Fitness Seller

tomorrowland 2014

Vroeger was de Dance Parade in Berlijn de place to be.waar de hele wereld naar toe ging.
Nu is Tomorrowland dat.

---------- Toegevoegd om 20:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:27 ----------

Vette set Armin van Buuren nu!

---------- Toegevoegd om 20:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:24 ----------

Vette set Armin van Buuren nu! :) :) :)

moet je eig ook dat ticket printje meenemen? of is dat bandje voldoende?

Ik dacht ik ga de livestream eens op mijn smart tv proberen te kijken. Maar dat ging niet echt ...hahaha :D

Voor de muziek op de mainstage loop ik echt niet meer warm. Elke 2 minuten een ontploffing van flauwe afkooksels van de houseplaten van vroeger.

Ik dacht ik ga de livestream eens op mijn smart tv proberen te kijken. Maar dat ging niet echt ...hahaha :D

Ging bij mij ook niet, maar oplossing is je webbrowser van je smart tv te gebruiken en vanuit daaruit te openen ipv de app..

---------- Toegevoegd om 15:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:20 ----------

Voor de muziek op de mainstage loop ik echt niet meer warm. Elke 2 minuten een ontploffing van flauwe afkooksels van de houseplaten van vroeger.

Mainstage muziek is inderdaad ruk, is alleen de sfeer die dat nog goed maakt. Zelf sta ik liever ook bij de kleinere stages met de betere artiesten in plaats van de steve aoki press-play achtige "dj's".

Uiteindelijk beide weekenden geweest. Was mijn 5e jaar op rij. Eerste weekend full madness met dreamville. Tweede weekend als crewmember gewerkt, zaterdagticket gratis gekregen :) Super ervaring.

Laatst bewerkt:
waarom post er niemand pics met lekkere chicks ???

• Topic Starter Topic Starter
ik wil terug vorige week stond ik op dit tijdstip te springen op de dim mak stage :'(

snap wat je bedoelt man, mis het gewoon :(

ik ben overigens in mijn eentje gegaan en geloof me dat was me een ervaring :D

ik ging alleen heen en kwam met wel duizenden vrienden terug, episch weekend gehad

snap wat je bedoelt man, mis het gewoon :(

ik ben overigens in mijn eentje gegaan en geloof me dat was me een ervaring :D

ik ging alleen heen en kwam met wel duizenden vrienden terug, episch weekend gehad

haha ja iedereen is zo chil om mee om te gaan heb maar 1 klein opstootje gezien en dat was een beetje duwen en trekken.

Voor mij moeilijk te vergelijken :P 1e weekend was bezoeker, 2e weekend crew. 1e weekend is wel alles nieuw (mainstage etc.)

haha okee maar als crew zijnde maak je dan wel nog iets van het festival mee? ik zal dan me taak helemaal vergeten hahah

Terug
Naar boven