewoon even zie het probleem niet. Of je begint nu of je begint iets later.

Wacht je toch gewoon even zie het probleem niet. Of je begint nu of je begint iets later.

Ik wacht wel ff ja,

En trium LOL>>> dat hij gelijk met homo begint te schelden, is idd zwakbegaafd, of ie nou 1000 of 1 post heeft maakt niets uit...

Anyways thanks :)

Dit forum helpt nou niet bepaald tegen het stigma dat bodybuilders dom en zwakbegaafd zijn:rolleyes:

Dat zal ook niet snel veranderen, de meeste die zich aan deze sport wagen zijn nou eenmaal zwakzinnig:o

HAHA, idd, wat vorige poster zei, idd, zwakbegaafd

Vanaf het moment dat ik las dat je het wel in je poeper wou verstoppen vond ik het al een vrij zwakke poging tot trollen. Maar mocht je écht bloedje serieus zijn dan zegt het wel wat meer over jou:D

Om je dan toch nog op weg te helpen;
Glijmiddel van de etos is prima, durex is overgewaardeerde/overpriced meuk.

Dat zal ook niet snel veranderen, de meeste die zich aan deze sport wagen zijn nou eenmaal zwakzinnig:o

Vanaf het moment dat ik las dat je het wel in je poeper wou verstoppen vond ik het al een vrij zwakke poging tot trollen. Maar mocht je écht bloedje serieus zijn dan zegt het wel wat meer over jou:D

Om je dan toch nog op weg te helpen;
Glijmiddel van de etos is prima, durex is overgewaardeerde/overpriced meuk.

Heb besloten te wachten, maar je wat ik al eerder zei je zal maar net die ene keer dat je iets meeneemt (in vitamine potje), eruit gepikt worden. maar ga wachte,

hehe, okay ja ik zal wel ff kijken dan, dan doe ik er ook wel een fles axe showergel bij. dan zeg ik tegen me pa dat ik niet meer dan 100 ML mee mocht nemen in het vliegtuig :P

maar kijk wel ff, bedankt in ieder geval .

Ja, want in Spanje hebben ze geen douchespul :roflol:

:headbang: ik, word, hier, he, le, maal, gek, van.:headbang:

Terug
Naar boven