AndroidHealthClinic

Toenlytje's log

• Topic Starter Topic Starter
training 07/03/2018 Quads/rugdikte

Wederom een beetje powerlifting style, dit ook omdat mijn lowerbody nogal voorloopt en ik het gewoon leuk vind.

GHR
2x10 BW

Hexbar deadlift
1x3 180kg
2x3 190kg PR

Boxsquat wide stance
3x8 120kg

Leg extension 1 been
1x10 40kg
1x10 50kg

Leg press Normal/close stance
1x30 60kg beide kant
1x25 80kg beide kant

One arm cable row
2x12 45kg

triset machine row
2x 8 wide grip overhand
2x 8 wide grip underhand
2x 8 neutral grip

Leuke log! Ik ga hier ook maar eens volgen :).

Wat betreft je bench press; Heb je wel eens een UB/LB variant geprobeerd, waarbij je dus je gehele UB in één training pakt?

Leuke log! Ik ga hier ook maar eens volgen :).

Wat betreft je bench press; Heb je wel eens een UB/LB variant geprobeerd, waarbij je dus je gehele UB in één training pakt?

Welkom,

Ja heb dit zeker geprobeerd, erg fijn schema wellicht dat mijn volgende schema weer een ub/lb word. Wat betrefd de bench heb ik hier niet echt veel voordeel uitgehaald ten opzichte van p/p/l

Welkom,

Ja heb dit zeker geprobeerd, erg fijn schema wellicht dat mijn volgende schema weer een ub/lb word. Wat betrefd de bench heb ik hier niet echt veel voordeel uitgehaald ten opzichte van p/p/l

Duidelijk!
Dan is het gewoon een kwestie van meer eten.

Oh wacht.. :o

08/03/2018

Vandaag een rust dagje.

Ochtend cardio 30min +- 350kcal
3 sets seated calf raise
3 sets standing calf raise,
3 sets calf press

Gewichten weet ik niet precies meer

Werkelijk alles gelezen! super log! IN IN IN IN IN IN IN IN IN

Training 09/03/2018

Borst/triceps

Borst

Dumbell fly's
1x10 10kg
2x10 14kg

Paused Barbel bench
1x10 40kg
3x10 50kg

Chest dips
2x12 50kg

Cable chest press
1x12 12,7kg
1x dropset fail 12,7kg/8,4kg/5,7kg

dumbell pullover superset low to high dumbell fly
2x12 20kg superset 2x 12 6kg

Triceps

One arm overhead dumbell extension
1x 15 8kg
dropset
1x 10 10kg/ 1x fail 8kg/ 1x fail 6kg

Machine extension
1x15 45kg met 2 sec hold
1x15 55kg met 2 sec hold
1x15 67kg superset tricep dips 50kg tot fail

Benchpress ging dit keer toch best goed, niet zwaar gegaan maar voelde tijdens de dips wel dat ik echt al goed wat gedaan had. Heb een hele wijde grip gepakt, langzame excentrische met een korte pauze onderin en tot 3/4e omhoog. Pauze tussen setjes ook relatief kort gehouden, relatief weinig volume deze training maar een erg dikke pomp toen ik thuis kwam, volgende week 4x10 op de bench, daarna 5x10 en dan 3x10 met 17,5kg. Langzaam opbouwen, Met deze vorm is gewicht geen issue het is namelijk zwaar genoeg. Heb twee verschillende chestdays opgesteld, over deze iniedergeval alvast erg tevreden!

Uiteindelijk is het gevoel belangrijker dan de gewichten. Ik vind het weer een mooie workout in ieder geval!

Uiteindelijk is het gevoel belangrijker dan de gewichten. Ik vind het weer een mooie workout in ieder geval!

Ja zeker bij de bench is dit voor mij het geval, het zal nooit een hele sterke lift van mij worden echter moet er wel aan de borst gewerkt worden. Ik denk dat deze training voor mij qua massa perfect is, vind die chest dips en cable chest press echt killers, die voel ik zo goed. De andere chestday is wat meer op incline gefocusd.

lijkt me een pittige oefening!

Nou valt best mee hoor, deed het altijd met 2 armen tegelijk kan je wel lekker zwaar maar hierbij herstel ik toch een beetje dat evenwicht, linker arm is wel duidelijk een stuk beter als rechts. Vind die skullcrusher etc nooit fijn die stang gaat altijd scheef bij mij dus een goed alternatief. Triceps train ik eigenlijk niet echt veel meer aangezien ze echt veel beter ontwikkeld zijn dan biceps

Triceps is driekoppig en Biceps 2 dus logisch dat die meer volume laat zien ;)

3/4 van je armomvang is dus Triceps

Triceps is driekoppig en Biceps 2 dus logisch dat die meer volume laat zien ;)

3/4 van je armomvang is dus Triceps

Ik mag hopen dat je dit sarcastisch bedoeld, zoja dan moet je leren lezen want beter ontwikkeld en meer volume is toch echt wat anders

Terug
Naar boven