MuscleMeat

Sticky Toon je home gym!

2rpvj0m.jpg

497s5tl.jpg

Ik moet ze nog evel afpoetsen/schuren. ;)

ze lijken recht van één of andere stoomtrein te komen zeg :D

:thumbup:

35KG = 35KG! :thumbs:

Dit weekend heb ik de basis gelegd voor mijn homegym binnen een aantal jaar, als ik mijn eigen huis heb. 't was een superkoopje dat ik echt niet kon laten voorbijgaan!

3zu0ryx.jpg

2q2fiup.jpg

Gewichten zijn:

8x20
2x15
2x10
2x5
4x2,5
4x1,25

mooie gewichten en stang.

hoeveel heb je er voor betaald..:D

Mooie stapel ijzerwerk, op internet gevonden ?

ziet er mooi uit! lijkt wel ongebruikt.. wat heb je ervoor betaald?

jup op ebay gevonden voor 125euro :)

ter***lijer, goeie koop man!

mooie koop zeg :)

Gister even mijn Squatrack en bankje opgehaald:D ,

Leuke uitbreiding op mijn home gym, jammergenoeg begint mijn kamer wel wat vol te raken dus meer materiaal zit er eerst niet in denk ik.

Squatrack is professioneel, qualifit erg stevig en gemaakt van dik staal. Het rek is in de breedte verstelbaar.

Het bankje is goed stevig en zowel de bovenkant en onderkant is te verstellen. Het leer is stug en niet van die troep die er op mijn marcy bench zit. Ook is ie veel simpeler dan de marcy, dat schuif mechanisme van marcy werkt de helft van de tijd niet goed.

Foto's: brakke kwaliteit, ik krijg ze er niet goed op omdat die 300 pixel:o camera niet in of uitzoomen kan. Maar zo krijg je toch een beetje een idee.

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit kerel, maar op deze manier heb je toch alsnog een spotter nodig, of zit ik fout??

nope geen spotter nodig, zitten 4 pinnen bij, hoogste pinnen leg je de bar op en de andere 2 pinnen plaats je lager zodat wanneer je m niet meer omhoog krijgt je de bar daar zo oplegt.

Wat wel klote is, is dat ik een paar dagen geleden lekker uit ben gegleden in de douch en flink op mn bek ben gegaan. Resultaat is een dikke en pijnlijke arm dus dit wordt geen benchen deze week:mad: . Gister al gesquat ging lekker:D

Terug
Naar boven