XXL Nutrition

to be continued, !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
komop man, het is een zijaanzicht toch, dan lijk je toch altijd meer gespierd. damn.
het is gewoon niet bewerkt, dat is wat ik weet. ik blijf net zo lang doortrainen.

it's real, whether you like it or not :)

Benchpress 80kg 8x
Crossover 41 kg
Dumbbell Incline press 28 kg

PEWPEW

haha 8 januari vs 9 mei :rolleyes:

ga spelen:)

Je had 27 februari iets minder duidelijk moeten bewerken.

Gebruikt zelf ook veel photoshop en weet precies hoe het werkt, je ziet gewoon dat het op een witte achtergrond geplakt is.

Je had 27 februari iets minder duidelijk moeten bewerken.

Gebruikt zelf ook veel photoshop en weet precies hoe het werkt, je ziet gewoon dat het op een witte achtergrond geplakt is.

klopt, maar een echte foto kan ook op een witte achtergrond geplakt worden. deze progressie... is gewoon niet mogelijk.

• Topic Starter Topic Starter
ja man, witte achtergrond, het is gewoon het precies zelfde achtergrond als bij het de laatste foto .. FAIL

Hoe komt het dan dat je tussen december en januari niets van progessie hebt, en dan eind februari ben je 10x buffer. Wat wil je ons nou wijsmaken? Je hebt zogezegd een resultaat bereikt wat de meeste in anderhalf - 2 jaar bereiken denk ik.

Maar je blijft zo volhouden dat een mens zou beginnen twijfelen, wtf gast :D

Die foto's, de 1e paar heb je een wat langer goofd (ovaal vorm) en als we naar 2011 gaan kijken heb je oppeens een O hoofd. Ik geef hier een paar mogelijkheden:
-Google search copy paste paint/fotosoep
-Operatie
-super AAS
-tweelingbroer die even jouw speelt

Maar ik geloof hier niks van, echt NIKS.
En mocht het bovenwonderlijk toch echt zijn, dan krijg je een diepe buiging van mij.

mvg

maarja... who cares
snap het nut nooit van zon troll

goede progressie ouwe. Ken ook mensen die in een zelfde periode 10 kg spiermassa naturel zijn aangekomen. Ik geloof je wel, maar toch praat je als een leek die niet weet waar hij mee bezig is imo

maak dan een goede fullbody pic met pose

Wat heeft iedereen toch met een lepel?

Spoonpic bro, as seen on bb.com.

Waarom hou je op die laatste foto met je linkerhand je uber-mini lulletje vast ?

Ik heb zo'n hekel aan mensen met petjes:S en dan ook nog zo'n k*tketting of ga je me ook nog vertellen dat je katholiek bent en het daarom draagt?

Als je van mutant mass zoveel spiermassa aankomt snap ik niet waarom er nog iemand zou gaan kuren:P?

Kun je niet duidelijkere foto's maken?

Laatst bewerkt:
ik eet per dag zo'n 3400 kcal :)

maandag borst en triceps ( 2 oefeningen triceps
dinsdag bovenrug en biceps ( 2 oefeningen biceps
woensdag biceps en triceps ( maximum
donderdag schouders en benen
vrijdag bovenrug ( vleugels ) abs

ik ga volgende week beginnen met de schema van JOSEF RAKICH.

wel nice dat gehaat tbh :)

JOSEF RAKICH gebruikte die niet aas? case solved people :)

Tjá maak is een nieuwe foto dan met een lepel of de krant van vandaag.
Ben je van al dat gehaat af;)

mijn oma is ook clean, problem?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven