Fitness Seller

tomorrowland 2014

lekker hooor

ik wil terug vorige week stond ik op dit tijdstip te springen op de dim mak stage :'(

ik wil terug vorige week stond ik op dit tijdstip te springen op de dim mak stage :'(

know that feel....

Was echt epic vorige week. Hoop dat ik ooit de kans krijg nog eens te gaan:D.

Die "live" stream is trouwens ruk vind ik, ze zenden niks echt live uit en nog eens korte stukjes ook.

know that feel....

Die "live" stream is trouwens ruk vind ik, ze zenden niks echt live uit en nog eens korte stukjes ook.

Dat is waar. Bij de livestream tijdens UMF zenden ze tenminste nog sets van een uur uit. Zijn volgens mij toch dezelfde mensen die de beelden verzorgen.

Gelukkig hebben we tomorrowland radio ook nog :) :) :):

http://www.ministryofsound.com/radio

know that feel....

inderdaad gewoon volgend jaar weer kaarten proberen te scoren.

dit was dus ook je eerste keer?

Gaat er nog iemand naar Atlanta?

[Link niet meer beschikbaar]

Wie gaat er nog meer de oude discobal en strobe licht uit de kast halen voor een eenzaam tomorrowland huisfeestje?:o:o:o

ow okee je moet een keer een heel weekend gaan de sfeer eromheen op de camping enzo heel de beleving is echt geweldig. een dag is gewoon te kort :P

Hoe was de controle? :o Las op partyflock verschillende dingen over honden. Nu weet ik dat de kans dat dit angst/gedrag honden i.p.v. drugshonden zijn veel groter is, maar je weet maar nooit in Belgiëland.

Hoe was de controle? :o Las op partyflock verschillende dingen over honden. Nu weet ik dat de kans dat dit angst/gedrag honden i.p.v. drugshonden zijn veel groter is, maar je weet maar nooit in Belgiëland.

ik heb geen hond gezien ik ben zowel op dreamville niet gecontroleerd (hadden een hamer en stanleymes bij ons voor de tent kwamen we daar pas achter xD en dan op tomorrowland zelf de vrijdag heel snel ff gefouilleerd amper aangeraakt zaterdag niet gewoon doorlopen en de zondag werd ik gewoon gefouilleerd .

Zou ook best willen volgend jaar. Maar kun je daar een beetje staan tussen die mensenmenigte? No escape als je claustrofobisch bent hehehe.

En kun je de dj's een beetje zien van grote afstand?

Zou ook best willen volgend jaar. Maar kun je daar een beetje staan tussen die mensenmenigte? No escape als je claustrofobisch bent hehehe.

En kun je de dj's een beetje zien van grote afstand?

helemaal voorin is het wel heel druk ik ben er wel ff een half uurtje geweest toen gingen me vrienden eten halen. Maar dat is wel echt hutje mutje, hoe verder je naar achter gaat hoe meer ruimte, maar de afstand van de DJ wordt ook groter dus die zie je wel af en toe op het scherm boven hem maar rechtstreeks word het wat lastiger, van alles (vlaggen,mensen opblaaspoppen) komt boven de menigte uit. (maar had ik geen last van hoor ik hoef niet speciaal de DJ te zien om helemaal los te gaan en de sfeer te proeven.

geweldige mensen allemaal.

1el3c5.jpg

dit is gewoon magisch je staat met mensen over heel de wereld,

ik heb zelfs Russen en Oekrainiërs, Israëliërs en Palestijnen samen gezien stonden naast elkaar zonder problemen.

helemaal voorin is het wel heel druk ik ben er wel ff een half uurtje geweest toen gingen me vrienden eten halen. Maar dat is wel echt hutje mutje, hoe verder je naar achter gaat hoe meer ruimte, maar de afstand van de DJ wordt ook groter dus die zie je wel af en toe op het scherm boven hem maar rechtstreeks word het wat lastiger, van alles (vlaggen,mensen opblaaspoppen) komt boven de menigte uit. (maar had ik geen last van hoor ik hoef niet speciaal de DJ te zien om helemaal los te gaan en de sfeer te proeven.

geweldige mensen allemaal.

1el3c5.jpg

dit is gewoon magisch je staat met mensen over heel de wereld,

ik heb zelfs Russen en Oekrainiërs, Israëliërs en Palestijnen samen gezien stonden naast elkaar zonder problemen.

Ik geloof dat de organisatie nog steeds ligt bij Dimitri Vegas & Like Mike. Knap hoor, die Belgen doen het toch maar.

En wij maar roepen over Mysterieland, maar daar zie je toch niet zoveel nationaliteiten als op Tomorrowland.

Ik geloof dat de organisatie nog steeds ligt bij Dimitri Vegas & Like Mike.

uwotm8 :roflol:

buiten al een aantal keer een anthem maken, in 3d achtig clipje/commercial figureren en steevast voor de 'zonder handjes topset' zorgen hebben ze niet zoveel in de organisatie in te brengen volgens mij.

Broertjes Beers zijn de organisatoren, al toen er van dv&lm nog lang geen sprake was.

uwotm8 :roflol:

Buiten al een aantal keer een anthem maken, in 3d achtig clipje/commercial figureren en steevast voor de 'zonder handjes topset' zorgen hebben ze niet zoveel in de organisatie in te brengen volgens mij.

Broertjes beers zijn de organisatoren, al toen er van dv&lm nog lang geen sprake was.

id & t?

---------- Toegevoegd om 17:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:33 ----------

"Live stream" is begonnen:):):) Fakert Steve Aoki.

http://www.youtube.com/watch?v=-m7VVgaRFio

Terug
Naar boven