XXL Nutrition

Sticky Toon je home gym!

Bezoekers in dit topic

Dit heb ik nu:
Technogym variabele high-low pulley
Technogym leg-extension ROM (ook voor leg curl)
Olympische bar met lading schijven + div andere bar's
Panatta dumbbells 12-40 kg
Panatta verstelbare bank

Heb onlangs veel verkocht omdat ik na 28 jaar trainen voor mezelf heb ontdekt en besloten dat ik met dumbbells het meeste rendement uit m'n training haal.
En gezien het feit dat ik op m'n maximale -natuurlijke- spiergroei zit train ik eigenlijk voor onderhoud en omdat ik het fantastisch vind om te trainen.
Zo hebben m'n kinderen weer een hele grote speelkamer. (Had twee kamers tot m'n beschikking en nu alles in één).

Heb jarenlang beschikt over o.a. dumbbells 12-40 kg
Panatta power-kooi
Panatta smith machine
Panatta verstelbare bank
California latpulley - 100 kg steek
First class leg press
First class sit-up bench
Boelot leg extension/curl
Zittende kuitmachine
T-bar
Olympische bar en schijven + diverse andere bar's
Panatta scott curl bank
Professionele trilplaat
Als er de afgelopen jaren meer is geweest dan ben ik dat vergeten!

Ach, sparen...ik rij liever met een mooie gym in een oude auto!

Tering. Daarmee kon je bijna je eigen gym beginnen :eek:
Trainde je alleen of met maten?
 
Hoofdzakelijk alleen, maar er kwamen weleens maten trainen vooral omdat ik een power rek had. Op de sportschool waar die gasten trainden hadden ze die niet, dus als er lekker gesquat moest worden gebeurde dat hier op zolder!
 
Vandaag 2 schijven van ruim 35 kg gekocht; voor 30 euro totaal!! :banana:

Beetje verroest, maar gewicht=gewicht.

Vandaag de eerste opgehaald, binnekort de 2e; zal wel ff een fotootje maken.
(Haal ze met de fiets op)
 
Koopje luuc!
 
Vandaag 2 schijven van ruim 35 kg gekocht; voor 30 euro totaal!! :banana:

Beetje verroest, maar gewicht=gewicht.

Vandaag de eerste opgehaald, binnekort de 2e; zal wel ff een fotootje maken.
(Haal ze met de fiets op)

Haha! Jij bent echt hardcore :D
 
Vandaag 2 schijven van ruim 35 kg gekocht; voor 30 euro totaal!! :banana:

Beetje verroest, maar gewicht=gewicht.

Vandaag de eerste opgehaald, binnekort de 2e; zal wel ff een fotootje maken.
(Haal ze met de fiets op)


niet in je boodschappentasje proppen he:D
 
Geweldig luuc!
Zo mooi wat jij er allemaal voor over heb :thumbs:
 
Heb gisteren ook nog 155KG staal gekocht bij Helisport, 12x 10KG, 4x 5KG, 4x 2.5KG + 4x 1.25KG. Deze kan ik gebruiken voor mn Olympische Dumbbells.

Dat brengt het totaal nu op 365KG!

Handig bij het Deadiften btw, al die 10ers!
 
Heb gisteren ook nog 155KG staal gekocht bij Helisport, 12x 10KG, 4x 5KG, 4x 2.5KG + 4x 1.25KG. Deze kan ik gebruiken voor mn Olympische Dumbbells.

Dat brengt het totaal nu op 365KG!

Handig bij het Deadiften btw, al die 10ers!

Is mss een domme vraag hé ... maar die Olympische DB's ... hoeveel schijven
van 5kg krijg je daar ongeveer op?
 
Heb gisteren ook nog 155KG staal gekocht bij Helisport, 12x 10KG, 4x 5KG, 4x 2.5KG + 4x 1.25KG. Deze kan ik gebruiken voor mn Olympische Dumbbells.

Dat brengt het totaal nu op 365KG!

Handig bij het Deadiften btw, al die 10ers!

ik heb van m'n 1.25, 2.5, 5 en 10 kg telkens maar een paar en m'n 20 kg heb ik extra.
Zo'n 10 kg schijf beslaat trouwens al net zo veel plaats op je stang als een 20 kg schijf...
 
Is mss een domme vraag hé ... maar die Olympische dumbbell's ... hoeveel schijven
van 5kg krijg je daar ongeveer op?

Denk 4 of 5 per zijde..
Maar ik gooi er ook 10en op :D Kan de dumbbells nu tot ongeveer 80KG belasten, dit heb ik nog niet echt nodig, maar wel handig voor de toekomst! :D
 
ik heb van m'n 1.25, 2.5, 5 en 10 kg telkens maar een paar en m'n 20 kg heb ik extra.
Zo'n 10 kg schijf beslaat trouwens al net zo veel plaats op je stang als een 20 kg schijf...

Ik heb die kleintjes alleen voor de Dubbells..
Maar die 10en zijn handig voor de deadlift ook, ook al nemen ze veel ruimte in beslag!

Je doet nl eerst aan beide zijde een 20KG (60KG), vervolgens verhoog je het gewicht telken met 20KG (10 per zijde).
Ik ga het straks even proberen, maar waarschijnlijk krijg ik er wel zo'n 160KG op geladen, zelfs ook al zijn ze relatief breed, die 10ers..
 
Mooie aankoop Ironmind!

Da's handig als je 1 adres hebt waar je al je schijven vandaan hebt; allemaal dezelfde afmetingen.
Ik heb een 15 kg schijf groter dan een 25 kg schijf; en de vorm is al helemaal verschillend. :D

Ach ja, ik ga niet voor de schoonheidsprijs! :D
 
Ik heb die kleintjes alleen voor de Dubbells..
Maar die 10en zijn handig voor de deadlift ook, ook al nemen ze veel ruimte in beslag!

Je doet nl eerst aan beide zijde een 20KG (60KG), vervolgens verhoog je het gewicht telken met 20KG (10 per zijde).
Ik ga het straks even proberen, maar waarschijnlijk krijg ik er wel zo'n 160KG op geladen, zelfs ook al zijn ze relatief breed, die 10ers..

ow ja, had niet aan die DBs gedacht.
 
Mooie aankoop Ironmind!

Da's handig als je 1 adres hebt waar je al je schijven vandaan hebt; allemaal dezelfde afmetingen.
Ik heb een 15 kg schijf groter dan een 25 kg schijf; en de vorm is al helemaal verschillend. :D

Ach ja, ik ga niet voor de schoonheidsprijs! :D

Ja, ben er wel blij mee, toch betaal ik 1.25EURO per KG, jij slechts 0.43EURO! ;)
Heb ooit 10x20KG rubberen schijven gekocht, voor 200EURO, dit vond ik voor rubber een redelijke prijs, maar voor 43cent heb ik nog niets gevonden :D
 
ik heb een tijd geleden 125 kg gewichten gekocht (schijven van 1,2,5,10 3mm)
en een gewone barbell voor 50 euro :D dat was een goed koopje :D




edit het was 145 kg:D
 
Zodra ik genoeg geld heb, koop ik allemaal nieuwe rubberen gekleurde schijven. Die vindt ik het mooist.
 
Ja, ben er wel blij mee, toch betaal ik 1.25EURO per KG, jij slechts 0.43EURO! ;)
Heb ooit 10x20KG rubberen schijven gekocht, voor 200EURO, dit vond ik voor rubber een redelijke prijs, maar voor 43cent heb ik nog niets gevonden :D
Blijven zoeken; je moet er echt tegen aan lopen.
ik heb een tijd geleden 125 kg gewichten gekocht (schijven van 1,2,5,10 3mm)
en een gewone barbell voor 50 euro :D dat was een goed koopje :D




edit het was 145 kg:D
Da's idd een erg mooie koop!
Zodra ik genoeg geld heb, koop ik allemaal nieuwe rubberen gekleurde schijven. Die vindt ik het mooist.
:finger:

'T is geen schoonheidswedstrijd hé. ;)
 
Back
Naar boven