AndroidHealthClinic

To be On or to be On/Off, that's the question!

We wachten gewoon op een foto van Camelus als híj voorbij de 50 is, als hij het haalt.
Ik heb geen probleem met zijn kritisch reacties :thumb: er zit wel vaak een waarheid in.

voorbij de 50? Who gives a f**k. Ik zit in de bloei van mijn leven, het moet nu gebeuren. Hoe zag jij eruit begin 30? Zal wel niet veel soeps zijn. En nu je oud bent gaat het ook niet meer worden dan een hangbuik tegengaan en wat van vorm in de spaghetti armpjes houden. Hou op man, ga jij nou maar lekker lopen lullen dat je tevreden bent als je jezelf vergelijkt met andere oude zakken, niemand vind het boeiend.

:hahaha: Ok ok

De reden dat ik dat zei is omdat ik best vaak hoor/lees dat mensen in Amerika via van die TRT clinics gewoon 200mg/week krijgen “voorgeschreven”. Weet zelf ook wel dat die clinics niet helemaal koosjer zijn, maar toch...

200 per week is wel een stuk lekkerder dan 125 qua mood/sexdrive en ook hoe je eruit ziet en hoe je presteert in de gym, dat is mijn ervaring.
Ik voel me ook beter op 2/300mg en me bloedwaardes waren 'redelijk' er op betekent niet dat het goed is :p

Bloedwaardes na 10-12 weken cruise na een prep. (300mg test)

Niet 'super slecht' maar ook niet goed.

20200702_115550.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Het starten met AAS is in weze al niet goed. En waar doe je het voor. Hoever wil je gaan. De vraag is dan, on/off of on?

Verdikking van het bloed door toename van rode bloedcellen wordt ook bewerkstelligt wanneer je ON/OFF gaat. En kijk naar mijn bloedonderzoek na 1,5 jaar ON te zijn geweest, heamatocriet en rbc op gezonde levels.

Ik heb toevallig gisteren met een oud trainingsmaatje gesproken. Die een jaar of 6 geleden ook zware kuren heeft gehad met redelijke hoge dosis. Hij heeft onlangs een onderzoek gehad in een prive kliniek in duitsland waar eigenlijk geen afwijking te vinden waren tot zijn eigen verbazing toe. (Let op deze man is nog steeds ON en is dit al 7 jaar lang). Dus ook ik krijg van meerdere signalen d.m.v bloedtesten dat het mee kan vallen, dit wil niet zeggen dat het in alle gevallen zo is. Daarom wil juist weten wat de hudige literatuur te vertellen heeft hierover.

voorbij de 50? Who gives a f**k. Ik zit in de bloei van mijn leven, het moet nu gebeuren. Hoe zag jij eruit begin 30? Zal wel niet veel soeps zijn. En nu je oud bent gaat het ook niet meer worden dan een hangbuik tegengaan en wat van vorm in de spaghetti armpjes houden. Hou op man, ga jij nou maar lekker lopen lullen dat je tevreden bent als je jezelf vergelijkt met andere oude zakken, niemand vind het boeiend.
20200528_004530.jpg
Zover ben jij naturel waarschijnlijk niet gekomen, 40 cm en ik ben nog in de groei.
Ik train pas weer op hypotrofie vanaf afgelopen november. Nog even geduld, gameel :fluit:

40cm cuteness

20200528_004530.jpg
Zover ben jij naturel waarschijnlijk niet gekomen, 40 cm en ik ben nog in de groei.
Ik train pas weer op hypotrofie vanaf afgelopen november. Nog even geduld, gameel :fluit:

Godver wat een beest. Oogt eerder 36cm tbh. Natty waren mijn armen trouwens 43.

Hoe zit het met de rest? :rolleyes:

Ah heb ze al gevonden in je log. Shape vind ik alles behalve impressive, natty was ik eerlijk gezegd al tien keer verder. Maar goed, in ieder geval top dat je sport op jouw leedtijd..maar de gloriedagen zijn voorbij en die heb je gemist.

Laatst bewerkt:
Godver wat een beest. Oogt eerder 36cm tbh. Natty waren mijn armen trouwens 43.

Hoe zit het met de rest? :rolleyes:

Ah heb ze al gevonden in je log. Shape vind ik alles behalve impressive, natty was ik eerlijk gezegd al tien keer verder. Maar goed, in ieder geval top dat je sport op jouw leedtijd..maar de gloriedagen zijn voorbij en die heb je gemist.

bende gij uit op een ban ofso :roflol: wa hedde toch de laatste dagen

ik moet de eerste natty met 50 cm armomtrek op een laag vp (max 15%) nog tegenkomen.

ik denk dat het overschatting is van iemands natuurlijke potentie.

Lekker boeiend hoeveel zijn armen meten. Alles gaat om de look. Ik vind niet dat hij eruitziet alsof hij flink bezig is geweest in de gym.

bende gij uit op een ban ofso :roflol: wa hedde toch de laatste dagen

Hoezo ban. Dit is een bb forum, pure vleeskeuring. Zo gaat datl noi eenmaal in bodybuilding, zowel de goede punten benoemen maar ook de slechte. f**k iemands tere zieltje. Denk je dat ik in discussie zou gaan met een jurylid indien hij/zij mijn buikje niet plat genoeg vind of mijn spiertjes niet groot genoeg vind? Nee dan is dat gewoon zo en ben je gewoon niet goed genoeg. Zie ik hier iemand met grote AAS verhalen en dan post hij een foto waarop ik meteen denk, bro do you even lift? Ja dan laat ik dat horen. Had hij een bazenfysiek laten zien dan had ik dit ook gezegd. Het is wat het is.

Terug
Naar boven