XXL Nutrition

Tips test susp injecteren

Valentinn

Advanced Bodybuilder
Waardering
116
Lengte
1m96
Massa
116kg
Vetpercentage
8%
Heb mijn test-e vervangen voor test susp (om uit te proberen hoe ik hierop reageer) en moet maandag de eerste keer injecten. Dit is mijn eerste keer op water basis. De amps zijn 2ml/100mg, is het verstandig om 1ml smorgens en 1ml s'avonds te zetten met het oog op zowel geen ester als injectie pijn. En blijft dat zonder problemen een dag goed in de spuit?

Laatst bewerkt:
Ja goed idee, om 1ml 's-ochtends te doen en 1 ml 's-avonds te doen.

Laatst bewerkt:
Heb mijn test-e vervangen voor test susp (om uit te proberen hoe ik hierop reageer) en moet maandag de eerste keer injecten. Dit is mijn eerste keer op water basis. De amps zijn 2ml/100mg, is het verstandig om 1ml smorgens en 1ml s'avonds te zetten met het oog op zowel geen ester als injectie pijn. En blijft dat zonder problemen een dag goed in de spuit?

Goed schudden voor het injecteren , en bro deze test doet echt veel pijn. Voor mij nooit meer

Test susp gaat inderdaad meer pijn doen dan prop :p Heeft ook niet veel voordeel tov prop en op waterbasis is altijd wat riskanter ivm bacteriën.

• Topic Starter Topic Starter
Test susp gaat inderdaad meer pijn doen dan prop :p Heeft ook niet veel voordeel tov prop en op waterbasis is altijd wat riskanter ivm bacteriën.

Tips om de kans op infectie zo klein mogelijk te houden? Ik gebruik meestal al 3 alcohol doekjes per injectie (los van de vials swipen).

Bijlagen

ken 1 jonge uit de gym die inject ze 1uur voor t trainen in de spiergroep die hij die dag traint. maar hij zet er wel test e langs. Dacht dat de halfwaardetijd 12uur was?

ken 1 jonge uit de gym die inject ze 1uur voor t trainen in de spiergroep die hij die dag traint. maar hij zet er wel test e langs. Dacht dat de halfwaardetijd 12uur was?

Dacht 4 tot 6u. Eens even checken.

Moeilijk te bepalen. Ik zou zelf om zeker te zijn 50mg 's morgens en 25mg 's avonds doen. In principe kan dit via subcutane injectie, halve ml max per injectiespot. En met een slin naald svp.

Injecties zouden ook wel pijnlijk kunnen zijn, maar liever onderhuids dan in je spier. Ook handiger bij aas op waterbasis ivm beperken infecties.

Geeft 75mg/dag -> 525mg/week, is voldoende gezien dit ook werkelijk 525mg is tov ca 70% bij een enanthaat ester.

Eigenlijk is 25mg - 25mg (50 per dag, 350/week) gelijk aan 500mg test e/week. Dus als je 500 test e dosis wil bereiken 0,25ml per injectie.

Ik zou het niemand aanraden en gewoon test p eod zetten. Kun je trouwens ook makkelijk onderhuids zetten, zeker geen pijn tov suspension.

Laatst bewerkt:
Dacht 4 tot 6u. Eens even checken. Moeilijk te bepalen. Ik zou zelf om zeker te zijn 50mg 's morgens en 25mg 's avonds doen. In principe kan dit via subcutane injectie, halve ml max per injectiespot. En met een slin naald svp. Injecties zouden ook wel pijnlijk kunnen zijn, maar liever onderhuids dan in je spier. Ook handiger bij aas op waterbasis ivm beperken infecties. Geeft 75mg/dag -> 525mg/week, is voldoende gezien dit ook werkelijk 525mg is tov ca 70% bij een enanthaat ester. Eigenlijk is 25mg - 25mg (50 per dag, 350/week) gelijk aan 500mg test e/week. Dus als je 500 test e dosis wil bereiken 0,25ml per injectie. Ik zou het niemand aanraden en gewoon test p eod zetten. Kun je trouwens ook makkelijk onderhuids zetten, zeker geen pijn tov suspension.
Hoi, dus een kuurtje test prop zou in principe subctaan kunnen gezet worden? Eveneens alle prop esters(mast,tren...) of enkel test? Thx

Aas subcutaan zetten is vragen om pijnlijke bulten en dat wil je niet hebben . Gewoon diep in spieren

Hoi, dus een kuurtje test prop zou in principe subctaan kunnen gezet worden? Eveneens alle prop esters(mast,tren...) of enkel test? Thx

Alles stoffen en eigenlijk alle esters. Maar met een enanthaat ester zou je buiten trt teveel ml moeten injecteren.

Bij korte esters is dit makkelijk gezien meerdere injecties per week nodig zijn kan je dit opdelen. 0,5ml per injectie raad ik max aan, 1ml is wat veel. Als je 100mg moet injecteren, 2 injecties zetten dus.

---------- Toegevoegd om 21:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:53 ----------

Aas subcutaan zetten is vragen om pijnlijke bulten en dat wil je niet hebben . Gewoon diep in spieren

Onzin, genoeg mensen die het nu doen. In de VS sowieso velen die op trt zijn. Maar zoals ik al zei max 0,5ml per injectiespot.

Lees maar ;)
https://www.google.nl/search?hl=nl&q=subq+testosterone+injections&gws_rd=ssl

• Topic Starter Topic Starter
Vanochtend de eerste 2ml gezet. Eigenlijk helemaal geen pijn alleen wat irritatie nu een anderhalf uurtje later. Ik had alleen wel super veel moeite met het daadwerkelijk injecteren, optrekken ging easy en bij lucht eruit halen schoot er ook gemakkelijk een straaltje uit maar zodra hij in men spier zat leek het net cement!! Kreeg er gewoon geen beweging in hoe hard ik ook duwde, 2x opnieuw geprikt en uiteindelijk gelukt.

Vanochtend de eerste 2ml gezet. Eigenlijk helemaal geen pijn alleen wat irritatie nu een anderhalf uurtje later. Ik had alleen wel super veel moeite met het daadwerkelijk injecteren, optrekken ging easy en bij lucht eruit halen schoot er ook gemakkelijk een straaltje uit maar zodra hij in men spier zat leek het net cement!! Kreeg er gewoon geen beweging in hoe hard ik ook duwde, 2x opnieuw geprikt en uiteindelijk gelukt.

Dit heb ik bij elke injectie in m'n quad. Glute nergens last van, gaat erin als boter.

Weet iemand hoe dat komt??

Met slin naald kun je wel vergeten daar komen die korrels niet doorheen.
Ik zette test en tren base voor trainen met een groene naald.
Leuk als pre wo maar vond het verder niet denderend.

Dus als je 500 test e dosis wil bereiken 0,25ml per injectie. Ik zou het niemand aanraden en gewoon test p eod zetten. Kun je trouwens ook makkelijk onderhuids zetten, zeker geen pijn tov suspension.

Onzin, genoeg mensen die het nu doen. In de VS sowieso velen die op trt zijn. Maar zoals ik al zei max 0,5ml per injectiespot. Lees maar ;) http://www.google.nl/search?hl=nl&q=subq+testosterone+injections&gws_rd=ssl

Really, Test Prop subcutaan...? Nooit geweten, maar wel altijd afgevraagd
Ik begrijp dat alles uiteindelijk wel wordt opgenomen...

Ja waarom ook niet dan...

Tuurlijk kun je al die esters subcutaan zetten maar dan echt in kleine hoeveelheden. Wordt gedaan in VS maar met TRT hoeveelheden. Niet door body builders. Als die mannen test suspension zetten is dat hoogstens 10mg testosteron per dag. Dat is een tiende van wat een bodybuilder wil zetten. Test enanthaat zelfs minder dan 0.5ml per keer omdat ze die test enanthaat om de drie dagen zetten. 0.5ml is zelfs al teveel en geeft bultjes. Heb dat zelf nog gedaan. Kun je beter 0.2 ml zetten om de twee of drie dagen.

En 2x 50mg prop of ace ED of EOD wat Cools zegt, geen bultjes dan..?

Terug
Naar boven