- Waardering
- 34.342
Ik denk dat dat wel haalbaar is, ik kwam tot 46,5 natty.
f**k nice man

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat dat wel haalbaar is, ik kwam tot 46,5 natty.

ik moet de eerste natty met 50 cm armomtrek op een laag vp (max 15%) nog tegenkomen.
ik denk dat het overschatting is van iemands natuurlijke potentie.
Je bent gerapporteerd! Jij wilde een foto van mij zien en die heb ik jou getoont. Vanaf dat moment heb jij mij persoonlijk lopen aanvallen, en niet alleen mij maar ook anderen die het voor mij opnamen. Al jou posts hebben geen reet met dit topic te maken, het zijn puur kinderachtige opmerkingen op de man gespeelt. Jij moet daar echt mee op gaan houden zielig mannetje, jij toont aan iedereen hier dat er iets mentaals niet goed zit bij jou. Gisteren heb je gezegd dat ik het niet waard ben om te trollen, he zei geen woorden meer vuil te willen maken. Nou doe dat dan stoere jongen, blijf uit dit topic als je niets aanvullends te melden hebt. We weten nu wel hoe goed jij bent en dat iedereen niet aan jou kan tippen, dus donderstraal nou op man want er zijn er velen die ziek van jou opmerkingen worden.Hoezo ban. Dit is een bb forum, pure vleeskeuring. Zo gaat datl noi eenmaal in bodybuilding, zowel de goede punten benoemen maar ook de slechte. f**k iemands tere zieltje. Denk je dat ik in discussie zou gaan met een jurylid indien hij/zij mijn buikje niet plat genoeg vind of mijn spiertjes niet groot genoeg vind? Nee dan is dat gewoon zo en ben je gewoon niet goed genoeg. Zie ik hier iemand met grote AAS verhalen en dan post hij een foto waarop ik meteen denk, bro do you even lift? Ja dan laat ik dat horen. Had hij een bazenfysiek laten zien dan had ik dit ook gezegd. Het is wat het is.
Je bent gerapporteerd! Jij wilde een foto van mij zien en die heb ik jou getoont. Vanaf dat moment heb jij mij persoonlijk lopen aanvallen, en niet alleen mij maar ook anderen die het voor mij opnamen. Al jou posts hebben geen reet met dit topic te maken, het zijn puur kinderachtige opmerkingen op de man gespeelt. Jij moet daar echt mee op gaan houden zielig mannetje, jij toont aan iedereen hier dat er iets mentaals niet goed zit bij jou. Gisteren heb je gezegd dat ik het niet waard ben om te trollen, he zei geen woorden meer vuil te willen maken. Nou doe dat dan stoere jongen, blijf uit dit topic als je niets aanvullends te melden hebt. We weten nu wel hoe goed jij bent en dat iedereen niet aan jou kan tippen, dus donderstraal nou op man want er zijn er velen die ziek van jou opmerkingen worden.
Deal! Blijf vanaf nu uit mijn topics!Nee jij zag het als een aanval. Ik zei juist goed dat je off bent want als dat het resulaat is van AAS op jouw lichaam is het zonde. Dar gaf je zelf ook aan in je posts, ik bevestigde dit alleen maar. Ineens ben je butthurt en toen ging het balletje rollen.
Verder ben ik van mening dat jij geen advies moet geven over AAS. Je deelt vaak verkeerde info en neemt weinig van anderen aan. Ik weet dat dit goed bedoeld is maar het is niet goed. Over AAS moet je voorzichtig zijn, daarom hoor je mij er ook weinig over.
Ik wil ook helemaal niet meer met je in discusssie gaan. Maar je blijft mij taggen en over mij praten. Ben dan gewoon stil, dan had je mij ook niet meer gezien.
En toch zagen de meeste bodybuilders er beter uit in die tijd.Ik vind het wel een waardevolle bijdrage.
Ik denk dat elk weekend aan de zuip en de coke slechter is dan proberen gezond te leven in combinatie met aas. Ook al zal dat niet ideaal zijn.
Camelus vergeet denk ik dat er 30 jaar geleden nog niet zo veel kennis gedeeld werd over aas. Dat de 'bro split ' de manier van trainen was die voor iedereen werkte.
Er was namelijk geen internet eind jaren tachtig, begin negentig.
Dank je, en succes met natty zijn, en op naar de 100![]()
Zouden de hedendaagse middelen om de AAS heen niet een hoop verpest hebben vooral kijkende naar gezondheid risico's?En toch zagen de meeste bodybuilders er beter uit in die tijd.
En toch zagen de meeste bodybuilders er beter uit in die tijd.
@Vieze jij meen ik
Ze zijn er wel hoor, ken er meerdere. Maar dat is lang niet voor iedereen weggelegd.
Uiteindelijk draait het om het totaalplaatje.
Ik kan mij er niet zo goed eentje voor me halen maar zijn er gevallen bekend uit de tijd van Arnie die gestorven zijn door bijvoorbeeld een hartaanval, beroerte, nier falen?
Ik denk dat het een combinatie van meerdere dingen is. RonReves geeft aan dat er nu veel meer kennis beschikbaar is sinds de tijd van het internet. Maar wat hij vergeet is dat het internet ook de grootste verspreider is van verkeerde informatie en bullshit. En door deze misinformatie kan het zomaar zijn dat mensen beginnen met kuren op basis van de verkeerde informatie die zij hebben gelezen op het oh zo heilige internet. Het resultaat is dat ze zichzelf injecteren en veel te weinig uit hun kuur halen omdat ze zichzelf hebben "ingelezen" op internet. Ze hebben op internet geleerd dat zolang je maar AAS neemt dat je een beest wordt. Die komen van een koude kermis thuis. Met andere woorden, ik denk dat het internet juist meer heeft verziekt.Zouden de hedendaagse middelen om de AAS heen niet een hoop verpest hebben vooral kijkende naar gezondheid risico's?
Ja precies, en kijk hoe hij er uitzag. Denk dat het tegenwoordig uit de hand is gelopen en dat het risico dramatisch is gestegen.Die zijn er wel, maar inderdaad in mindere mate. Ik verwacht ook dat hoe meer middelen jij in de mix gooit hoe meer risico je loopt. Zover ik weet gebruikte arnold niet meer dan dbol, test.
Dacht altijd dat jij aan de roids zat met je stats, impressive!Klopt,
moet er wel bijzeggen dat ze nu koud 49 cm meten en de kuiten ook zijn teruggezakt naar 48 cm,voor de haters en non believers ,een afspraak irl is altijd mogelijk
Ga er maar niet vanuit dat Arnold alleen test en dbol gebruikte. Wat ze exact gebruikte weten alleen zij, maar alles wat er beschikbaar was werd gebruikt, zo simpel is het. Trenbolone (parabolan) was er ook al in overvloed sinds 1980.Ja precies, en kijk hoe hij er uitzag. Denk dat het tegenwoordig uit de hand is gelopen en dat het risico dramatisch is gestegen.
Okay dat zijn anabolen steroiden, maar wat dacht je van insuline, gh, peptides, diuretics etc.Ga er maar niet vanuit dat Arnold alleen test en dbol gebruikte. Wat ze exact gebruikte weten alleen zij, maar alles wat er beschikbaar was werd gebruikt, zo simpel is het. Trenbolone (parabolan) was er ook al in overvloed sinds 1980.
De risico's zijn niet groter dan toen. Testosteron blijft testosteron, nandrolone blijft nandrolone en winstrol blijft winstrol. Het molecuul is niet veranderd sinds de ontdekking ervan. Ja, als het aantal AAS gebruikers toeneemt dan nemen ook het aantal verhalen van mensen met bijwerkingen toe.
Ga er maar niet vanuit dat Arnold alleen test en dbol gebruikte. Wat ze exact gebruikte weten alleen zij, maar alles wat er beschikbaar was werd gebruikt, zo simpel is het. Trenbolone (parabolan) was er ook al in overvloed sinds 1980.
De risico's zijn niet groter dan toen. Testosteron blijft testosteron, nandrolone blijft nandrolone en winstrol blijft winstrol. Het molecuul is niet veranderd sinds de ontdekking ervan. Ja, als het aantal AAS gebruikers toeneemt dan nemen ook het aantal verhalen van mensen met bijwerkingen toe.
En dat startte in de tijd van Dorian Yates, the mass monsters. Dat was ook het begin van de sterfgevallen.Tegenwoordig heb je wel ook Sarms, GH, insuline, duretica ect.
Pff, 49cm. Is de moeite niet!Klopt,
moet er wel bijzeggen dat ze nu koud 49 cm meten en de kuiten ook zijn teruggezakt naar 48 cm,voor de haters en non believers ,een afspraak irl is altijd mogelijk