Snuff-Sann
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.457
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We wachten gewoon op een foto van Camelus als híj voorbij de 50 is, als hij het haalt.
Ik heb geen probleem met zijn kritisch reactieser zit wel vaak een waarheid in.
Ik voel me ook beter op 2/300mg en me bloedwaardes waren 'redelijk' er op betekent niet dat het goed isOk ok
De reden dat ik dat zei is omdat ik best vaak hoor/lees dat mensen in Amerika via van die TRT clinics gewoon 200mg/week krijgen “voorgeschreven”. Weet zelf ook wel dat die clinics niet helemaal koosjer zijn, maar toch...
200 per week is wel een stuk lekkerder dan 125 qua mood/sexdrive en ook hoe je eruit ziet en hoe je presteert in de gym, dat is mijn ervaring.

Verdikking van het bloed door toename van rode bloedcellen wordt ook bewerkstelligt wanneer je ON/OFF gaat. En kijk naar mijn bloedonderzoek na 1,5 jaar ON te zijn geweest, heamatocriet en rbc op gezonde levels.
Bedankt voor je bijdrage.Bloedwaardes na 10-12 weken cruise na een prep. (300mg test)
Niet 'super slecht' maar ook niet goed.
![]()
voorbij de 50? Who gives a f**k. Ik zit in de bloei van mijn leven, het moet nu gebeuren. Hoe zag jij eruit begin 30? Zal wel niet veel soeps zijn. En nu je oud bent gaat het ook niet meer worden dan een hangbuik tegengaan en wat van vorm in de spaghetti armpjes houden. Hou op man, ga jij nou maar lekker lopen lullen dat je tevreden bent als je jezelf vergelijkt met andere oude zakken, niemand vind het boeiend.

De test was iig realBloedwaardes na 10-12 weken cruise na een prep. (300mg test)
Niet 'super slecht' maar ook niet goed.
![]()

Mwah. Misschien dat het aan mijn perceptie ligt dan.
Mwah. Misschien dat het aan mijn perceptie ligt dan.
Ik denk dat dat wel haalbaar is, ik kwam tot 46,5 natty.ik moet de eerste natty met 50 cm armomtrek op een laag (max 15%) nog tegenkomen.
ik denk dat het overschatting is van iemands natuurlijke potentie.
Ik denk dat dat wel haalbaar is, ik kwam tot 46,5 natty.
Godver wat een beest. Oogt eerder 36cm tbh. Natty waren mijn armen trouwens 43.
Hoe zit het met de rest?
Ah heb ze al gevonden in je log. Shape vind ik alles behalve impressive, natty was ik eerlijk gezegd al tien keer verder. Maar goed, in ieder geval top dat je sport op jouw leedtijd..maar de gloriedagen zijn voorbij en die heb je gemist.
wa hedde toch de laatste dagenik moet de eerste natty met 50 cm armomtrek op een laag vp (max 15%) nog tegenkomen.
ik denk dat het overschatting is van iemands natuurlijke potentie.
bende gij uit op een ban ofsowa hedde toch de laatste dagen