Fitness Seller

Sticky Toon je home gym! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • hoe zit het met een deftig halterbankje? want ik heb de indruk dat dat van die smalle DB press bankjes zijn, om echt zwaar te benchen heb ik liever een goede brede bank zoals ze die bij PL wedstrijden gebruiken, hebben ze die daar?
     
    hoe zit het met een deftig halterbankje? want ik heb de indruk dat dat van die smalle dumbbell press bankjes zijn, om echt zwaar te benchen heb ik liever een goede brede bank zoals ze die bij PL wedstrijden gebruiken, hebben ze die daar?

    Geen idee, maar op die van mij bench ik met 120 kg en doe ik legpresses op de Smith met 220 kg en het spul geeft geen krimp (500kg capaciteit, wss meer). De bank lijkt mss smal maar dat kan komen omdat ze zo lang is. Ze is ongeveer 170 lang en weegt meer dan 50 kg. Ik denk dat je dan beter een dergelijke bank koopt en een squatrek met safety's. Is al meteen completer.
     
    Tnx bro. Ik denk dat ik die spiegels bij Brico ga halen. Daar kan je spiegels af laten snijden op maat en ook niet heel duur. Mss dat het zelfs te doen is met spiegelglas wanneer dat tegen een donkere wand staat, iets van 1/3 van de prijs van een spiegel. Moet het eerst nog es checken.

    Brico, waarom denk ik daar niet aan? :)

    spiegels zijn idd niet goedkoop maar je koopt het ook maar eenmalig aan.
     
    Zeer nette homegym Guardian , zitten mooie spullen tussen. Waar hou je het allemaal??
     
    Staat thuis in de kelder. Ik woon nog bij mn ouders dus heb het wel eerst moeten overleggen. Er werd toch niks gedaan met die ruimte dus was het geen probleem.
     
    Hier nog een bokszak voor als ik niet op mn boxtraining geraak of om gewoon af te reageren of cool down, moet er wel eens extra vulling bijsteken want begint soft te worden. Die zonnebank op de achtergrond is wss voor veel BB-ers wel leuk maar die gebruik ik niet, is voor mn ma en mn jongste zus. Ben uit mezelf heel donker, dus voor niks nodig.

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    Leuke site, thnx!
    Al vind ik de Oly Dumbbells daar erg duur, 45euro per stuk en dat zonder sluitingen... Die Hooks zijn weer niet zo duur, power-rack is ook redelijk geprijst.
     
    Hier effe wat pics van mijn homegym. Moeten nog wel wat spiegels in komen, maar nog niet veel zin in gehad de laatste maanden. Gebruik meestal een verplaatsbare spiegel die ook wel groot genoeg is.
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    Powerrack
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    Leggcurl/ext
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    Deadliftbar
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    Multipressrack+smith. Smith word gebruikt voor standing en seated calves en leggpresses. Het freeweight gedeelte is handig om te benchen.
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    Powerhooks, geile dingen.
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    Extra gewicht voor dumbbells, ga wss overschakelen op fixed dumbbells voor het zwaardere werk. Krijg er in totaal 44 kg per dumbbell op, maar is niet genoeg voor plat en incline benchen. Met die olympische dumbbells lukt dat wel maar die hanteren niet makkelijk imo.
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    bench
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    preacher curl
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    verwarmingsketel ernaast, hardcorrrre
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    ouwe ijskast voor drank
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    whey en dextro
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]


    gruwelijk oud!!! dit is pas een homegym!!!

    heeft ook aardig wat gekost als ik dit zo zie:D
     
    oud? Looks brand new... :scratch:


    hahaha, ik bedoel ook niet het materiaal. niet letterlijk nemen spuit 11:D ...in de zin vangruwelijk bro

    begrijpe vous;)
     
    Ik wou dat ik bij je thuis kon trainen, Guardian. Dat is hoe een homegym er moet uitzien!
     
    Back
    Naar boven