MuscleMeat

Toenlytje's log

• Topic Starter Topic Starter
Goede warming up! IK zou d'r gelijk geen zin meer in hebben:o

Lekkere workout wederom!:thumbs:

Als je het eenmaal gewend bent valt het heel erg mee, vind fietsen niet erg en krijg ik toch wat extra cardio.

Zeker helemaal warm daarna, heb ook vaak sterke trainingen erna.

Ooit geprobeerd om te beginnen met een row oefening en daarna benchen?

Training 04/02/2018

borst & schouders

Incline smith machine press (iets schuiner)
2x12 50kg

incline smith machine press(iets minder schuin)
2x12 50kg

Low to high dumbell fly superset incline machine press
1x8 6kg superset 1x10 50kg
1x8 6kg superset 1x10 70kg
1x8 6kg superset 1x15 50kg

dumbell pullover
2x12 24kg

chest dips
1x 12 45kg
1x 10 45kg
1x 8 45kg

incline lying side raise
dropsetje
2xfail 5kg, 2x fail 3kg

seated side raise
dropsetje
2x fail 7kg, fail 5kg, fail 3kg

even een kleine tussen training omdat ik nog niet klaar was voor legday.
06/03/2018

dumbell shoulder press
2x20 20kg

OHP
2x8 50kg
2x10 40kg

incline side raise
2x15 5kg

seated side raise
2x15 7kg

calf press
1x20 83kg
1x 15 106kg
1x 10 143kg

seated calf raise
3x20 20kg

dat bevalt mij ook wel goed.... als ik denk dat ik nog niet genoeg ben hersteld voor een zware training, schuif ik hem een dag door, of doe een klein traininkje.

Ja had gewoon nog een beetje last van onderrug en hamstring, morgen flinke legday met veel compounds op de planning dus leek me verstandig het zo te doen.

Ja had gewoon nog een beetje last van onderrug en hamstring, morgen flinke legday met veel compounds op de planning dus leek me verstandig het zo te doen.
vroeger hield ik me heel krampachtig aan mijn 4 vaste dagen vast, ook als ik me niet zo goed voelde
jij bent op iets jongere leeftijd verstandig :D

vroeger hield ik me heel krampachtig aan mijn 4 vaste dagen vast, ook als ik me niet zo goed voelde
jij bent op iets jongere leeftijd verstandig :D

ja vroeger had ik dit ook wel, nu wil ik gewoon zorgen dat ik een goede legday heb. heb mijn trainingschema iets aangepast en nu met een 3 weken cycle waarbij ik het volume elke week verhoog. Daarna begin ik weer met een hoger gewicht met minder volume, dit principe kende ik eigenlijk al wel alleen hield ik mij er niet aan. Door de filmpjes van frank den blanken (hieronder genoemd) heb ik mezelf toch weer zover gekregen om een vast schema op te stellen en mij hier aan te houden.

Voor de mensen die geintresseerd zijn in extra kennis qua hypertrofie vind ik Frank den blanken pt op facebook erg nuttig, momenteel heeft hij een gratis videoserie waarbij hij 30 dagen lang elke dag een ander onderwepr bespreekt. Ik zelf leer hier alsnog veel van, ik vind dit bijvoorbeeld veel nuttiger dan mijn cursus fitnissinstructeur A.

Frankie :roflol: Kan hem moeilijk serieus nemen.

Lang niet meer naar gekeken tho, misschien is hij nu wat beter.

warom moeilijk serieus nemen? elk filmpje wat ik tot nu toe van hem gezien heb vond ik erg nuttig.
Heb al jaren niet meer op z'n facebook gekeken, maar vond hem vroeger altijd wat apart overkomen. Zal eens kijken wat hij tegenwoordig post.

Heb al jaren niet meer op z'n facebook gekeken, maar vond hem vroeger altijd wat apart overkomen. Zal eens kijken wat hij tegenwoordig post.

Ergens snap ik wel wat je bedoelt met dat aparte, Echter vind ik dat die wel erg goede info geeft.

Terug
Naar boven