tommetje1993
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 362
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 9%
Hey ik begin nu weer serieus met bben ben een tijdje ziek geweest dus kon best lang niet meer fitnessen, Maar nu ga ik weer fris van start natuurlijk.
Mijn doel is massa pakken want ben aardig skinny geworden in die tijd...
Kracht wil ik natuurlijk ook wel pakken maar gaat me vooral om massa nou want kracht kom er automatisch toch wel bij ( ook andersom maar ga liever voor de massakant deze keer )
Heb altijd met 8 herhalingen getraint ( 2,5 jaar terug heb ik 1 jaar getraint serieus maar niet serieus met voeding was toen 11kg massa aangekomen wat nog wel mooi meegepakt was voor de moeite wat ik gedaan had. )
Ik wil nu ook gewoon tussen de 8-10 herhalingen blijven en af en toe gewoon ff knallen met 6 herhalingen wat ik ook heerlijk vind natuurlijk.
Ik dacht dus aan dit schema, Mensen mogen er commentaar op hebben natuurlijk.
Maandag: Borst + triceps
-Bench press 3x6 of 8 herhalingen
-Incline flye's: 3x10
-Flat dumbbell press: 3x10
-Incline dumbbell press: 3x10
-Dippen 3x4 nu Kon vroeger makkelijk 10 herhalingen maar dat word gewoon weer opbouwen, Dus doe tijdelijk ff 4 setje's omdat ik toch maar 3a4 herhalingen maak
-Dumbbell Overhead Extensions 3x10
-Cable triceps extension 2x10 1x14 ( Kabel van boven naar beneden onderarmen horizontaal en dan naar beneden en weer naarboven ken de exacte naam niet )
Woensdag: Rug+Biceps+onderarmen
-Optrekken 3xtot de MAX
-Barbell bor 3x8
-Lat pulldown 3x10
-Close grip lat naar je toe trekken (Dat je met de kabel de lat naar je buik toe trekt)
-Barbell bicep curl 3x8
-Dumbbell bicep curl 3x10
-Cable bicep 3x12 ( kabel van onder pakken en dan zelfde beweging als met barbell maken )
-Kabel van onderen pakken en dan ipv bicep trainen je handpalm naar onder doen en dus je onderarmen trainen 4x10
Vrijdag: Schouders + traps + buik
Military press 3x6 of 3x8 om de week veranderen.
Side raises 3x10
Iets voor de achterkant schouders met dumbbell 3x10
Dumbbell traps oefening 3x10
Barbell traps oefening 3x10
Zaterdag Benen+kuiten+buik
Squat 6x8
Leg press 4x10
Seated leg curl 2x8
Hamstring aparaat 4x10
Kuiten 6x10
Buik oefening 3x10
Buik apparaat 3x10
Buik apparaat 3x12
Ik verander om de maand de herhalingen dus 10 ipv 8 of 6 ipv 8 of andersom en om de 2 maanden wat andere oefeningen erin gooien ( dus ipv optrekken chin up bijvoorbeeld en nog wat dingen )
Zou dit genoeg variatie zijn of niet?
Ik hoop dat wat mensen mij gaan volgen dan blijf ik goed gemotiveerd.
Stats door ziekte 1,92 bij 72kg.
Mijn doel is massa pakken want ben aardig skinny geworden in die tijd...
Kracht wil ik natuurlijk ook wel pakken maar gaat me vooral om massa nou want kracht kom er automatisch toch wel bij ( ook andersom maar ga liever voor de massakant deze keer )
Heb altijd met 8 herhalingen getraint ( 2,5 jaar terug heb ik 1 jaar getraint serieus maar niet serieus met voeding was toen 11kg massa aangekomen wat nog wel mooi meegepakt was voor de moeite wat ik gedaan had. )
Ik wil nu ook gewoon tussen de 8-10 herhalingen blijven en af en toe gewoon ff knallen met 6 herhalingen wat ik ook heerlijk vind natuurlijk.
Ik dacht dus aan dit schema, Mensen mogen er commentaar op hebben natuurlijk.
Maandag: Borst + triceps
-Bench press 3x6 of 8 herhalingen
-Incline flye's: 3x10
-Flat dumbbell press: 3x10
-Incline dumbbell press: 3x10
-Dippen 3x4 nu Kon vroeger makkelijk 10 herhalingen maar dat word gewoon weer opbouwen, Dus doe tijdelijk ff 4 setje's omdat ik toch maar 3a4 herhalingen maak
-Dumbbell Overhead Extensions 3x10
-Cable triceps extension 2x10 1x14 ( Kabel van boven naar beneden onderarmen horizontaal en dan naar beneden en weer naarboven ken de exacte naam niet )
Woensdag: Rug+Biceps+onderarmen
-Optrekken 3xtot de MAX
-Barbell bor 3x8
-Lat pulldown 3x10
-Close grip lat naar je toe trekken (Dat je met de kabel de lat naar je buik toe trekt)
-Barbell bicep curl 3x8
-Dumbbell bicep curl 3x10
-Cable bicep 3x12 ( kabel van onder pakken en dan zelfde beweging als met barbell maken )
-Kabel van onderen pakken en dan ipv bicep trainen je handpalm naar onder doen en dus je onderarmen trainen 4x10
Vrijdag: Schouders + traps + buik
Military press 3x6 of 3x8 om de week veranderen.
Side raises 3x10
Iets voor de achterkant schouders met dumbbell 3x10
Dumbbell traps oefening 3x10
Barbell traps oefening 3x10
Zaterdag Benen+kuiten+buik
Squat 6x8
Leg press 4x10
Seated leg curl 2x8
Hamstring aparaat 4x10
Kuiten 6x10
Buik oefening 3x10
Buik apparaat 3x10
Buik apparaat 3x12
Ik verander om de maand de herhalingen dus 10 ipv 8 of 6 ipv 8 of andersom en om de 2 maanden wat andere oefeningen erin gooien ( dus ipv optrekken chin up bijvoorbeeld en nog wat dingen )
Zou dit genoeg variatie zijn of niet?
Ik hoop dat wat mensen mij gaan volgen dan blijf ik goed gemotiveerd.
Stats door ziekte 1,92 bij 72kg.